---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 20 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه تبرک

در پی درج نماد هلدینگ غذایی تبرک در بازار دوم معاملات فرابورس، امروز آخرین وضعیت علمیاتی و مالی این شرکت توسط مدیران به سهامداران اعلام می شود تا احتمالا" هفته آینده ، آماده عرضه اولیه شود.

افتتاح خط تولید محصول بوش آلمان در گروه بوتان

خط تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در گروه صنعتی بوتان روز گذشته در محل این کارخانه در شهرک صنعتی کاوه در ۲۵ کیلومتری ساوه افتتاح شد.

کطبس

نماد معاملاتی شرکت ذغال سنگ نگین طبس با توجه به عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت موضوع ماده 13 دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان تعلیق گردید.

ذوب 

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن با اشاره به ورود هندی‌ها به تولید ریل ملی گفت: قرار بر این است که هندی‌ها در ارائه شمش و تامین منابع ملی به کمک ذوب‌آهن بیایند.

کنتورسازی

اشخاص حقیقی دارنده سهام شرکت کنتورسازی ایران (آکنتور) می توانند برای فروش سهام خود مطابق شرایط زیر، پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران و ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه واگذاری سهام اقدام نمایند. لازم به ذکر است از روز چهارشنبه مورخ 20/10/1396 به مدت 5 روز کاری امکان استفاده از شرایط فوق فراهم می باشد. بر اساس اعلام خریداران قیمت و حداکثر میزان سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی به شرح زیر خواهد بود: الف-دارندگان سهام تا 20،000 سهم، فروش حداکثر 2،000 سهم. ب-دارندگان سهام بیش از 20،000 سهم، فروش حداکثر 10درصد موجودی سهام. ج-نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد. د-قیمت خرید هر سهم مبلغ 21،075ریال می باشد. بعد از 5 روز کاری ، سهام تجمیع شده در روز پنجم عرضه می شود که قرار است توسط دو بانک ( بانک‌های اقتصاد نوین و پاسارگاد) خریداری شود.

اخابر
در پایان معاملات امروز نماد مخابرات ایران بسته می شود .علت توقف نماد "اخابر" برگزاری جلسه هیات مدیره شرکت در یکشنبه آینده 24 دی، برای نهایی افزایش سرمایه است که در مجمع فوق العاده 10 دی تصویب شده و قرار است سرمایه این شرکت از 6 به 6.6 هزار میلیارد تومان برسد.

فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان  با بیان اینکه این شرکت در حال بررسی طرح احداث کارخانه فولاد ضد زنگ در منطقه آزاد جنوب است گفت: چنانچه این طرح توجیه پذیر باشد فولاد مبارکه به تنهایی یا با مشارکت سایر فولادسازان آنرا عملیاتی می کند.  وی افزود: در ایران تاکنون فولاد ضد زنگ تولید نشده اما باید طرح های فنی و اقتصادی آن بررسی گردد و از لحاظ توجیه اقتصادی به طور دقیق مشخص گردد.

حسینا

نماد معاملاتی (حسینا)به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت توسعه خدمات دریایی وبندری سینا متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور 60 دقیقه پس از انتشار این پیام، به صورت حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد. این شرکت 50 میلیارد تومانی از افزایش 18.5 درصدی سود هر سهم ( از 932 به 1.140 ریال ) خبر داد

فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان از سود ده شدن این شرکت در سال ۹۶ و رشد ۳۰ درصدی تولید خبر داد و گفت: برای اجرای طرح توسعه تولید۱۰ میلیون تن فولاد و قرارداد ۴۰۰ میلیون دلاری ، منتظر تامین مالی هستیم.

پژو و سیتروئن

دبیر انجمن خودرو سازان با اشاره به حجم سرمایه گذاری پژو و سیتروئن و عدم توجیه اقتصادی برای بر هم زدن قرارداد گفت: طرف اروپایی قبول کرده در صورت کارشکنی آمریکا همچنان متعهد بماند.

ذوب آهن

 شرکت ذوب آهن اصفهان نخستین محموله با تناژ ۵ هزار تنی به انگلستان فرستاد و در حال مذاکره با خریداران انگلیسی است تا قراردادهای بیشتری را به انجام برسانند.ذوب آهن اصفهان اولین شرکت ایرانی است که گواهی نامه Cares انگلستان را برای محصول شمش و میلگرد به دست آورده است.  این گواهی نامه به شرکت ذوب آهن کمک خواهد کرد تا به هدف صادراتی خود تا پایان سال مالی شمش یعنی ۲۰ مارس ۲۰۱۸ برسد.  ذوب آهن اصفهان بیش از نیمی از تولید فولاد خود را در ۸ ماهه ابتدایی امسال یعنی چیزی حدود ۱.۵ میلیون تن را صادر کرده بود.  مقصد صادرات ذوب آهن اصفهان در این مدت قطر، سودان، مصر، عمان، تایلند، امارات، پاکستان، هلند و بلژیک بود.

وپسا

در پی درج مجدد نماد سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس در فرابورس، نماد این شرکت 250 میلیارد تومانی امروز در بازار پایه ج فرابورس گشایش و کشف قیمت می شود تا سپس زمینه انتقال به بازار عادی فرابورس فراهم شود.در این رویداد  تا 3 درصد از سهام "وپسا" احتمالا" در محدوده 100 تا 103 تومانی هر سهم و با محدودیت حجمی 50 هزار سهمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) واگذار می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی