---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 فروردین96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


سمگاح
با توجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی وگردشگری ایران این سهام در پایان معاملات امروز چهارشنبه مورخ 23/01/1396 متوقف می گردد.

وبشهر

شرکت توسعه صنایع بهشهر در حالی 25 اسفند سال گذشته مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس دریافت کرده که زمان برگزاری مجمع فوق العاده را ساعت 9 یکشنبه آینده 27 فروردین تعیین کرده است. بر همین اساس ، نماد "وبشهر" در پایان معاملات امروز بسته می شود تا امکان افزایش سرمایه حدود 17 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی فراهم شود.

افزایش قیمت سیمان
دبیر انجمن سیمان با اعلام فعالیت 75 درصدی صنعت سیمان، ازافزایش تا 5 درصدی قیمت سیمان در مقایسه با شهریور ۹۵ و با هماهنگی دولت خبر داد.

قیمت خودروها

رئیس شورای رقابت گفت: قیمت خودروها هیچ تغییری نکرده اما با توجه به افزایش بیمه شخص ثالث و سایر هزینه های قانونی، قیمت خودرو با افزایش روبه رو بوده و سازمان حمایت باید بررسی کند.

تعطیلی داروگر

خبر تعطیلی داروگر تکذیب شد کارخانه در حال بهسازی و نوسازی تجهیزات است

فروشگاه رفاه

بلوک ۴۲ درصدی فروشگاه رفاه که دوشنبه توسط بانک‌های صادرات و ملی و سرمایه گذاری امید و یک شرکت دیگر عرضه شده بود با رقابت 4 متقاضی به امروز کشیده شد.

پتروشیمی

بزرگترین شرکت مواد شیمیایی و منسوجات کره جنوبی برای احداث واحد تولید پلی پروپیلن با شرکت ملی پتروشیمی ایران یادداشت تفاهم امضاء کرد.

ریرش شاخص بورس

نگرانی سرمایه گذاران از افزایش تنش‌های جهانی و مرتبط با کره شمالی،سوریه و انتخابات فرانسه موجب شد تا در برابر ریرش شاخص اکثر بورس آسیا، طلا با افزایش قیمت روبرو شود.

بالبر

کابل البرز که در برابر اعلام سود، زیان محقق کرده و دارای P/E آن به بیش از ۹۹ مرتبه است درباره عدم تغییر سود توضیح داد اما امروز هم با رشد ۵ درصدی و صف خرید بیش از ۲.۴ میلیون سهمی بسته شد.

تراکتورسازی ایران

مدیر مجتمع تراکتورسازی ایران میزان تولید تراکتور در این مجتمع طی سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: حدود ۲ هزار دستگاه از تراکتورهای تولیدی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به خارج از کشور صادر شد.

پارس جنوبی

پنج فاز پارس جنوبی که در دولت یازدهم، جزو اولویت های توسعه قرار گرفت و به سرعت تکمیل شد، اکنون آماده افتتاح رسمی است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی