---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

شاخص کل

شاخص کل به حمایت ابر موکو بسیار نزدیک شده است منطقه ای حساس برای تعیین روند کوتاه مدت بازار. با توجه به همپوشانی حمایت ۷۹۳۰۰ با ابر موکو و همچنین ۳۸درصد تصحیح فیبوناچی می توان انتظار بازار صعودی ولو در کوتاه مدت داشت.  اندیکاتور rsi و مکدی نیز نشان از نزدیک بودن اتمام روند اصلاحی فعلی دارند.در صورت اقبال بازار در محدوده حمایتی مورد بحث ریز موج پنجم صعودی اغاز خواهد شد و در اولین مرحله سقف قبلی یعنی ۸۱۲۰۰ و در مرحله بعد ۸۲۵۰۰ را نشانه گرفته است.

حرهشا

شایعات از فروش برخی دارایی های این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

پدیده شاندیز

وزیر کشور با بیان اینکه پرونده پدیده شاندیز با مجموعه اقدامات انجام شده مختومه است گفت: مجوز نهایی ورود این شرکت به بورس در مدت کوتاهی صادر خواهد شد.

شراز
شنیده ها از افزایش ظرفبت  تولید تا 120 هزار بشکه ای این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

کگاز

در پایان معاملات امروز نماد شرکت شیشه و گاز بسته می شود تا امکان برگزاری مجمع فوق العاده آن فراهم شود.قرار است در مجمع 9 یکشنبه آینده 28 خرداد، در مورد تغییر محل قانونی شرکت تصمیم گیری شود.

دیران

ایران دارو که یکی از 20 شرکت تابعه هلدینگ دارویی برکت است، مجوز افزایش 25 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند."دیران" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف نوسازی و بازسازی خطوط تولیدی و تأمین سرمایه در گردش انجام می دهد.
پارسان
شنیده ها از مذاکرات  با  یک شرکت ژاپنی جهت انتقال تکنولوژی اتیل  گولن به این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد
فباهنر
خبرهااز افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از  محل سود انباشته و آورده  نقدی حکایت دارد
اپرداز
شرکت آتیه داده پرداز ،مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی از  سود انباشته گرفت.
شلیا
شایعات از بازگشایی نماد این شرکت طی  چند روز آینده با توجه به ارائه گزارشات حکایت دارد.
 
پژو 2008

گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای نسبت به فعالیت برخی افراد و موسسه های غیرمجاز هشدار داد و تاکید کرد که محصول پژو 2008 فقط از طریق این گروه صنعتی به فروش خواهد رسید.

وخارزم

امروز بلوک ۲.۱۹ درصدی سرمایه گذاری خوارزمی توسط زیرمجموعه بانک صادرات در بورس عرضه می شود.

سشمال
شرکت سیمان شمال با مجوز 30درصدی اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده خواهد کرد تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،24.8 میلیارد تومان به سرمایه اسمی بیفزاید.تامین مالی"سشمال" که با سرمایه فعلی 82.6 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد با هدف اصلاح ساختار مالی و انجام مخارج سرمایه ای برنامه ریزی شده، انجام خواهد شد.
پالایشگاهی
شایعات از آماده شدن گزارشات شرکت ها این گروه طی  چند روز آینده  حکایت دارد و  گویا اکثرا با تعدیل های مثبت روبرو خواهند شد

کمرجان

شرکت مرجان کار توانست مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را از سازمان بورس بگیرد "کمرجان"درصدد است سرمایه فعلی را به 7 میلیارد تومان رسانده و آماده مجمع فوق العاده شود.تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد صورت می گیرد.

خکاوه

مدیرعامل جدید خکاوه گفت : با تلاش های انجام شده و با همکاری شرکت ولوو سوئد توانستیم فایناس 80 میلیون یورویی از بانک سوئد دریافت کنیم. لازم به ذکر است این شرکت برای خروج از ماده 141 قانون تجارت افزایش سرمایه 365 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی را در دستور کار دارد. اجرایی شدن این افزایش سرمایه می تواند تحولات خوبی در وضعیت مالی شرکت ایجاد نماید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی