---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 18 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

کطبس

در پی اتمام سال مالی اسفند و اعلام زمان مجمع سالانه برای سه شنبه جاری شرکت ذغال‌ سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌، نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.

گرانی ۱۵ درصدی سیمان
مدیرعامل سیمان لامرد با اعلام اینکه قیمت سیمان باید بیش از نرخ تورم افزایش پیدا کند، گفت: پیشنهاد تولیدکنندگان افزایش ۱۵درصدی قیمت است

سایپا
مدیرعامل سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C۳ به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.

گروه لاستیک 

از نکات قابل اهمیت در شرکت هاى تایرساز مى توان به کاهش نرخ کائوچو که سهم ٣٥ تا ٤٠ درصدى در کاهش درآمد فروش دارد و حال افت ٢٥ تا ٣٠ درصدى نرخ این مواد اولیه تأثیر محسوسى در کاهش بهاى تمام شده و بهبود نسبت هاى سودآورى این گروه خواهد داشت .

نفت خام سبک ایران
با رشد یک دلار و ۷۹ سنتی نفت خام سبک ایران در بازارهای جهانی، بیشترین رشد هفتگی قیمت نفت ثبت شد.

تپکو

نماد معاملاتی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 20/04/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

وخاور

بانک خاورمیانه که با سرمایه اسمی 500 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 60 درصدی،سرمایه فعلی را به 800 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"وخاور" از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف افزایش سرمایه پایه بانک و در نتیجه بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش سقف فردی تسهیلات و تعهدات انجام می پذیرد.

فسپا

در پی اتمام سال مالی اسفند و اعلام زمان مجمع سالانه برای سه شنبه جاری گروه‌ صنعتی‌ سپاهان‌ نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.

پست بانک

قرارداد نصب و راه اندازی 1000 دستگاه خودپرداز بانکی توسط پست بانک

صنعت سنگ کشور

دبیرکل انجمن سنگ ایران از مشارکت هشت کشور آسیایی و اروپایی در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در تهران و مذاکره برای عقد قرارداد بیع متقابل نوین سازی صنعت سنگ کشور با شرکت های چینی خبر داد.

سیگنالهای مثبت شاخص کل

سیگنالهای مثبت در شاخص کل صادر شده و با توجه به موقعیت کندل قیمتی و خط میانگین بلند مدت و کوتاه مدت پایان اصلاح به نظر قطعی می باشد و میتوان انتظار بازار مثبت تری در روزهای آتی را داشت.همانطور که در نمودار فوق مشخص است اندیکاتورهای rsi و macdosma نشان از شروع روند جدید در شاخص دارند.البته عبور از خط میانگین ۲۰روزره ( عبور از ۷۹۰۰۰) با حجم بالا برای تثبیت روند الزامی می باشد که تحقق آن در روزهای آتی محتمل به نظر می رسد.

قیمت نفت ۱۲۰ دلاری

نیل دوین، مدیر بخش سرمایه گذاری شرکت آلیاز گلوبال هشدار داده است که تولید محصولات نفت در بازار جهانی دچار تهدید شده است.پیش بینی ها حکایت از کاهش روزانه تولید ۲ میلیون بشکه نفت ونزوئلا  و کاهش تولید نفت مکزیک دارد. از طرف دیگر آذربایجان نیز با مشکل هزینه تولید و کاهش قیمت رو به رو شده است. مگر آنکه مشکلی در دنیا رخ دهد تا ناگهان شاهد قیمت نفت ۱۲۰ دلاری در بازار باشیم.دوین بیان کرده است: خطرهای ژئوپولیتیکی موجب خواهد شد، قیمت نفت در بازار افزایش یابد. از طرف دیگر قیمت نفت در حال حاضر آنقدز پایین است که کسی به فکر افزایش تولید جدید نیست.در عین حال برخی کارشناسان از جمله هرمان وانگ، کارشناس اوپک  وجود خطر ژئوپولوتیک برای افزایش قیمت نفت در بازار را مفید می دانند.او می گوید، امکان دارد نفت ۷۰ دلار یا ۸۰ دلار به دلیل تاثیر جغرافیایی و بحران های ونزوئلا به زودی اتفاق بیفتد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی