---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"حآسا"

امروز 10 درصد سهام شرکت آسیا سیر ارس در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که شامل 80 میلیون سهم با محدوده قیمتی 115 تا 120 تومانی هر سهم و با سهمیه 850 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی است.

توافق هسته‌ای

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات ارشد کنگره خبر دادند که کاخ سفید پیام‌هایی برای باقی ماندن در توافق هسته‌ای همان‌طوری را که هم‌اکنون بوده داده‌ است.

آپ،پرداخت،رتاپ،رکیش

بانک مرکزی در نامه ایی به شاپرک ، از برنامه استقرار نظام جدید کارمزد برای شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت خبر می دهد و شاپرک هم همین نامه را به PSP ها ارسال می کند ولی تاکنون این موضوع به بورس و سهامداران اعلام نشده اما با انتشار این نامه باید منتظر روشن شدن جزییات و واکنش شرکت ها و مواضع سازمان بورس بود.
مارون
شنیده ها از قراردادهای جدید با شرکت لینده آلمان حکایت دارد

کرمان

سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان درحالی قصد افزایش سرمایه 900 درصدی از محل جذاب سود انباشته را 7 مهر ماه جاری در برنامه داشت که با عدم موافقت سازمان بورس، هم اکنون برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی از محل جذاب سود انباشته را اعلام کرده تا 60 میلیارد تومانی شود.

فولادمبارکه

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه درباره تعرفه‌های ضد دامپینگ واردات اتحادیه اروپا علیه ۴ کشور گفت: این عوارض آنتی دامپینگ جنبه حمایتی برای فولادسازان اروپایی دارد و انگیزه آن فقط به خاطر قیمت نیست.

کابگن

طبق اطلاعیه شماره ۹۶/۵/۶۹۵۰۲ فرابورس ایران که در تاریخ ۹۶/۷/۱۵ منتشر شده است نماد کابگن نیز به تابلوی "پایه ج" منتقل خواهد شد.
ثشرق
شایعات از احتمال تعدیل منفی این شرکت حکایت دارد
قیمت نفت
به دنبال افزایش احتمال تداوم محدودیت ها در تولید نفت عربستان با هدف تقویت قیمت ها و تعطیلی تعدادای از سکوهای حفاری نفتی در آمریکا به دلیل وقوع طوفان ناته، قیمت نفت با افزایش مواجه شد.بنادر نفتی، تولید کنندگان و پالایشگاه ها در ایالت های لوئیزیانا، میسی سیپی و آلاباما که در آستانه طوفان ناته تعطیل شده اند و  قرار است روز دوشنبه و با عبور طوفان بازگشایی شوند.

دارویی
شایعات از افزایش نرخ محصولات دارویی در آینده نزدیک حکایت دارد

های وب

شرکت داده گستر نوین معروف به "های وب" مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه نوع اول را برای 5 سال از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد

شخارک
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در گزارش های 6ماهه با توجه به گزارش های تولید و فروش این شرکت حکایت دارد

بالاس

شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن، درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 88 درصدی،7 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید."بالاس" این تامین مالی را از محل سود انباشته و درجهت اصلاح ساختار مالی،تامین سرمایه در گردش مورد نیاز از طریق جلوگیری از خروج وجه نقد و همچنین جبران مخارج سرمایه ای انجام می دهد.

تحلیل تکنیکال شاخص کل

شاخص کل در معاملات دیروز سیگنال منفی صادر کرد از طرفی jti تغییر رنگ داده و شیب منفی گرفته و از طرفی  osc به زیر خط میانگین خود امد که با توجه به موقعیت کندل نسبت به خط میانگین انتظار میرود شاخص بالای آنچنانی در کوتاه مدت نداشته باشد.  البته دو محدوده حمایتی منطبق شده روی هم که بالای آن ۸۴۵۰۰ و پایین آن ۸۳۵۰۰ می باشد احتمال ریزش بیش از حد تصور را به شدت کاهش داده است و مادامیکه شاخص بالای این محدوده قرار دارد میتوان به روند میان مدت صعودی شاخص امیدوار بود.  با توجه به جمیع جوانب احتمال اصلاح زمانی در شرایط فعلی بیشتر به نظر میرسد.

حآسا

سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 850 سهم تعیین شده بود که با توجه به حضور 126 هزار و 817 خریدار که رکورد جدیدی برای تعداد خریداران سهام در عرضه اولیه محسوب می شود، سهمیه هر کد 632 سهم خواهد بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی