---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"امید"

"امید" در حالی از 25 آذر سال 94 به عنوان اولین بنگاه صنعت تأمین سرمایه ، در بورس ثبت و قرار بود سال گذشته عرضه اولیه شود اما چنین رویدادی رخ نداد که  عصر دیروز با حضور مدیرعامل و برخی اعضا هیات مدیره ،جلسه معارفه ایی را برگزار کرد.

عرضه اولیه تا 490 میلیون سهم ( با احتمال کاهش تعداد سهام ) با توجه به اولویت بندی سازمان بورس ، با احتمال ضعیف در هفنه جاری و با احتمال بیشتر در هفته آینده خواهد بود و مطمئنا با قیمت و P/E جذاب (حداقل 4 مرتبه ایی) وارد بازار سهام خواهد شد.

سیمان و لوله سازی
معاون رییس جمهور از اجرای طرح مدیریت آبهای مرزی و مشغولیت ۳ شیفت برخی کارخانه های سیمان و لوله سازی در راستای استفاده از منابع صندوق ارزی ۱۸ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

اوان
خبرها حاکى از انعقاد قرارداد مبین وان کیش با چند شرکت هواپیمایى جهت سرویس نت داخل ایرلاین ها میباشد که میتواند تعدیل بااهمیتى در بودجه شرکت داشته باشد که بزودى شفاف سازى میشود .

روی 

شرکت Hindustan Zinc بزرگترین تولیدکننده روی در هند و از شرکتهای تابعه غول 67 میلیارد دلاری روی دنیا Vedanta، عملکرد نیمه اول 2017 خود منتهی به سپتامبر را منتشر و سهامداران خود را با رشد 50%+ سود خوشحال نمود

سنگ آهن
صادرات سنگ‌آهن ایران 1.5 برابر شد. ارزش مجموع سنگ آهن صادراتی در این مدت به ۴۹۱ میلیون و ۸۲۰ هزار دلار می‌رسد. به این ترتیب صادرات سنگ آهن در این مدت ۱۴.۸ درصد از وزن و ۲.۳۲ درصد از کل ارزش صادرات ایران را به خود اختصاص داده است.

توافق بوئینگ با ایران

یک پایگاه آمریکایی نزدیک به کنگره از قول چند منبع مطلع اعلام کرد احتمالا ترامپ توافق بوئینگ با ایران برای فروش هواپیما را لغو می‌کند.

شتران
شرکت پالایش نفت تهران اعلام کرد با توجه به عدم ارسال نرخ‌های قطعی خرید نفت خام و فروش فرآورده‌های اصلی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در شش ماهه نخست سال جاری، امکان تهیه گزارشات دوره 6 ماهه وجود ندارد
های وب
شرکت داده گستر عصر نوین در دوره 6 ماهه سال جاری 185 ریال سود محقق کرد و سود سال جاری را بدون تغییر نسبت به گزارش قبلی، مبلغ 386 ریال به ازای هر سهم پیش بینی کرد. شرکت در دوره مورد گزارش 42 درصد مبلغ فروش، 35 درصد بهای تمام شده و 48 درصد سود هر سهم را پوشش داده است.

فاهواز

نماد معاملاتی شرکت نورد و لوله اهواز جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم و عادی بطور فوق العاده نوبت دوم صاحبان سهام در تاریخ 04/08/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

ایران کیش

شرکت کارت اعتباری ایران کیش جهت انتخاب اعضای هیات مدیره در ساعت 15 روز دوشنبه 22 آبان درمحل هتل بین المللی ارم به مجمع عادی بطور فوق العاده می رود.

قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان

رییس جمهور قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی ابلاغ کرد.

چفیبر

شرکت تولید فیبر ایران که در گزارش عملکرد 6 ماهه نخست سال با تعدیل 76 درصدی ، سود هر سهم را از 173 به 41 ریال کاهش داد و 162 ریال زیان هم محقق کرد، برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی در پیش گرفت .تامین مالی "چفیبر" 10 میلیارد تومانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 2 هدف اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش به منظور افزایش مقدار تولید و فروش و در صورت صدور مجوز سازمان بورس و تصویب سهامداران اعمال خواهد شد.

ذوب

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که کارخانه ذوب‌آهن از برنامه زمانبندی تولید ریلی ملی عقب است، گفت: به دنبال روش تامین مالی خارجی برای تولید ریل توسط ذوب‌آهن هستیم.  وی با اشاره به این‌که ما ریل را با فاینانس 7 تا 10 ساله خریداری می‌کنیم، افزود: اما ذوب‌آهن امکان تامین مالی را ندارد که به دنبال روش تامین مالی خارجی برای این کار هستیم.
مس
در کشور چین، واردات کانه و کنسانتره مسی طی ماه سپتامبر افزایش یافت و به بیشترین سطح در شش‌ماه اخیر رسید. گزارش متال بولتن تاکید می‌کند که افزایش واردات کنسانتره، ناشی از بهبود تقاضای واحدهای ذوب و تلاش آن‌ها برای پرکردن ذخایر این واحدهاست؛ چراکه در اواخر ماه اکتبر، مذاکرات سالانه برای تعیین تعرفه‌های ذوب و پالایش قراردادی آغاز خواهد شد و واحدهای ذوب خود را برای این رویداد آماده می‌کنند. علاوه بر این، بهبود عملکرد تولیدکنندگان مهم مس در دنیا طی ماه‌های گذشته که به‌دلیل وقفه‌های تولیدی کمتر بوده است نیز، به معنی دسترسی بیشتر به کنسانتره برای واردات است.
زغال سنگ
50 درصد ظرفیت معادن ذغال‌سنگ تعطیل شد. رئیس کمیسیون معدن خانه اقتصاد با اشاره به اینکه متأسفانه امروز تکنولوژی اکثر معادن ذغال سنگ حداقل برای 50 سال گذشته است، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای حمایت از معادن ذغال سنگ وجود ندارد. فقط مسئولین به اعلام برنامه‌های مختلف می‌پردازند اما در عمل خبری از بهبود اوضاع نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی