---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 بهمن :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

به پرداخت

مدیرعامل بانک ملت از عرضه سهام شرکت"به پرداخت" در هفته آینده خبر داد.

سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا زمان ثبت نام خودرو "ساندرو استپ وی" را اعلام کرد و گفت: تحویل خودرو از فروردین تا تیرماه 96 است.

هپکو

وزیر صنعت با بیان اینکه مشکلات هپکو خاص و پیچیده است، گفت: مقرر شده ساپیا سریعا این شرکت را تکمیل و در اوایل سال آینده شاهد آغاز فرآیند تولید آن باشیم.

وانصار

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم بانک انصار و مربوط به مجمع 31 تیر است که طی آن سرمایه اسمی آن از 800 به 1000 میلیارد تومان رسیده است.مرحله دوم افزایش سرمایه "وانصار" از هزار به 1350 میلیارد تومان است.

رنو

در پی ثبت رکورد فروش محصولات رنو در سال ۲۰۱۶، این شرکت فرانسوی اهداف جدیدی برای 5 سال آینده، ازجمله حاشیه سود عملیاتی ۷ درصدی و درآمد ۷۰ میلیارد یورویی اعلام کرد.

سهامداران سنگ آهنی

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با تاکید بر آزادسازی قیمت گندله و کنسانتره آهن از طرح فرمول قیمت گذاری برای رفع نگرانی های چندین ساله سهامداران خبر داد.

وآذر

در پی اتمام سال مالی شهریور 95 سرمایه‌گذاری‌توسعه‌آذربایجان‌ ، این شرکت بورسی زمان مجمع سالانه را بعدازظهر دوشنبه آینده 25 بهمن تعیین کرده است. به همین دلیل نماد "وآذر" در پایان معاملات امروز بسته می شود.

پست بانک

مدیرعامل پست بانک با اعلام ارایه اطلاعات لازم به سازمان بورس ، از بازگشایی نماد در هفته آینده بعد از ۵ ماه توقف خبر داد و پیش بینی کرد قیمت سهام "وپست" افت محسوسی نکند.

موسسه ملل

موسسه ملل که با سرمایه ۶۰۶ میلیارد تومانی دربازار پایه فرابورس حضور دارد، امروز توسط مدیران معرفی و از هفته آینده در بازار دوم فرابورس گشایش نماد می شود.

سنگ اهن

طبق آمار ایمیدرو، میزان تولید سنگ‌آهن خام و کنسانتره شرکت‌های بزرگ معدنی طی ۱۰ ماهه امسال به ترتیب ۷ و ۲ درصد رشد یافت. طی این مدت ۲۷٫۷ میلیون تن سنگ‌آهن خام و ۲۱٫۷ میلیون تن سنگ آهن کنسانتره تولید شد

ستران

 شنیده میشود که سیمان تهران با برنامه مدون اقدام به افزایش صادرات در کشورهاى آفریقایی و عمان خواهد داشت .

خشرق

بر اساس شنیده ها شرکت مبلغ ۱۱۰میلیاردتومن از ایران خودرو وسایپا طلب دارد که بزودی وصول می شود و همچنین ختوقا قصد دارد بلوک خود در خشرق را به سرمایه گذار ایتالیایی واگذار کند که هم اکنون مذاکراتی درحال انجام است.

مس

قیمت مس روز جمعه در LME با رشد ۴ درصدی به بالاترین سطح از ژوئن ۲۰۱۵ تاکنون رسید

چکاوه

شنیده ها حاکی از راه اندازی زیر مجموعه کاغذ سازی کاوه (بیستون) در روز های آینده است.ظرفیت تولید بیستون ۲ برابر تولیدات چکاوه است

روابط تجاری با ایران

آمازون بزرگترین شرکت الکترونیکی جهان، روابط تجاری با ایران را که ممکن است مغایر با تحریم های آمریکا باشد فاش کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی