---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

خبهمن
خبرها از لغو قرارداد با شرکت مزدا حکایت دارد

ایران خودرو سایپا رنو پژو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جلسه اضطراری کمیسیون برای بررسی قراردادهای ایران خودرو و سایپا با شرکت رنو و پژو و بررسی تضامین اخذ شده از این شرکت ها خبر داد.

تحویل تندر۹۰ به جای ساندرو

شرکت سایپا در بخشنامه‌ای اعلام کرد: امکان تحویل ساندرو به خریداران را ندارد و این خودرو را با تندر ۹۰ جایگزین کرده است. سایپا اعلام کرد: این طرح کاملا اختیاری و بسته به تمایل مشتریان بوده و هیچ گونه اجباری نیست.

شنفت
شنیده ها ازبرنامه شرکت جهت تولید چندمحصول با برند جدید درسال 97 حکایت دارد

پایبندندی شرکت های ریلی خارجی به اجرای قراردادهایشان در ایران

قائم مقام مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: با وجود فشار آمریکا، شرکت های خارجی در بخش حمل و نقل ریلی به طور رسمی اعلام کرده اند که به اجرای تعهداتشان با طرف ایرانی پایبند هستند.
دیدار تاریخی ترامپ و اون انجام شد
دیدار تاریخی و مهم ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور و طی ۴۱ دقیقه انجام شد و دو طرف با ابزار خوش بینی به آینده و برقراری صلح ، وارد مذاکره خصوصی شدند.

حریل

نماد معاملاتی شرکت ریل پرداز سیر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 24/03/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

پژو
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص خروج پژو از قرارداد با خودروسازان گفت: این خودروساز بدون اجازه از آمریکا توافقی را انجام نمی‌دهد.

ونیکی
شنیده ها از واگذاری بلوک این شرکت  توسط  سازمان خصوصی سازی در سال 97 حکایت دارد.
ذوب‌
معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن با اشاره به بارگیری اولین محموله ریل تولید داخل توسط شرکت ذوب‌آهن در قرارداد ۴۰ هزار تنی گفت:‌ این ریل‌ها U۳۳ و وزن آن ۵۰۰ تن است.

کوثر
خبرها از فروش ساختمانهای الوند، آریا و وزرای این شرکت  حکایت دارد.

غویتا
نماد معاملاتی شرکت ویتانا جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در تاریخ 24/03/1397 در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

عرضه اولیه زکشت
شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با نماد "زکشت" در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه کشاورزی و خدمات دامپروری جز دامپزشکی به عنوان نود و نهمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران و تکمیل اطلاعات، آماده عرضه اولیه سهام باشد.

داروسازی زهراوی
داروسازی زهراوی که پیگیر افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی است، درآمد هر سهم سال مالی قبل را با افزایش ۳۲ درصدی زیان همراه کرداین شرکت درحالی درآمد هر سهم سال مالی اسفند قبل را با 1900 ریال زیال همراه کرده بود که 32 درصد به این زیان اضافه کرد تا پرونده سال مالی قبل را با ضرر 2516 ریالی هر سهم ببندد."دزهراوی" علت این رویداد ناخوش را کاهش فروش به دلیل شناسایی کامل جوایز و تخفیفات فروش نزد تمامی شرکتهای پخش و نهایی کردن صورت تطبیق حسابهای فی مابین و افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش نرخ ارز بانک مرکزی در جهت خرید مواد اولیه خارجی دانسته است.

قیر

صادرات هرنوع قیر از امروز فقط با مجوز وزارت نفت انجام شده و به گفته فعالان این حوزه با اجرای این مصوبه ، از رانت و سوداگری در بازار صادراتی قیر ایران جلوگیری می شود. مجید اعظمی، مدیرعامل شرکت صادرکننده قیر کشور با اعلام این خبر افزود: ​پس از انتشار اخباری درباره صادرات قیرهای بی کیفیت بانام ونشان تجاری قیر ایرانی، با مصوبه هیئت دولت صادرات قیر از ۲۱ خرداد امسال صرفا با مجوز وزارت نفت انجام خواهد شد. بر این اساس صادرات هرگونه قیر (به جز قیرمعدنی و قیرصادراتی از محل ورود موقت) منوط به موافقت وزارت نفت است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی