---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سایپا

سایپا به همراه دو شرکت سرمایه گذاری رنا و ساپیا از فسخ قرارد داد ۱.۶ هزار میلیارد تومانی مربوط به دو شرکت خبر دادند.

قطعه سازان

براساس قراردادی که بین شرکت های ایرانی و شرکت های بین المللی مثل پژو و رنو سیتروئن بسته شده، این شرکت ها باید معادل ۳۰ درصد از قطعات مورد نیاز برای تولید را از ایران تامین کنند.

اعتلا

سرمایه گذاری اعتلاء البرز افزایش سرمایه 33 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی در برنامه دارد."اعتلا" در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه را از 60 به 80 میلیارد تومان می رساند.این افزایش سرمایه در جهت حفظ نقدینگی و عدم خروج آن و ارتقاء بیشترسودآوری انجام می پذیرد.

بیمه 

براساس ماده ۶ آیین‌نامه جدید تخفیف عدم خسارت سالانه از ۱۰ درصد به ۵ درصد کاهش یافته و حداکثر تخفیف همان ۷۰ درصد خواهد بود که در یک دوره ۱۴ ساله به حداکثر تخفیف می‌رسد.

حق تقدم لبنیات کالبر

امروز آخرین مهلت داد و ستد حق تقدم لبنیات کالبر مربوط به افزایش سرمایه 40 درصدی است

زنجان

نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان،جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 24/11/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

وصنعت 

با توجه به اعلام شرکت مبنی بر قطعیت فروش سهام شرکت های صرافی صنعت و معدن و کارگزاری صنعت و معدن ، بزودی شرکت از این محل تعدیل مثبت سنگینی را روانه کدال خواهد کرد.

ذوب 

مدیرعامل ذوب آهن از منتفی شدن محل افزایش سرمایه ۹۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی ها و استفاده از آورده نقدی و مطالبات سهامداران خبر داد.

خشرق

شرکت الکتریک خودرو شرق در نظر دارد با افزایش سرمایه 100 درصدی،سرمایه فعلی را به 63 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"خشرق" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف پروژه های ایجاد جوینت ونچر جهت تولید کانکتور و ترمینال در ایران با شرکت تایوانی، پروژه تولید دسته سیم های پژو301 و پروژه تولید نودهای الکتریکی شبکه اکوماکس اعمال می شود.

فولاد مبارکه

فولاد سود هر سهم را در پیش بینی قبلی را 546 ریال اعلام کرده بود اما در عملکرد 9 ماهه ، این متغیر مهم را با 26 درصد افزایش به 686 ریال رسانده و 72 درصد معادل 491 ریال را هم پوشش داده است.پیش بینی افزایش درآمد فروش به مبلغ 11،788 میلیارد ریال عمدتا ناشی از افزایش نرخ فروش محصولات بوده و پیش بینی کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته به مبلغ 1،889 میلیارد ریال عمدتا ناشی از تغییر درمقدار مصرف و نرخ خرید مواد اولیه و مصرف است.
غگلستا

پگاه گلستان سود هر سهم را 980 ریال پیش بینی کرده اما این متغیر را با 18 درصد کاهش به 800  ریال رسانده و در عملکرد 9 ماهه هم 73 درصد معادل 585 ریال را پوشش داده است.این شرکت دلایل را رویداد را ناشی از افزایش نرخ متوسط شیر خام دریافتی و تامین شیر خام با درصد چربی مطلوب ، افزایش بهای تمام شده ، عدم افزایش متناسب نرخ محصولات و کاهش حاشیه سود ناخالص اعلام کرده است.
لوازم خانگی پارس

شرکت آرچلیک ترکیه قصد دارد سهام لوازم خانگی پارس را خریداری کند. به گفته مدیرعامل شستا، شرکت آرچلیک ترکیه که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی در کشور ترکیه است، در حال مذاکره با شستا میباشد و توافق‌های نهایی در این زمینه انجام شده است. لطفی تأکید کرد: با توافق انجام‌شده قرار است برند پارس باقی بماند و بعد از حضور آرچلیک محصول مشترک توسط این کارخانه تولید شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی