---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 دی 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

های وب
های وب بعد از افتتاح دو ماه گذشته شبکه رادیو ترانک ملی در تهران ، اقدام به راه اندازی این امکان در کرمان کرد.
کاسپین

داروسازی کاسپین تأمین،از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."کاسپین" درصدد است سرمایه فعلی را به 45 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته با 4 هدف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج منابع مالی مورد نیاز ، فراهم شدن زمینه انتقال سهام از فرابورس به بورس و استفاده از مزایای مالیاتی مربوطه اعمال خواهد شد.

سبزوا
سیمان لار سبزوار، اقدام به چرخش 180 درجه ایی در تحقق درآمد و نسبت به سال مالی کرد و با توقف روبرو شد ."سبزوا" در حالی در سال مالی قبل برای هر سهم 202 ریال زیان شناسایی کرده بود که در عملکرد سال مالی منتهی به شهریور سال جاری ، قادر به تحقق سود 346 ریالی هرسهم شد.

خراسان

پتروشیمی خراسان بعد از حدود ۴.۵ سال آماده انتقال از فرابورس به بورس شد.
خگستر

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."خگستر" در صورت موافقت سازمان بورس می تواند سرمایه فعلی را از 150 به 375 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته با 3 هدف اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش جهت بهبود جریان سودآوری، تامین سرمایه پروژه های مصوب شرکت های گروه اعمال خواهد شد.

ذوب

سرپرست معاونت بهره برداری ذوب آهن از تولید تولید ۲۲۵۶۵۸ تن چدن طی آذرماه با دو کوره خبر داد که نسبت به تولید ماه گذشته جهش ۲۴۱۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

شپترو

پتروشیمی آبادان، از تغییر در برنامه افزایش سرمایه 550 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( از 6.3 به 412.4 میلیارد تومان ) خبر داد.

خوساز

شرکت محورسازان ایران خودرو مجوز افزایش سرمایه 348 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را از سازمان بورس گرفت."خوساز" می تواند جهت اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت، سرمایه فعلی را از 25 به 111.9 میلیارد تومان برساند.

فولاد

شرکت فولادمبارکه از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه 73 درصدی خبر داد تا در صورت انجام به بزرگترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شود.گزارش توجیهی هیات مدیره مصوبه 7 مهر سال جاری، قرار است سرمایه "فولاد" با افزایش 73 درصدی به 13 هزار میلیارد تومان از محل جذاب سود انباشته افزایش یابد.

عرضه اولیه"بزاگرس"

شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی نیروگاه زاگرس کوثر در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران ،آماده عرضه ۵ درصدی سهام باشد.

توتال

مدیرعامل نفت و گاز پارس گفت: طبق قرارداد در صورت خروج توتال جریمه‌ای برای این شرکت لحاظ نشده و اساساً در چنین قراردادهایی مثل قراردادهای بای بک، جریمه‌ای برای خروج شرکت سرمایه‌گذار نداریم.

کهرام

شرکت گرانیت بهسرام که به علت شمولیت بیش از 3 سال ماده 141 قانون تجارت، از فهرست بورس لغو و به بازار پایه ج فرابورس منتقل شده،از منتفی شدن برنامه افزایش سرمایه 1200 درصدی خبر داد.

دسینا

شرکت سینا دارو ،در نظر دارد با افزایش سرمایه 100 درصدی ،سرمایه فعلی را از 40 به 80 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "دسینا" درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی جهت انجام طرح انتقال و توسعه شرکت انجام خواهد گرفت.

دبالک

داروئی البرز بالک ، درصدد است با افزایش سرمایه 59 درصدی،10 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید."دبالک" 17 میلیارد تومانی،این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور بهبود ساختار مالی اعمال می کند.

تغییر سود سپرده های کوتاه مدت

بانک مرکزی طبق مصوبه شورای پول و اعتبار ، دیروز با صدور بخشنامه ایی جدید معیار پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری عادی در بانک ها را ابلاغ کرد تا باعث کاهش فعالیت های سفته بازی شود. به این ترتیب مقرر شد بانک ها به جای محاسبه سود روز شمار برای سپرده های کوتاه مدت ، اقدام سود ماه شمار و حداکثر 10 درصدی کنند که این سود هم در صورت عدم برداشت ماهیانه قابل پرداخت  خواهد بود.

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین،درخصوص دریافت مجوز ارایه خدمات صوت(ثابت و همراه) درمناطق USO دست به شفاف سازی زد.براین اساس،در راستای اجرای قرارداد ۲۶ اسفند سال ۹۳(Uso1) و قرارداد یک شهریور سال ۹۵(Uso3) و بنا بر مصوبه کمیته توسعه ارتباطات روستایی و همچنین الحاقیه شماره ۷ و ۳ در یک دی سال ۹۷(Uso1) و (Uso3)، متن زیر به موضوع قرارداد اضافه شده است: به شرکت داده گستر عصر نوین اجازه داده می شود نسبت به ارائه خدمات صوت( ثابت و همراه) بدون محدودیت در فناوری مورد استفاده و طبق تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در مناطق تحت پوشش شبکه Uso اقدام کند.همچنین ارائه خدمات رومینگ صوت( در صورت ارائه این سرویس) و دیتا بر اساس تایید کارفرما به دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مناطق تحت پوشش شبکه Uso جزء تعهدات قراردادی اپراتور است و تعرفه این خدمات بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین می شود.با توجه به اخذ گواهی قبولی نهایی افزایش ۲۵ درصدی قرارداد مورخ ۲۵ بهمن سال ۹۴(Uso2)، شرکت بر اساس رویه جاری شناسایی درآمد قراردادهای Uso، مبلغ دو میلیارد تومان در ماه آذر سال جاری از این بابت شناسایی درآمد می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی