---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه غپآذر

محدوده قیمتی هر سهم 3050 تا 3355 ریال تعیین شده و سهمیه هر کد حقوقی و حقیقی هم 200 سهم خواهد بود.

وخارزم

در پی اتمام سال مالی 31 خرداد و اعلام برگزاری مجمع سالانه سرمایه گذاری خوارزمی در چهارشنبه جاری، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."وخارزم" علاوه بر مجمع سالانه ، مجمع عادی به طور فوق العاده ایی برای تغییر مفاد اساسنامه برگزار خواهد کرد.

فولاد خوزستان

۲۹ درصد از سهام فولاد خوزستان توسط سازمان خصوصی سازی و به وکالت از زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت به ارزش پایه ۱.۸ هزار میلیارد تومان روانه میز فروش می شود.

دلار ۴ هزار تومانی به نفع بورسی‌ها

نرخ ارز در طول چهار سال گذشته در شرایطی تقریبا ثابت بوده که تورم انباشته در اقتصاد کشورمان وجود داشته که این تورم باید در تعدیل نرخ ارز تخلیه شود.  یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه افزایش نرخ دلار به نفع بازار سرمایه است، گفت: در حال حاضر با افزایش قیمت دلار ارزش سهام شرکت‌های صادارتی افزایش یافته و این روزها نوبت این شرکت‌ها است که به سوددهی برسند. هادی حق‌شناس ، درباره تاثیر افزایش قیمت ارز در طول بیش از دو هفته اخیر بر بازار سرمایه اظهار داشت: افزایش قیمت ارز و رسیدن آن به سطح چهار هزار تومان و بیشتر بر روی شرکت‌هایی بورسی که کالای صادراتی دارند، تاثیر مثبت می گذارد.

بازار خودرو پس از اظهارات ترامپ 

کارشناسان خودرویی معتقدند اظهارات ترامپ تاثیری در بازار خودرو ایران ندارد؛ چراکه بازار ایران در ارتباط مستقیم و حتی غیرمستقیم با آمریکا نیست که تصمیمات رئیس‌جمهور این کشور بتواند تاثیری در شرایط آن ایجاد کند. به اعتقاد آنها از آنجا که شرکای صنعت خودرو ایران نیز خودروسازان اروپایی هستند؛ بنابراین تصمیمات یک‌جانبه دولت آمریکا نمی‌تواند در قراردادهای خودرویی برجامی اثری بگذارد.

مس

افزایش قیمت جهانی مس، موجب اقبال سهام شرکت هایی چون ملی مس و مس باهنر شد

کحافظ

کاشی و سرامیک حافظ، درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 300 درصدی، 54 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی "کحافظ" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی بوده و قرار است با هدف افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس به بیش از 20 میلیارد تومان ، به شرکتی 72 میلیارد تومانی تبدیل شود.

فملی

شرکت ملس مس،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را مشخص کرد."فملی" که در 26 تیر سال جاری برنامه افزایش سرمایه 20 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعلام کرده بود،مجوز سازمان بورس را اخذ کرد تا جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه در ساعت 14 روز چهارشنبه 3 آبان در سازمان حج وزیارت به این مجمع روانه شود.تامین مالی این شرکت بورسی که با موافقت سهامداران سرمایه فعلی را به 6 هزار میلیارد تومان می رساند،با هدف تأمین بخشی از منابع مورد نیار جهت تکمیل طرح‌های توسعه‌ای انجام می پذیرد.

حمل و نقل ریلی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی حمل و نقل راه‌آهن با بیان اینکه اساس‌نامه شرکت قطار‌‌های حومه ذیل شرکت راه‌آهن در آستانه تصویب است، گفت: سهم‌ ۱۰ درصدی راه‌آهن از فروش گازوئیل از این پس به قطار‌های حومه‌ای اختصاص می‌یابد.  سعید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ‌در برنامه ششم تصویب شده است که شرکت قطارهای حومه‌ای ذیل شرکت راه‌آهن ایران تأسیس شود که در این باره پیش‌نویس اساسنامه تنظیم‌ و به دولت ارسال شد، امیدواریم در زمان مقرر در قانون، این شرکت تأسیس شود.  رسولی افزود: مقرر شده است در ۶ ماه اساسنامه شرکت قطارهای حومه‌ای به تصویب برسد که در مرحله تصویب اساسنامه هستیم و به زودی انجام می‌شود‌.

غپآذر

هر سهم آن با 3355 ریال کشف قیمت شد . سهمیه هر کد حقوقی و حقیقی 200 سهم تعیین شده که به دلیل تقاضای زیاد، به هر نفر 155 سهم رسید تا باز هم رکورد تعداد خریداران عرضه اولیه شکسته شود و به 129 هزار و 460 نفر برسد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی