---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کروی
شایعات از تعدیل  مثبت کروی باتوجه به افزایش سود  فرآور حکایت دارد

واگذاری واگن پارس اراک

طبق توافق با سهامداران واگن‌پارس، مقرر شد سهام این شرکت به مپنا یا ایدرو واگذار شود.  نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: اخیراً وزرای دفاع و صنعت، معدن و تجارت پیرامون این موضوع به تفاهم رسیدند که واگن‌پارس اراک به ایدرو واگذار شود و در این راستا توافقات کلی صورت گرفته است و مقدمات این مهم  نیز در حال فراهم شدن است.

فزرین

نماد معاملاتی شرکت زرین معدن آسیا جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، مورخ 21/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.
ثرود
شنیده ها از برنامه این شرکت برای  تبدیل واحد اداری  پروژه چهارباغ به واحد تجاری حکایت  دارد که این عامل باعث سودآوری  خواهدشد
امید 

شنیده های غیرموثق حکایت از طرح مدیران شرکت برای افزایش سرمایه مناسب در امید دارد   گویا یکی از عوامل توجه اخیر بازار به سهم نیز همین مورد می باشد.‌
قاسم
شنیده ها از برنامه  شرکت جهت  فروش ملک مهرشهرکرج و بندرعباس حکایت دارد

ثنور
شرکت سرمایه گذاری کوه نور که با سرمایه 10 میلیارد تومانی در بازار معاملاتی پایه ب فرابورس حضوردارد،مجوز افزایش سرمایه 765 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را به 86.7 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "ثنور" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی،جبران مخارج سرمایه ای سرمایه گذاری بلند مدت اعمال می شود.

 پژو 508

پژو 508 که به تازگی از سوی شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) وارد بازار شده، افزایش قیمت شدیدی را تجربه خواهد کرد.

فرآور
نماد شرکت فرآوری‌مواد معدنی‌ ایران‌ قبل از شروع معاملات دیروز بسته شد که ناشی از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بود و طبق دستور العمل جدید، قرار است امروز به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی شود. افزایش 57 درصدی سود هر سهم که طی آن به تغییر مقدار فروش و رشد قیمت های جهانی ، سود هر سهم سال مالی اسفند جاری در عملکرد نیمه اول سال از 1343 به 2111 ریال رسیده است.

افست
در پی اتمام سال مالی و تعیین زمان مجمع سالانه افست برای شنبه آینده 23 دی، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

خودروهای خارجی ارزان می‌شوند 

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت:  با تعرفه‌های جدید واردات خودرو باید قیمت انواع خودروی خارجی در بازار کاهش یابد و پیش‌بینی ما نیز با توجه به باز شدن سایت ثبت سفارش و ورود خودروهای جدید، کاهش قیمت‌هاست

افزایش ظرفیت تولید در «بن رو»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت بن رو گفت: این شرکت با بهره بردن از سالن های جدید و استاندارد می تواند به مراتب تولید بیشتری داشته باشد و در این زمینه با برنامه ریزی و افزایش بهره وری می توانیم رشد تولید را شاهد باشیم.

حبندر

نماد معاملاتی شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 23/10/1396، در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

پیش بینی افت ۲۰ درصدی قیمت‌ سنگ آهن

استرالیا پیش‌ینی کرد با افزایش عرضه جهانی سنگ آهن و افت تقاضا از سوی چین، قیمت متوسط سنگ آهن در سال میلادی جدید ، با افت ۲۰ درصدی به ۵۱.۵۰ دلار به ازای هر تن برسد.

وتوکا
شایعات از  تعدیل مثبت وتوکا با توجه به گزارش های مثبت زیرمجموعه های این شرکت حکایت  دارد

جوشکاب‌یزد

در پی اتمام سال مالی 31 شهریور سال جاری و تعیین زمان مجمع سالانه جوشکاب‌یزد برای شنبه آینده 23 دی، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

ارفع

شرکت اهن و فولاد ارفع ،در پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 ، میزان سود هر سهم را 141.1 میلیارد تومان پیش بینی کرده بود اما در گزارش جدید این سود با تعدیل منفی 41 درصدی همراه و با کاهش به 83.9 میلیارد تومان رسیده است،علت اصلی کاهش سود خالص پیش بینی شده ناشی از تغییرات نرخ ارز از 3989 تومان به ازای هر یورو و با نرخ مبادلاتی در انتهای شهریور ماه نسبت به نرخ یورو در آذر ماه با نرخ 4255 تومان است که هزینه تفاوت نرخ ارز  و اثر آن بر سود خالص شرکت در 3 ماهه منتهی به آذر ماه معادل 57.3 میلیارد تومان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی