---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 آذر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

افرانت

شنیده میشود شرکت به عنوان یک اپراتور ثابت امکان ارائه خدمات در حوزه اینترنت بدون محدودیت در تکنولوژى را داراست که خدمات آن در سطح کشور ارائه خواهد شد .

شپنا

خبرها حاکى از ارسال نخستین محموله صادراتى به کشور پاکستان تحت عنوان حلال ٢ و حضور مستقیم در بازارهاى صادراتى دارد .

خودرو، خساپا
به گزارش خبرخودرو ، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خواستار عرضه خودرو به مردم با قیمت های رسمی و حدف بازار دلالی شد.

ومعادن

خبرها حاکى از پیشرفت ٢٠ درصدى انتقال آب خلیج فارس به طرح هاى چادرملو و گل گهر میباشد که میتواند سود ۶ ماهه دوم سال بهتر از نیمه اول باشد .
وقوام
خبرها از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد
ساروم
شایعات از افزایش سرمایه این شرکت از محل آورده نقدی در آینده نزدیک حکایت دارد
خودرو
خبرها از اعلام فروش سهام بانک پارسیان این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد
اخابر
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای، فسخ قرارداد واگذاری بلوک سهام شرکت مخابرات ایران اعلام کرد.
گروه زغالسنگ
عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در مورد افزایش ۲۱ درصدی قیمت زغال سنگ بیان کرد: جلساتی در این خصوص برگزار و توافقاتی هم انجام شده است، اما قطعی شدن این مورد، به نظر هیئت مدیره ذوب آهن بستگی دارد که امیدواریم این امر به زودی انجام شود.

فجام

در پی صدور مجوز افزایش سرمایه و اعلام زمان مجمع فوق العاده صنعتی جام دارو ، نماد این شرکت کوچک بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."فجام" که با سرمایه 4 میلیارد تومانی بود در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و دیروز با صف خرید همراه بود، با برگزاری مجمع فوق العاده ساعت 10 صبح 29 آذر، درباره افزایش سرمایه 100 درصدی از محل جذاب سود انباشته تصمیم گیری خواهند کرد تا این شرکت 8 میلیارد تومانی شود.

عرضه اولیه برکت
در پی درج هلدینگ دارویی برکت دربورس با نماد “برکت” در فهرست نرخ‌های بازار دوم معاملات بورس، جلسه معارفه این شرکت یکشنبه آینده ۲۸ آذر ساعت ۱۴ در سالن تلاش برگزار می¬ شود تا این شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام باشد. این هلدینگ به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های دارویی ایران با بیش از ۲۰ شرکت تابعه و نیز دارای سهم ۱۵ درصدی از بازار صنعت دارویی کشور و وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است.

سنگ_آهن
مدیر عامل شرکت سنگ آهن گل گهر با اشاره به اختلاف ۶۰ دلاری قیمت صادرات سنگ آهن خام و فراوری شده، گفت: وضع عوارض برای صادرات سنگ آهن خام از سال آینده اقدام بسیار خوبی است و از خام فروشی این ماده معدنی جلوگیری می کند. به گفته تقی زاده، قیمت صادراتی هر تن کنسانتره سنگ آهن حدود ۹۰ دلار است در حالی که سنگ آهن خام با قیمت ۳۰ تا ۴۰ دلار صادر می شود و اختلاف قیمت ۵۰ تا ۶۰ دلاری را بین صادرات سنگ آهن خام و فرآوری شده شاهد هستیم.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی