---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 دی 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

غگل
شرکت گلوکوزان در حالی درخواست افزایش سرمایه 3023 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها داده بود که سازمان بوررس با 2953 درصد موافقت کرد تا سرمایه این شرکت از 20 به بیش از 590 میلیارد تومان برسد و زمینه اصلاح ساختار مالی فراهم شود.
غنوش

شرکت نوش مازندران مجوز افزایش سرمایه 600 درصدی را از سازمان بورس گرفت.شرکت نوش مازندران می تواند سرمایه اسمی را از 5 به 35 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختارمالی و رعایت حداقل سرمایه ثبت شده شود.

غمینو
شرکت غذائی مینو شرق از دریافت مجوز افزایش سرمایه 217 درصدی خبر داد.شرکت غذائی مینو شرق با دریافت مجوز افزایش سرمایه، می تواند سرمایه فعلی را از 17.8 به 56.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "غمینو" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

چکاپا

شرکت کاغذ پارس از برنامه افزایش سرمایه 314 درصدی خبر داد .طبق مصوبه دیروز هیات مدیره "چکاپا" مقرر شد سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از 235.5 به بیش از 975 میلیارد تومان برسد و صرف اصلاح ساختار مالی شود.

خفنر

شرکت فنرسازی خاور مجوز افزایش سرمایه 134 درصدی داد."خفنر" می تواند سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 46.7 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی کند.

کویر

فولاد سپید فراب کویر از برنامه افزایش سرمایه 350 درصدی خبر داد."کویر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 240 میلیارد تومان به 1.08 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال و صرف اجرای طرح توسعه ذوب و ریخته گری که متناسب با پیشرفت فیزیکی و منابع مورد نیاز طرح خواهد شد.

ختور
شرکت ایران رادیاتور از برنامه افزایش سرمایه 250 درصدی خبر داد.رادیاتور ایران در نظر دارد سرمایه فعلی را از 30 به 105 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "ختور" از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته با هدف اصلاح ساختار مالی و در راستای تقویت نقدینگی، بهبود بهینه مالی و تامین سرمایه در گردش شرکت اعمال خواهد شد.
دحاوی
شرکت دارویی الحاوی  از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."دحاوی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 36 به 108 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته صورت خواهد پذیرفت تا صرف اصلاح ساختار مالی برای حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن به منظور تامین سرمایه درگردش شود.
سیلام

شرکت سیمان ایلام مجوز افزایش سرمایه 191 درصدی را از سازمان بورس گرفت."سیلام" می تواند با تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 41.2 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت خروج از ماده 141 قانون تجارت اعمال می شود.

ذوب

قائم مقام بخش فولادسازی ذوب آهن گفت: این شرکت قادر است برای اولین بار ساخت صفر تا صد یک ایستگاه ریخته گری را به عهده بگیرد.

حریل

شرکت ریل پرداز سیر مجوز افزایش سرمایه70 درصدی داد."حریل" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها قادر به افزایش سرمایه از 196 به بیش از 332 میلیارد تومان است.

شبریز

پالایشگاه تبریز از برنامه افزایش سرمایه 157 درصدی خبر داد. شبریز می تواند سرمایه اسمی بیش از 388 میلیارد تومانی را از محل اندوخته طرح و توسعه به 1000 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه صرف جبران مخارج سرمایه ای انجام شده در طرح های بهبود فرایند و بهینه سازی پالایشگاه و اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه ای انجام شده طی سال های گذشته و جلوگیری از خروج نقدینگی جهت تامین مالی پروژه های در دست تکمیل و سرمایه در گردش خواهد شد .

کیمیا

شرکت کیمیای زنجان گستران از برنامه افزایش سرمایه 74 درصدی خبر داد.کیمیای زنجان گستران درصدد است سرمایه فعلی را از 23 به 40 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "کیمیا" در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور تامبن منابع مالی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در سه واحد معدن سرب و روی و مس و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد صورت می پذیرد.

نطرین

شرکت عطرین نخ قم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."نطرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10 به 60 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت مالکانه، انطباق وضعیت حداقل سرمایه شرکت با ضوابط و مقررات شرکت های پذیرفته شده در بازار دوم فرابورس و افزایش کیفیت اطلاعات و شفافیت مالی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی