---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 بهمن :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 

ایران خودرو
مدیرعامل پژو فرانسه با اعلام اینکه ایران خودرو تاکنون ۶ میلیون انواع پژو تولید کرده از تولید پژو ۲۰۰۸ در اسفند و سپس پژو ۳۰۱ خبر داد.
تایدواتر
قرارداد راهبری بندر فریدونکنار بین شرکت های راهبران و تایدواتر خاورمیانه امضا شد و این شرکت بورسی تخلیه و بارگیری کالا و یدک کشی در این بندر شمالی را آغاز کرد.

ذوب
معاون فروش ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه قیمت های فعلی اصلا راضی کننده نبوده و زیر قیمت های تمام شده است، گفت: ذوب آهن اصفهان قادر به کاهش تولید نیست بنابراین برای تنظیم بازار داخلی به افزایش صادرات می پردازیم.

سایپا

دیروز ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه ساندرو استپ در برابر تقاضای ۳۶۰ هزار کاربر و کمتر از یک ساعت به فروش رسید.در ثبت نام این خودرو 25 میلیون تومان بابت پیش پرداخت دریافت شده و مابقی نیز در زمان تحویل  که فروردین یا اردیبهشت ماه است مطابق قیمت روز از مشتریان دریافت خواهد شد.

سرب و روی

مدیرعامل شرکت راهسازی و معدنی مبین از امضای قرارداد توسعه معدن سرب و روی مهدی آباد و احداث کارخانه کنسانتره‌سازی در کنار آن در دهه فجر طبق اعلام ایمیدرو خبر داد.

بانک سرمایه

بانک سرمایه که از ۴ آبان با توقف نماد روبرو است برنامه افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی را از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و با هدف اصلاح نسبت کفایت سرمایه اعلام کرد.

بکهنوج

ماهتاب کهنوج معافیت مالیاتی گرفت/نیروگاه شوباد معافیت مالیاتی ٢٠ ساله دارد و این معافیت برای سال ٩۴ شرکت لحاظ شده است، این معافیت سالانه برای مدت بیست سالل تمدید خواهد شد.

عرضه اولیه برق و انرژی غدیر

سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر با بیش از 21 زیرمجموعه در زمینه سرمایه‌گذاری در طرح‌های نیروگاهی و نیز سوآپ برق و گاز با کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان و آذربایجان فعالیت دارد و سهامدار عمده آن سرمایه‌گذاری غدیر است. سهام این شرکت پس از درج نماد و افشای اطلاعات در کدال عرضه خواهد شد.

غگرجی

توقف نماد  معاملاتی غگرجی با توجه به تعدیل مثبت پیش بینی درآمد هر سهم برای سال 96

ثفارس

شایعاتی مبنی بر فروش یک مجتمع تجاری و یه قطعه زمین بزرگ و تعدیل سنگین برای ثفارس در بازار پیچیده است.

شبریز

با انتشار گزارش عملکرد ۶ ماهه حسابرسی شده پالایشگاه تبریز، مشخص شد تعدیل منفی این شرکت از ۸۳ به ۷۹ درصد کاهش یافته است.

شبندر

پالایشگاه بندرعباس که بعد از توقف نماد در 17 آذر و بازگشایی 14 دی با نوسان های مثبت و منفی در قیمت سهام روبرو شده، در عملکرد 6 ماه اول سال جاری اقدام به تعدیل 53 درصدی سود (از 165 به 245 ریال) کرد.

حسیر

عصر روز گذشته شرکت ریل سیر کوثر طی اطلاعیه ای اعلام کرد که یکی از سهامداران عمده مجموعه 20 درصد از سهام کل شرکت از پرتفوی خود را در نظر دارد به طور عمده از طریق عرضه در بازار دوم فرابورس به فروش برساند، این آگهی عرضه باعث شد تا امروز نماد معاملاتی "حسیر" با صف خرید بیش از 8 میلیون سهمی همراه گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی