---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 بهمن 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

تپمپی
پمپ سازی ایران از برنامه افزایش سرمایه 34 درصدی خبر داد."تپمپی" درصدد است سرمایه فعلی را از 47 به 63 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی، مشارکت و تامین منابع مالی جهت افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج تحصیل سرمایه گذاری های جدید شود.

زقیام

شرکت کشت و دام قیام اصفهان مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد."زقیام" سرمایه فعلی را از 35 به 70 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

حبندر
شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر از برنامه افزایش سرمایه 279 درصدی خبر داد."حبندر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 15.8 به 60 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بتاازر پایه فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف جبران مخارج سرمایه ای اعمال خواهد شد.

ایران خودرو

ایران خودرو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه سنگین 2008 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."خودرو" در نظر دارد با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از زیان، سرمایه فعلی را از 1.53 به بیش از 32.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این خودروساز درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد.

چکاپا

شرکت کاغذ پارس که از برنامه افزایش سرمایه 314 درصدی خبر داده بود، میزان تامین مالی را افزایش داد."چکاپا" در نظر داشت سرمایه فعلی را از 235.5 به 975.8 میلیارد تومان برساند اما این شرکت، میزان افزایش سرمایه را به 990.8 میلیارد تومان معادل 321 درصد رسانده تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد.

کچاد
چادرملو ،مجوز افزایش سرمایه 26 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 4.4 به 5.55 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی "کچاد" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف احداث و بهره برداری از معدن جدید و جبران مخارج انجام شده بابت طرح کارخانه فولاد سازی و سرمایه گذاری ها اعمال می شود.
غشصفا

شرکت پگاه اصفهان از برنامه افزایش سرمایه 269 درصدی خبر داد."غشصفا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 22.6 به 83.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

دابور

داروسازی ابوریحان از برنامه افزایش سرمایه 55 درصدی خبر داد.داروسازی ابوریحان درصدد است به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 38.8 به 60 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "دابور" از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد.

دتماد

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 43 درصدی خبر داد."دتماد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 50 به 71.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

ساروج

شرکت ساروج بوشهر از برنامه افزایش سرمایه 49 درصدی خبر داد.ساروج بوشهر در نظر دارد سرمایه فعلی را از 90 به 134 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "ساروج" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز شود.

افزایش سرمایه دسبحان

سبحان دارو با اخذ مجوز افزایش سرمایه 29 درصدی، سرمایه فعلی را از 103 به 133 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی "دسبحان" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی ، نوسازی و تجهیز خطوط تولیدی و پشتیبانی به منظور اخذ تاییدیه GMP معاونت غذا و دارو و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر می شود.

غنوش

مجمع فوق العاده شرکت نوش مازندران برگزار و طی آن افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته به تصویب رسید.

غپیچک

شرکت پیچک در حالی 6 خرداد 80 وارد بورس تهران شد که آخرین معامله داد و ستد سهام آن 30 بهمن 84 بوده و در سال 87 در زمره شرکت های اخراجی از بورس قرار گرفت و تاکنون وضعیت استقرار آن در فرابورس تعیین تکلیف نشده است. با این حال با اعلام برنامه افزایش سرمایه 3233 درصدی از دو محل ، رکورد درخواست افزایش سرمایه را شکست ."غپیچک" 1.5 میلیارد تومانی در نظر دارد سرمایه فعلی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت کوچک به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت اعمال خواهد شد.

عرضه اولیه"ومهان"

دوشنبه 21 بهمن، 5 درصد از سهام توسعه مالی مهر آیندگان شامل 500 میلیون سهم با محدوده قیمتی 5150 تا 5625 ریالی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی