---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 آبان ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

تغییر زمان پیش گشایش روزانه معاملات 

دو شرکت بورس و فرابورس در اطلاعیه جداگانه ایی اعلام کردند طبق مصوبه هیئت مدیره ، زمان سفارش گیری پیش گشایش در تمامی بازارها به مدت 15 دقیقه و از ساعت 8:45 الی 9 صبح خواهد بود .این رویه جدید با عدم امکان حذف یا اصلاح سفارش های خرید و فروش و در 5 دقیقه آخر سفارش گیری اعمال می شود .

شستا

سرمایه گذاری تامین اجتماعی از برنامه افزایش سرمایه 78 درصدی خبر داد."شستا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 8 به 14.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این هلدینگ بورسی از محل سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا قادر به مشارکت در افزایش سرمایه‌ هلدینگ‌های تابعه و سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام شود.

فسرب

شرکت ملی سرب و روی افزایش سرمایه 3558 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را اعلام کرد."فسرب" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 32.2 میلیارد تومان به 1.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

غچین

شرکت چین چین از برنامه افزایش سرمایه 271 درصدی خبر داد."غچین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 24 به 89 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف بهبود ساختار مالی خواهد شد.

بترانس

شرکت ایران ترانسفو از برنامه افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی خبر داد.این شرکت بورسی درصورت تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 375 میلیارد تومان به 3.6 هزار میلیارد تومان می رساند. 263.4 میلیارد تومان از تامین مالی "بترانس" از محل سود انباشته و 3 هزار میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.
فجام
در مجمع فوق العاده جام دارو افزایش سرمایه 450 درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "فجام" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از 12 به 66 میلیارد تومان رساند.

قچار

در جریان مجمع  فوق‌العاده شرکت فرابورسی قند چهارمحال با حضور 74 درصد سهامداران، پیشنهاد افزایش سرمایه 300 درصدی تصویب شد .سرمایه 14 میلیارد تومانی قچار" از محل سود انباشته به 56 میلیارد تومان رسید تا صرف اعمال و اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و افزایش عملکرد آتی شود.

خکار
شرکت ایرکا پارت صنعت مجوز افزایش سرمایه 43 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "خکار" از 50 به 71.6 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

فاذر
شرکت آذرآب از برنامه افزایش سرمایه 1912 درصدی خبر داد."فاذر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 100 میلیارد تومان به 2.01 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

شپاکسا
شرکت پاکسان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 298 درصدی خبر داد."شپاکسا" در صدد است سرمایه فعلی را از 108 به 430 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف تأمین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی شود.

فملی

شرکت ملی مس که از اوایل شهریور سال جاری ، برنامه افزایش سرمایه 97 درصدی از محل جذاب سود انباشته را داده بود با دریافت مجوز سازمان بورس ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد .در صورت موافقت سهامداران "فملی" ، سرمایه فعلی این شرکت بزرگ بورسی از 10.1 به 20 هزار میلیارد تومان خواهد رسید و صرف تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا خواهد شد.

وهور
شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 1743 درصدی خبر داد."وهور" درصدد است سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 7.3 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی جهت افزایش دارایی ها و حقوق مالکانه و ارائه تصویر مطلوبتر از شرکت اعمال خواهد شد.

نوری
پتروشیمی نوری از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد.پتروشیمی نوری درصورت تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 300 به 900 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

کیمیا
معدنی کیمیای زنجان گستران از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."کیمیا" در نظر دارد سرمایه اسمی 40 میلیارد تومانی را از دو محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و سود انباشته به 120 میلیارد تومان برساند تا قادر به تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تأمین نقدینگی اجرای طرح خرید کامیون، تأمین سرمایه در گردش و همچنین جبران مخارج سرمایه‌ای جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد شود .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی