---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 20 مرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه پتروشیمی نوری

تا پایان سال سهام دو شرکت پتروشیمی در بورس عرضه می شود. پتروشیمی نوری نخستین آنها خواهد بود. هلدینگ خلیج فارس در نظر دارد، تا با فراهم شدن شرایط سهام پتروشیمی نوری را تا پایان سال در بورس عرضه کند.

جایگزین توتال

شرکت چینی با ۸۰ درصد سهم در فاز۱۱ پارس جنوبی جایگزین توتال شد

ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا

صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد ایران در سال ۲۰۲۱ با سبقت از اسپانیا، عربستان و کانادا پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا شود.

فروش ارز مسافرتی
تعداد محدودی از صرافی های خیابان فردوسی نسبت به فروش ارز طبق دستور العمل بانک مرکزی اقدام می‌کنند و همین امر موجب تشکیل صفهای نسبتا طولانی مقابل این صرافی ها شده است.قیمت فروش ارز مسافرتی در این صرافی 10 هزار و 400 تومان اعلام شده است

ذوب

طبق توافق اولیه با شهرداری اصفهان ریل مورد نیاز مترو این شهر توسط "ذوب" تولید خواهد شد.

تعویق ادغام غولهای پتروشیمی

با خروج ربیعی از وزارت کار، پروژه ادغام دو شرکت بزرگ هلدینگ خلیج فارس و سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین که قرار بود در 24 مرداد کلید خورد، به تعویق افتاد.

ذوب

افزایش سرمایه 84 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ماشین آلات و تجهیزات

تایر 

رییس انجمن تایر سازان اعتقاد دارد لاستیک جز کالاهای اساسی باید محسوب گردد و در خواست ارز ۴۲۰۰تومانی این گروه بر روی میز دولت تا الان بی پاسخ مانده است.صنعت تایر بشدت متاثر از نرخ ارز بجهت ورود مواد اولیه است و تا تصمیم دولت باید منتظر ماند.   ذغال سنگ 

بعد از اعمال  افزایش نرخ ۲۰درصدی در تیر ماه در این گروه تولید کنندگان در پی توافق قبلی و مصوبه مربوطه با ذوب اهن به دنبال افزایش نرخ مجدد، آن هم به میزان ۴۰درصد هستند که در صورت اعمال سهم های این گروه را با تعدیل مثبت همراه خواهد کرد.

نرخ ارز برای کالاهای اساسی

با تصمیم ستاد اقتصادی دولت برای کالاهای ضروری، نرخ ارز برای کالاهای اساسی تا اردیبهشت ۹۸ تغییر نخواهد کرد و وزارت صنعت قیمت این کالاها را برای مصرف کننده نهایی اعلام می کند.

های وب

سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ  0 ریال تصویب شد.

پژو

پژو اعلام کرد با شرایط جدید بین المللی نمی‌تواند با ایکاپ ادامه دهد. البته آنها تأکید کردند همکاری را با طرف ایرانی به امید گشایش معلق خواهند گذاشت و به صورت کامل همکاری را قطع نمی‌کنند.

انبوه سازی

مدیرعامل بانک مسکن از درخواست انبوه سازان برای مشارکت با این بانک جهت ساخت واحدهای مسکونی خبر داد.

واردات خودرو

یک مقام رسمی ارشد در صنعت واردات خودرو عراق: به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، عراق واردات خودرو از ایران را متوقف کرد؛ اما بدنبال اخذ معافیت از آمریکا برای واردات "قطعات خودرو" از ایران است.

ممنوعیت صادرات کاغذ و ۵ کالای دیگر

وزیر صنعت ممنوعیت صادرات کاغذ و ۵ کالای دیگر را از اول شهریورماه امسال تا اطلاع ثانوی صادر کرد.  - انواع کاغذ شامل چاپ، بسته‌بندی و روزنامه  - انواع تیشو  - انواع شیر خشک صنعتی  - انواع شیر خشک اطفال  - چای فله بسته‌بندی  - کره در بسته‌بندی بالای 500 گرمی

صادرات هزاران گاو فرانسوی

صادرات هزاران راس گاو فرانسوی به ایران که قرار بود توسط شرکت متقاضی ورود به بورس انجام شود به دلیل نگرانی از تحریم های آمریکا به تعویق افتاد.بر اساس این طرح که یک طرف آن شرکت ایرانی سیمرغ (متقاضی حضور در بورس و بزرگترین متجمع مرغداری ایران) است، قرار بود کشاورزان فرانسوی سالیانه  بیش از 20 هزار گوساله به ایران صادر کنند.این رویداد به دلیل خودداری بانک‌ها از انجام تراکنش‌های مالی با ایران و به رغم نبود ممنوعیت واردات و صادرات احشام در فهرست تحریم‌ها رخ داده و هزاران گاو در ییلاق‌های نورماندی واقع در شمال غربی فرانسه بلاتکلیف شده اند.

ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به بورس

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش ضمن تشریح برنامه های آتی از ورود این شرکت ۵۰ میلیارد تومانی به تابلوی اصلی بورس تا دو ماه آینده خبر داد.امیر خسرو فخریان با اشاره به اینکه فروشگاه افق کوروش به سهامی عام تبدیل شده،گفت: این فروشگاه به‌عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای در تابلوی اصلی بورس با سرمایه ۵۰ میلیارد‌تومان عرضه خواهد شد.وی با بیان اینکه کوروش در ۲۴۰ شهر و ۳۱ استان حضور دارد، افزود: هزار و شانزدهمین فروشگاه تا آخر هفته گذشته افتتاح شد که تعداد این فروشگاه‌ها تا پایان سال جاری به ۱۵۰۰ خواهد رسید. تعداد افراد شاغل این فروشگاه ۷ هزار نفر است و در سال گذشته جزو ۱۰۰ شرکت برتر بود و سال جاری حتما رتبه بهتری را به دست خواهد آورد.

سمگا

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی اعلام کرد به منظور اصلاح ساختار مالی برای بهبود نسبت های مالی و نیز در راستای تکالیف مجمع سالانه مبنی بر تسویه تسهیلات 26.1 درصد از سهام شرکت نگین افق نیایش ( سهامی خاص ) را به قیمت هر سهم 4255 ریال و به ارزش بیش از 389 میلیارد تومان بفروش رسانده است.طی سال مالی جاری هم بالغ بر 81.9 میلیارد تومان بابت هزینه های مالی تسهیلات مالی مربوطه در دفاتر شرکت منعکس شده است.بهای تمام شده این تعداد سهام که 15 مرداد واگذار شده بیش از 168 و سود آن 268 میلیارد تومان اعلام شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی