---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کگل
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

فرآورده‌های‌ تزریقی‌

در پایان معاملات امروز نماد فرآورده‌های‌ تزریقی‌ ایران‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه در چهارشنبه جاری، بسته می شود و آخرین روز معاملات سهام این شرکت بورسی در قبل از مجمع است.

سدبیر

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 23/03/1396 در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.

شرط ایدرو برای مشارکت با بخش خصوصی

شرط  مشارکت سازمان گسترش با بخش خصوصی، عدم حضور خودروسازان چینی و همکاری با شرکت های معتبر است. بنابراین خودروسازان خصوصی و متقاضی مشارکت و حمایت ایدرو، باید شرکای خارجی معتبری را انتخاب کنند.

خبهمن
خبرها از افزایش سرمایه  97 درصدی این شرکت از  محل سود انباشته حکایت دارد

مالیات مالکین ۲ خودرو به بالا

سازمان مالیاتی در بخشنامه‌ای جزییات مالیات مقطوع مشاغل خودرویی را اعلام کرد که طبق آن مالکین ۲ خودرو به بالا باید ۲۵ درصد بیشتر مالیات بدهند.طبق این بخشنامه، خودرو اول مالکین تاکسی یا وانت دارای دو خودرو یا بیشتر معاف از مالیات خواهد بود. همچنین خودرو دوم افراد معاف از مالیات است اما مالیات خودروهای بعدی، 25درصد بیشتر در نظر گرفته و وصول خواهد شد.

ارفع
خبرها از واگذاری بلوک 5درصدی این شرکت در قیمت 3075 ریال در تاریخ  23 خرداد  حکایت دارد
خلنت
خبرها از افزایش تعرفه واردات لنت ترمز از  20 درصد به 26 درصد  حکایت دارد
انبوه سازی
رییس انجمن انبوه سازان مسکن گفت: با اجرای طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی بعد از مدتی شاهد افزایش و شوک قیمتی در این بخش خواهیم بود.
فملی
شنیده ها از بهره برداری  6طرح  توسعه این شرکت تا  پایان سال  98 حکایت دارد

بانک

وزیر دارایی و رئیس بانک مرکزی اتریش از فعالیت مجدد بزرگترین بانک این کشور و اختصاص یک میلیارد یورو برای تامین مالی و توسعه همکاری خبر دادند.

ذوب

ذوب آهن قصد دارد امسال 40 درصد تولید را صادر کند. معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان راه یابی محصولات این شرکت به بازارهای اروپایی و در خصوص محموله بارگیری شده از ذوب آهن به اروپا گفت : با تصمیم مدیریت عالی شرکت و انجام بازاریابی محصولات ذوب آهن اصفهان در بازارهای جدید، بازگشت به بازارهای اروپایی در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام ممیزی توسط شرکت های کنترل کیفیت جهانی بر روی محصولات طویل ذوب آهن اصفهان و تمدید گواهینامه کمیسیون اروپا قراردادهای اول با چند شرکت اروپایی منعقد گردید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی