---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

هیجان در داد و ستدها

انتظار می رود در شروع این هفته و درپی سخنرانی رئیس جهمور امریکا مبنی بر عدم پایبندی به توافقنامه برجام، شاهد شروعی هیجانی در کل داد و ستدها باشیم که با گذشت زمان و بخصوص در اواسط هفته، تعادل بازار را نظاره گر باشیم.

آکنتور

آگهی مجمع فوق العاده و سالانه "آکنتور" به احتمال زیاد در هفته آینده منتشر و ظرف دو هفته آینده نیز مجمع این شرکت برگزار خواهد شد.

اسقاط خودرو

بر اساس مصوبه هیات وزیران؛ اسقاط خودرو برای خودروسازان لغو شد 
ولشرق

بازارگردانی سهام شرکت لیزینگ ایران و شرق با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 10 درصد اعلام گردیده است. اعمال دامنه جدید نوسان روزانه قیمت و آغاز بازارگردانی سهام شرکت ولشرق از فردا یکشنبه صورت می پذیرد.

امضا موافقتنامه خط اعتباری بانک های ایتالیایی

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مذاکرات بانکی تهران و رم برای ایجاد خطوط اعتباری، اظهار امیدواری کرد که بر اساس توافق های انجام شده، در هفته های آینده این موافقتنامه ها به امضای طرفین برسد.

ما

در پی دریافت مجوز افزایش سرمایه و اعلام زمان مجمع فوق العاده شرکت بیمه ما ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.مجمع "ما" صبح دوشنبه خواهد بود و طی آن سهامداران در مورد افزایش سرمایه 50 درصدی ( از 100 به 150 میلیارد تومان) از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تصمیم گیری می کنند.

بوئینگ و ایرباس

بوئینگ و ایرباس برای تکمیل قرارداد ۴۰ میلیارد دلاری فروش ۳۰۰ فروند هواپیمای مسافربری به ایران به مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا نیاز دارند.

آکنتور

بانک پاسارگاد ، شرکت کنتورسازی ایران را قبضه مدیریتی می کند تا حاشیه های یک سال گذشته این شرکت تمام شده و سهامداران «آکنتور» کمی آرامش بگیرند.

ذوب آهن

افزایش ۸۹ درصدی صادرات در۶ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته.ارزش صادرات محصولات ذوب آهن  250 میلیون و 198 هزار دلار رسید که نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته 120 درصد افزایش یافت .

فملی

شرکت ملی مس،توانست مجوز افزایش سرمایه 20 درصدی را از سازمان بورس بگیرد تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،سرمایه فعلی را به 6 هزار میلیارد تومان برساند.

رنو کپچر

ایران خودرو ،فروش فوری رنو کپچر با قیمت ۱۱۹.۹ میلیون تومانی و تحویل ۲۰ روزه را از امروز آغاز کرد.

ICT ایران

نشست مشترک فعالان حوزه ICT ایران و جهان در حاشیه نمایشگاه جیتکس در حالی برگزار شد که توانمندیهای فعالان صنعت ICT ایران و خصوصا استارتاپهای ایرانی حاضر در این نمایشگاه، تحسین نمایندگان جهانی این صنعت را برانگیخت.

اجرایی شدن کاهش کارمزدها از امروز

طبق مصوبه اخیر کاهش کارمزدها، شاهد کاهش ۲۵ درصدی در کارمزد سازمان بورس، کاهش ۲۰ درصدی در کارمزد شرکت بورس و فرابورس ایران و همچنین کاهش ۵ درصدی کارگزاران خواهیم بود. همچنین سقف کارمزدهای دریافتی که در گذشته معادل ۲۰ میلیون تومان بود طبق مصوبه اخیر به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت. این سقف در معاملات کارگزاران در بورس نیز به ۳۰ میلیون تومان رسیده‌ است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی