---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پالایشگاهی

 شنیده میشود نرخ های 3 ماهه خوراک و فرآورده ها برای پالایشگاهی ها ارسال شده و ظاهرا شرکت ها با نرخ های اعلام شده توانایی تحقق سود خوبی در فصل ابتدایی سال دارند.

تمدید تولید پراید

معاون بازاریابی و فروش سایپا از عدم تمایل به مذاکره برای تمدید تولید پراید خبر داد و گفت: خط تولید این محصول قبل از مهلت مقرر ، جمع می شود.

شتوکا

شنیده ها حاکى از  افزایش سرمایه از آورده  مطالبات در روزهاى آتی می باشد
سهگمت

گفته میشود سیمان هگمتان با افزایش تناژ فروش ناشی از رشد صادرات سیمان به عراق مواجه شده صحت این امر می تواند سهگمت را در مسیر تعدیل مثبت قرار دهد

فملى
 مدیرعامل شرکت ملى مس ایران اظهار کرد که هم اکنون مقاوم سازى تولید در شرکت وجود دارد و این طرح ١٠٠٠ دلار از قیمت بهاى تمام شده محصول را کاهش میدهد ضمن اینکه تمامى بدهى شرکت نیز پرداخته شده است .
سیمان

یک کارشناس صنعت سیمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعرفه سیمان ایران به عراق از ۴۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است، گفت: این تصمیم در حالی گرفته شده که عربستان با پرداخت تعرفه ای اندک به راحتی سیمان خود را در بازار عراق به فروش می رساند. تعرفه صادارت سیمان عربستان به عراق حدود 17  درصد اعلام شده است.
گروه  پتروشیمی
قیمت انواع پلی اتیلن صادراتی از ایران به ترکیه نسبت به ۴ هفته گذشته بین ۱۰ تا ۴۰ دلار در هر تن افزایش یافته است.

پیش فروش دنا پلاس
شرکت ایران خودرو از شروع پیش فروش دنا پلاس خبر داد.پیش فروش مدل جدید محصول دنا با موعد تحویل دی و بهمن سال جاری از فردا دوشنبه 23 مرداد آغاز می شود. مبلغ پیش پرداخت نام این محصول 24 میلیون تومان تعیین شده که در رنگ های متنوع، با گارانتی سه سال و یا 50 هزار کیلومتر عرضه می شود. دنا پلاس دارای امکاناتی چون سان روف، دوربین دید عقب و صندلی های تمام برقی جلو است

غشهداب
خبرها از  تعدیل  مثبت10درصدی این شرکت با توجه به افزایش قیمت گوجه فرنگی  حکایت دارد

 درخواست عربستان از عراق برای میانجیگری بین ریاض و تهران

وزیر کشور عراق اعلام کرد که مقام های عربستان از حیدر العبادی خواسته اند که میان ریاض و تهران میانجیگیری کند

ذوب‌آهن

معاون توسعه راه‌آهن از تفاهم صورت گرفته بین هند و ذوب آهن اصفهان برای تولید ریل ملی خبر دادبر اساس تفاهم صورت گرفته با هندی‌ها، مقدمات تامین فاینانس این کشور برای تولید ریل ملی در کارخانه ذوب‌آهن اصفهان فراهم شده است.

شبریز
شایعات از  تعدیل  مثبت دوباره این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد
تاپیکو
بر اساس اطلاعیه شرکت سهم بعد از افزایش سرمایه حداقل 50 درصد تعدیل مثبت از محل کاهش هزینه ها خواهد داد.

پارسان

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سود هر سهم سال مالی شهریور جاری با تعدیل ۴۶ درصدی همراه کرد."پارسان" پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 31 شهریور را از 370 ریال به 541 ریال افزایش داد. همچنین طی عملکرد 9 ماهه ، 54 درصد از سود جدید معادل 291 ریال را محقق کرد.

فایرا
معاون بازرگانی شرکت آلومینیوم ایران گفت: ایرالکو با مدیریتی درست می تواند در 3 الی 5 سال آینده تمامی بدهی های خود را پرداخت کند. وی گفت  با مدیریت صحیح در شرکت از جمله کنترل تفاوت بورس و بازار، جلوگیری از خرید با قیمت های گران و پایین آوردن هزینه ها می توان حدود 200 تا 300میلیارد تومان در سال به ایرالکو بازگرداند.

بیمه ما

بیمه ما، در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 50 درصدی، درصدد است سرمایه فعلی را به 150 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "ما"از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور رعایت مقررات و ضوابط بیمه ای،الزام قانونی افزایش سرمایه و حفظ توانگری مالی مطلوب صورت می گیرد.

پیش فروش برلیانس کراس

پیش فروش برلیانس کراس در شرکت پارس خودرو از ساعت ۱۱ امروز ۲۲ مرداد ماه آغاز شده و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت. مبلغ پیش پرداخت جهت تحویل خودرو در مهر و آبان 25 میلیون تومان و برای تحویل آذر 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده و مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه و به قیمت روز شرکت اخذ می شود. قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی