---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

نفت ایرانول

شرکت فرابورسی نفت ایرانول موفق به تولید روغن کشتی برای نخستین بار در ایران با همکاری شرکت پتروناس شد.

ایران خودرو

نایب‌ رئیس هیات مدیره ایران خودرو با تشریح همکاری های این خودروساز با دیگر کشورها گفت: در آینده نزدیک یک خودروی سواری بنز در کلاس E در ایران تولید خواهیم کرد که در حال نهایی کردن قرارداد هستیم.

تولید گاز مایع

گازپروم روسیه اعلام کرد: برای تولید گاز مایع LNG با وزارت نفت ایران قرارداد امضا کرد.

ایران خودرو
 تولید انبوه دو خودروی "دنا پلاس توربو" و "207 صندوق دار اتوماتیک" با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گروه صنعتی ایران خودرو استارت خورد
شلیا
شنیده ها حاکی از افزایش تعرفه واردات تیشو از نرخ 16 به 26 درصد می باشد که این افزایش تعرفه باعث افزایش نرخ فروش محصولات به میزان 700 ریال در هر مترمربع تیشو می باشد

اقتصاد ایران و چین

وزیر صنعت ، اقتصاد ایران و چین را مکمل یکدیگر دانست و گفت: برای مبادلات اقتصادی دو کشور هدف گذاری ۶۰ میلیارد دلاری شده که قابل دسترسی نیز هست.

رنو

فروش رنو فرانسه به ایران در ۱۱ ماهه سال جاری میلادی با افزایش ۵۴ درصدی به ۱۴۴ هزار و ۸۶۲ دستگاه رسید

بارز

دو شرکت ایران‌خودرو و پارس‌خودرو به‌عنوان تولیدکنندگان محصولات رنو در ایران باید از تایرهای بارز روی محصولات استفاده کنند.جانشین مدیرکل بازاریابی و صادارت گروه بارز گفت: کیفیت بالای محصولات بارز و درنهایت موفقیت این گروه صنعتی در پشت سر گذاشتن استانداردهای روز اتحادیه اروپا و دریافت تاییدیه رنو فرانسه باعث شد، گروه بارز به‌عنوان تنها تامین‌کننده تایر خودروهای تولیدی در ایران معرفی شود.

افزایش سرمایه"خنصیر"

شرکت مهندسی نصیر ماشین که با سرمایه 12.7 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس درج شده،در نظر دارد با افزایش سرمایه 63 درصدی،20.7 میلیارد تومانی شود.تامین مالی "خنصیر" در صورت موافقت سازمان بورس، از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 3 هدف تامین ساختار مالی،جبران نقدینگی و خرید ماشین آلات جهت تجهیز خط تولید صورت می گیرد.شرکت تولیدی،گیربکس واکسل سایپا سهامدار 19.5 درصدی این شرکت قطعه سازی محسوب می شود.

خصدرا

نماد معاملاتی شرکت صنعتی دریائی ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 27/09/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.
کنتور
برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده حدود ۵۰۰ هزار کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی و مشترکان دیماندی نصب شود.
کاشی و سرامیک
شنیده ها حکایت از  افزایش نرخ  محسوس در بازار  کاشی و سرامیک پس از گذشت چندین ماه از تصویب افزایش نرخ ۲۰ درصدی در این صنعت دارد

دکیمی

شرکت کیمیدارو،برنامه افزایش سرمایه 142 درصدی را جهت رساندن سرمایه به 57.9 میلیارد تومان بر طبق گزارش توجیهی هیئت مدیرة در نظر دارد.تامین مالی "دکیمی" درصورتی که موافقت سازمان بورس را به همراه داشته باشد، از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اجرای طرح های توجیهی تولید پلت دارویی و افزایش ظرفیت فیلینگ و کاتونینگ انواع قطره، قرص و کپسول به عمل خواهد آمد.

سهم توتال در پروژه گازی ایران

شرکت نفتی سی ان پی سی چین در حال بررسی به عهده گرفتن سهم توتال در پروژه گازی ایران در صورت ترک ایران از سوی این شرکت فرانسوی است.توتال یک قرارداد یک میلیارد دلاری برای توسعه میدان گازی پارس جنوبی در ماه جولای با ایران امضا کرد. به گفته منابع آگاه از جریان مذاکرات، این قرارداد این امکان را به سی ان پی سی داده، در صورتی که توتال از قرارداد خارج شد، این شرکت چینی سهم توتال را بر عهده بگیرد.

افزایش سرمایه"فاما"

شرکت آما درصدد است با افزایش سرمایه 140 درصدی از محل جذاب سود انباشته،70 میلیارد به سرمایه فعلی بیفزاید."فاما" تامین مالی مذکور با موافقت سازمان بورس جهت اجرای طرح نوسازی ماشین آلات و تاسیسات و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.سرمایه گذاری تدبیر با 14.8 درصد و سرمایه گذاری ملی با 13.1  درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی که سازنده محصولات فلزی است، حضور دارند.

های وب

محسن خدابخش، مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها در خصوص علت توقف نماد «های وب» گفت:ابهامات در زمینه گزارش های کارشناسی و عدم دریافت پاسخ در خصوص استعلامات نهاد ناظر، باعث توقف نماد این شرکت شده است.
افزایش تعرفه واردات کاغذ منتفی شد
پیش از منتشر شدن خبر افزایش تعرفه واردات کاغذ، کمبود طبیعی کاغذ در بازار وجود داشت و این خبر مانند تیر خلاصی بود که بازار را ملتهب کرد.انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، از منتفی شدن موضوع افزایش تعرفه واردات کاغذ خبر داد.

فنورد

نورد و تولید قطعات فولادی، در عملکرد 8 ماهه ، سود هر سهم را 88 درصد افزایش داد و از 366 به 687 ریال ریال رساند. همچنین تا پایان آبان قادر به پوشش 623 ریال معادل 91 درصد از سود جدید شد.تعدیل سود "فنورد" موجب شد تا سهام شرکت های همگروه مانند مس باهنر و لوله و ماشین سازی امروز با افزایش قیمت همراه شوند.

کنور
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در راستای کاملتر کردن چرخه تولید محصول و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و جلوگیری از خام فروشی پس از افتتاح کارخانجات کنسانتره یک میلیون تنی کردستان و ششصد هزارتنی همدان، ساخت کارخانه گندله سازی با ظرفیت ۵۵۰هزارتن در مجاورت کارخانه کنسانتره همدان( اسد آباد) را در دستور کار خود قرارداد.

کفپارس

سال 94 شرکت فرآورده های نسوز پارس ، با تعدیل 6 هزار و 150 درصدی سود، رکورددار شد ( از 2.7 تومان به 169.3 تومان) که به دلایلی چون استفاده از مزایای ماده 20 قانون رفع موانع تولید و لحاظ کردن نرخ ارز مبادله ایی برابر با نرخ روز دریافت تسهیلات ارزی رخ داده بود.با این اوصاف، "کفپارس" 10 میلیارد تومانی درحالی سود هر سهم سال مالی جاری را 24 ریال پیش بینی کرده که اولین سود سال مالی آینده را با 275 درصد افزایش 90 ریال در نظر گرفته است.باید منتظر ماند و دید که مدیران این شرکت چه توضیحاتی را ارایه خواهند داد تا نماد شرکه از 9 آبان سال جاری تاکنون بسته است ، آماده بازگشایی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی