---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 18 اسفند :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

شپلی

بامنتشر شدن شفاف سازی شپلی به نظر میرسد امروز شاهد بازگشایی این نماد باشیم

توریل

مدیر عامل هلدینگ توکاریل خبر از برنامه توسعه در سه حوزه افزایش واگن ، افزایش سرمایه گذارى در لوکوموتیو و بررسی راه حل هایی برای بهبود زیرساخت های راه آهن متمرکز شده که بخش عمده اى از این اهداف با همکاری فولاد مبارکه صورت میگرد .

سهام عدالت

معاون اول رئیس جمهور گفت:سهام عدالت فرصت جدیدی را با ورود ۵۰ میلیون سهامدار جدیدبرای بورس فراهم کرده و این سازمان باید آموزش های لازم را در نظر گیرد.
کرازى

خبرها حاکى از تأمین مالى ٧،٦ میلیون یورو از بانک توسعه صادرات براى طرح نوسازى ماشین آلات تولیدى و افزایش بهرورى و تولیدات شرکت از ٤٠ تن به ٩٠ تن به مدت زمان بهره بردارى ١٠ ساله انجام شد .

عرضه اولیه

شرکت ۹۵ میلیارد تومانی به پرداخت که بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین ۲۵ شرکت برتر دنیا است در بورس درج نماد شد تا آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی شود.
خشرق

شنیده ها حاکی از تکمیل دو‌پروژه حیاتی الکتریکی شرق در پایان اسفند و وصول مطالبات ۱۱۰ میلیارد تومنی از خودروسازان و تعدیل های مثبت‌ حکایت دارد.

برجام

دولت ترامپ که برجام را بدترین توافق آمریکا در طول تاریخ می‌خواند،خواستار پایبندی ایران به برجام شد.

شبندر

پالایشگاه بندرعباس درباره پوشش ۱۶۷ درصدی سود سال جاری و افزایش ۱۰۶ درصدی سود سال آینده توضیح داد و آماده بازگشت به بورس شد.
سایپا ورنا
سایپا برنامه واگذاری ۹.۲ درصد سهام سرمایه‌گذاری‌ رنا را هم اعلام کرد تا در صورت بازگشایی نماد "ورنا" اقدام به فروش این دارایی به ارزش حداقل ۷۱.۸ میلیارد تومانی کند.

سهام بانک رفاه

سازمان تأمین اجتماعی مکلف به واگذاری سهام بانک رفاه در سال 96 شد

کساپا

در پی برنامه "کساپا" برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، مجمع عادی به طور فوق العاده ایی درصبح 22 اسفند برگزار خواهد شد. به همین دلیل نماد آن در پایان معاملات امروز بسته می شود.

بودجه سال 1396 کل کشور

بودجه سال 1396 کل کشور از نظر منابع بالغ بر یازده میلیون و پانصد و بیست و هفت هزار و یکصد و هشت میلیارد و نهصد و شصت و نه میلیون  (11.527.108.969.000.000) ریال است

سایپا دیزل

سایپا امروز 56.7 درصد از سهام سایپا دیزل را عرضه می کند به این ترتیب یک میلیارد و 494 میلیون و 978 هزار سهم "خکاوه" به قیمت پایه هر سهم 20 تومان، عرضه می شود

صدور مجوز هواپیماهای بوئینگ

یک مقام خزانه داری آمریکا از برنامه ترامپ برای صدور مجوز هواپیماهای بوئینگ به ایران خبر داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی