---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بجهرم

توسعه مولد نیروگاهی جهرم که در آخرین روزهای پایانی سال گذشته در فهرست معاملات بازار دوم بورس درج و آماده عرضه اولیه شده، درصدد است با موافقت سازمان بورس ، اقدام به افزایش سرمایه 13 درصدی کند تا سرمایه فعلی را به 2.723 میلیارد برساند.

فایرا

شرکت آلومینیوم‌ ایران‌ که از سوم آبان 94 به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم با توقف نماد روبرو است،آماده بازگشت شد.

حریل
 مدیر عامل شرکت ریل پرداز سیر خبر از افزایش ظرفیت ناوگان این شرکت داد و افزود با اجراى طرح توسعه و تحویل گرفتن ٤٠٠ واگن خریدارى شده از روسیه ظرفیت ناوگان حریل ٦٠ درصد افزایش میابد .
کچاد
کارخانه فولاد چادرملو که بهمن ماه سال گذشته بهره برداری آزمایشی خود را در مجتمع صنعتی اردکان آغاز کرد از اردیبهشت ماه امسال با خروج اولین شمش فولاد عملاً به جمع واحدهای تولید فولاد کشور پیوست . در این واحدهای تولیدی، سالیانه ۱ میلیون تن ، قابل ارتقاء تا۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن فولاد تولید می شود .
پسهند

صنایع لاستیکی سهند در دوره 4 ماهه منتهی به 31تیر ماه 96 مقدار 459 تن محصول به ارزش 53میلیارد ریال به فروش رسانده که معادل 17درصد مبلغ فروش پیش بینی شرکت است. محصول اصلی شرکت تسمه نقاله است که قیمت آن از اردیبهشت ماه سال جاری افزایشی بوده است و به هر تن 159 میلیون ریال در تیر ماه رسیده که البته هنوز پایین تر از نرخ بودجه شرکت یعنی 170میلیون ریال است. متوسط نرخ فروش دوره 4 ماهه نیز 132میلیون ریال است.

قانونی بودن قرارداد ایدرو با رنو

رئیس ایدرو،در تاکید مجدد بر قانونی بودن قرارداد ایدرو با شرکت خودروسازی رنو فرانسه و همچنین پاسخ به منتقدان گفت: مفاد اصل 44 قانون اساسی و اساسنامه ایدرو  این اجازه را صادر کرده است.وی افزود: طبق اصل 44 ، سهام دولت در گروه دو مانند بانک، بیمه و خودرو نباید بیش از 20 درصد باشد. این در حالی است که اینک سهام دولت در خودروسازی کمتر از 10 درصد است و بر این اساس هیچ محدودیتی وجود ندارد.

کارت اعتباری ایران‌کیش

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش با بیان ۳ دلیل افزایش سرمایه ۳۵ درصدی در مجمع فوق‌العاده، از دامپینگ شرکت‌های پی‌اس‌پی خبر داد.اجرای طرح توسعه خدمات پایانه‌های فروش، تعمیر و آماده‌سازی دستگاه‌های قدیمی، خرید انبار و تجهیزات مورد نیاز را 3 دلیل عمده این افزایش سرمایه برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم از طریق افزایش سرمایه فعلی که از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران خواهد بود، بتوانیم به هدف دست پیدا کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی