---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 فروردین 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بنزین
کمتر از یک ماه دیگر بنزین دو نرخی و مجددا سهمیه‌بندی خواهد شد. این تصمیم در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا اتخاذ شده است.قیمت بنزین سهمیه‌ای افزایش چندانی نخواهد یافت و میزان آن احتمالا کمتر از ۳۰ درصد خواهد بود. در عین حال قیمت دوم بنزین نیز فاصله زیادی با قیمت اول ندارد.
قیمت نفت ایران
طبق گزارش ماهانه اوپک ، میانگین قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در ماه گذشته با بیش از پنج دلار افزایش به ۶۱ دلار و ۲۹ سنت رسیده است.
ثاژن
شرکت سخت آژند از چهارشنبه 28 فروردین از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس می شود.
صادرات نفت ایران
آمارهای دریافتی از منابع کشتیرانی و رهیابی موقت نفتکش‌ها نشان داد صادرات نفت ایران بهبود یافته و به سطح پیش از تحریم‌ها نزدیک شده و این بهبود ناشی از تقاضای پایدار از سوی چین و کره جنوبی بوده است.بسیاری اعتقاد دارند که بزرگ‌ترین مشتریان نفت ایران احتمالا معافیت دریافت خواهند کرد.
یارانه‌
نود و هشتمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی ساعت ۲۴ روز دوشنبه انجام خواهد شد.
قاروم
شرکت قند ارومیه که در بازار پایه ج فرابورس درج شده، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد."قاروم" ساعت 9 روز شنبه 7 اردیبهشت در محل میدان فردوسی، جنب بانک ملت، ساختمان شهد جهت افزایش سرمایه 956 درصدی از دو محل تصمیم گیری می کند.501درصد این تامین مالی از محل سود انباشته و 455 درصد آن از محل اندوخته است.

ساربیل

سیمان آرتا اردبیل که با سرمایه 24 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده، صورت های مالی 3 ماهه نخست دوره منتهی به اسفند 97 (حسابرسی نشده) را منتشر کرد."ساربیل" در این مدت به ازای هرسهم 89 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 536 درصد رشد داشته و علت آن عمدتا ناشی از افزایش 56 درصدی فروش است.این شرکت در عملکرد 3 ماهه برای سال مالی منتهی به آذر 98 مبلغ 2.1 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی