---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 اسفند :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

سه شنبه یا چهارشنبه عرضه اولیه پرداخت
آخرین وضعیت مالی و عملیاتی شرکت به پرداخت ملت برای سرمایه گذاران تشریح شد تا به گفته مدیران، این زیرمجموعه بانک ملت سه شنبه یا چهارشنبه این هفته، با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام وارد بورس شود.

سهامدار عدالت

مشاهده همزمان صورتحساب ۴۹ میلیون سهامدار عدالت با از میان برداشته شدن محدودیت رقم سمت راست کد ملی مهیا شد.در این مرحله فقط مشمولین می‌توانند از صورتحساب سهام آگاهی پیدا کنند تا متوجه شوند سهام عدالت چقدرمی‌ارزد.

www.samanese.ir

عرضه اولیه
شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با نماد «بجهرم» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

سنگ آهن

در پی افزایش تقاضا برای سنگ آهن و کاهش موجودی انبارهای چین، پیش بینی می شود هفته آینده بهای این دو محصول در بازارهای جهانی با رشد قیمت همراه شود.
گروه خودرو
سازمان بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری اعلام کرد: 1.5 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته میلادی در ایران به فروش رسید و ایران همانند سال 2015 سیزدهمین بازار بزرگ خودرو جهان در سال 2016 شناخته شد.
خاور
معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه قرارداد ایران خودرو دیزل و بنز سه شنبه هفته جاری و یا در هفته سوم سال آینده امضا می شود، گفت: یک قرارداد مربوط فروش محصولات با سهم ٥١ درصدی  بنز و ٤٩ درصدی ایران خودرو است و برعکس این قرارداد با سهم ٥١ درصدی ایران خودرو و ٤٩ درصدی بنز  برای تولید و همچنین دو قرارداد ایدم با بنز برای تولید موتور و محور آماده است.
مس

کارگران معدن مس «سرو ورده» (Cerro Verde) واقع در پرو که جزو 10 معدن مس بزرگ دنیا و بزرگ‌ترین معدن مس این کشور است، از روز جمعه، دست به اعتصاب زده‌اند. گزارش «رویترز» در این زمینه می‌گوید با این اعتصاب تولید مس شرکت «فریپورت-مک‌موران» (Freeport-McMoRan) که مالک اصلی این معدن است به میزان 95درصد یعنی چیزی حدود 40000 تن در ماه متوقف می‌شود.

نمایشگاه بین المللی بورس

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه 26 الی 29 فروردین 1396 برابر با 15 الی 18 آوریل 2017، در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی