---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 18 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شبهرن

شرکت نفت بهران،درصدد است با افزایش سرمایه 50 درصدی،سرمایه فعلی را به 300 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "شبهرن" از دو محل جذاب سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خواهد بود که با هدف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده،صورت می پذیرد.

خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، خواستار حذف خودروهای ساخت داخل از مصوبه اسقاط خودرو، به دلیل تبعات منفی آن بر بازارخودرو شد.

ملت
در پایان معاملات امروز نماد بیمه ملت به دلیل برگزاری مجمع سالانه و عادی به طور فوق العاده بسته می شود.
خپویش
خبرها از تعدیل مثبت این شرکت بصورت سود غیرعملیاتی بابت فروش دفتر مرکزی حکایت دارد
عرضه اولیه نطرین

عطرین نخ قم از گروه گلریز قم ،متعلق به فردی بنام حامد مقدم (رئیس هیات مدیره ) است که با 100 نیروی کار ، بزرگترین و متنوع ترین واحد تابندگی کشور از نظر نوع تولیدات بشمار می رود.مشاور پذیرش این شرکت که سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 597 ریال پیش بینی و در سه ماه اول 170 ریال معادل 28 درصد را پوشش داده ، شرکت مشاور سرمایه گذاری ایده مفید و کارگزار عرضه کننده سهام آن کارگزاری مفید خواهد بود.

حفارس
در پایان معاملات امروز نماد شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به دلیل برگزاری مجمع سالانه و عادی به طور فوق العاده بسته می شود.
آزیموت
هلدینگ سرمایه گذاری ایتالیایی آزیموت مالک 20 درصد از سهام شرکت سبدگردانی انتخاب مفید شد.هلدینگ آزیموت با 1400 نیروی انسانی علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری گسترده محسوب می شود، ارتقای دانش فنی و مالی بورس را به همراه دارد.
گروه فولادى
خبرها حاکیست اتحادیه اروپا براى واردات ورق گرم ایران تعرفه وضع کرده و جدول نهایى تعرفه هاى اعمالى بر ورق گرم وارداتى برزیل ، ایران ، روسیه و اکراین اعلام شد که سهم ایران ٥/٥٧ یورو اعمال شده است .
کپشیر
شایعات ازتعدیل مثبت فوق سنگین این شرکت بصورت سود غیر عملیاتی در آینده نزدیک حکایت دارد
مارون
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون از آغاز مطالعات مهندسی دو طرح جدید بازآوری اتان و افزایش تولید اتیلن با مشارکت لینده آلمان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، در کنار اتیلن، تولید پروپیلن هم سالانه حدود ۱۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد.
عرضه اولیه غپآذر

شیر پگاه آذربایجان شرقی سود هر سهم سال مالی جاری را 332 ریال با پوشش 89 ریالی معادل 21 درصد در سه ماه اول سال همراه کرده است.این شرکت از سال 75 بعنوان یکی از کارخانه های شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با ظرفیت اولیه 150 تن در شهرستان تبریز به بهره برداری رسیده و با  229 نیروی انسانی ، جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه ) با مالکیت 99 درصدی است.

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین در حالی دیشب میزبان سهامداران خاص با مالکیت 800 هزار سهم بود که صبح امروز دست به افشای با اهمیت در کدال زد و در مورد دریافت مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه نوع اول از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد و اعلام کرد: بر اساس برنامه پیش بینی شده و امیدنامه منتشره و پس از انعقاد قرارداد با اپراتور میزبان، در تاریخ 1396/07/17 موفق به اخذ "پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) نوع اول" از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردیده است.این پروانه به عنوان مکملی برای سایر پروانه های ماخوذه محسوب شده و شرکت را قادر می سازد تا خدمات یکپارچه تلفن همراه و ثابت (FMC) را به بازار ICT کشور معرفی نموده و پوشش خدمات خویش را علاوه بر روستاها و شهرهای کوچک، به شهرهای بزرگ نیز توسعه دهد.مبلغ حق امتیاز صدور پروانه فوق الذکر از 90.974 میلیون ریال (پیش بینی شده در بودجه سال مالی 1396) به 50.388 میلیون ریال کاهش یافته است که این امر منجر به کاهش هزینه استهلاک پروانه در سال جاری به مبلغ تقریبی دو میلیارد ریال خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی