---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 خرداد ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سیمان
مدیران شرکت های سیمانی برای افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت ، مذاکراتی با وزارت صنعت شروع کرده اند که به‌نظر می‌رسد با افزایش 63 درصدی موافقت و تا آخر این هفته اعلامی رسمی شود.
بانک ملت

بانک مرکزی با افزایش سرمایه 344 درصدی بانک ملت از محل تجدید ارزیابی املاک (زمین و سرقفلی محل کسب) موافقت کرد.بانک ملت می تواند با برگزاری مجمع فوق العاده ، سرمایه اسمی 5 هزار میلیارد تومانی را به بیش از 22.1 هزار میلیارد تومان برساند.
بپاس
بیمه پاسارگاد از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."بپاس" قصد دارد سرمایه اسمی510 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته و اندوخته به هزار و 530 میلیارد تومان برساند.
کسرام
شرکت پارس سرام از برنامه افزایش سرمایه 1535 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."کسرام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 6 به 98.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی برای اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.
غالبر
شرکت لبنیات کالبر که درخواست افزایش سرمایه 80 درصدی داده بود، مجوز 32 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد ."غالبر" سرمایه فعلی را از 35 به 46.2 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اجرای طرح‌های توسعه می شود.
شرکت های قندی
شرکت های قندی باتوجه به تصویب قیمت 6300 تومانی به ازای هر کیلو شکر درب کارخانه توسط کارگروه تنظیم بازار و وزارت صنعت از دریافت مجوز تغییر 55 درصدی در نرخ فروش محصولات خبر دادند. نرخ شکر از 4050 به 6300 تومان معادل 55 درصد افزایش یافته است.
انرژی
نمادهای معاملاتی بورس انرژی (انرژی1، انرژی2 و انرژی3) از بازار زرد پایه فرابورس به بازار بورس تهران منتقل شدند.
پیاذر
شرکت کشت و صنعت پیاذر درباره گزارش منتشره در کدال مبنی بر افزایش سرمایه اعلام کرد: درخصوص برنامه افزایش سرمایه از 7.5 به 22.5 میلیارد تومان مصوب شد محل افزایش سرمایه از مطالبات و آورده نقدی سهامداران به سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران تغییر یابد.
فجام
شرکت جام دارو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 450 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد ."فجام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 12 به 66 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم معاملات بورس در صورت صدور مجوز، صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.
مادیرا
شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
کایتا
شرکت ایتالران از تابلو پایه نارنجی به پایه زرد انتقال یافت.
مپنا
مپنا با اعلام ورود به بخش تعمیرات صنعت هواپیمایی از دو طرح نفت و گاز و مذاکره با خودروسازان برای تولید خودرو برقی خبر داد.
وبانک
شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از برنامه افزایش سرمایه 68 درصدی خبر داد."وبانک" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.6 به 2.7 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سایر اندوخته ها با هدف  جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده اعمال خواهد شد.
کاما
باما از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر داد.
کایتا
شرکت ایتالران از افزایش سرمایه 1233 درصدی خبر داد.کایتا در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.5 به 20 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین نقدینگی جهت اجرای پروژه شود.
سدید
مدیرعامل هلدینگ سدید از صدور حکم قطعی قضایی در خصوص مالکیت بر ۳۳ درصد از سهام شرکت فرآب و صدور و ابلاغ اجرائیه‌ ها پس از سه دهه خبر داد.
فولای
شرکت فولاد آلیاژی یزد از واگذاری ۸۰ درصد سهام شرکت سهامی خاص و کسب سود ۵.۵ میلیارد تومانی خبر داد.
سهام عدالت
ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت اعلام کرد: امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولین تا ساعت 24 مورخ 29 خرداد تمدید شد.بنابراین ، مشمولین سهام عدالت و مایل به انتخاب این گزینه می توانندبا مراجعه به سایت  www.samanese.ir  اقدام کنند .
غویتا
شرکت ویتانا از خرید 50.5 درصد سهام شرکت محصولات غذایی غنچه پرور(سهامی خاص) به عنوان اولین تولید کننده غذای کودک در ایران خبر داد."غویتا" نسبت به خرید یک میلیون و 107 هزار و 890 سهم محصولات غذایی غنچه پرور به قیمت پایه 713427 ریال و قیمت پایه کل 79 میلیارد تومان اقدام کرده که بخشی از ثمن معامله معادل 56.5 میلیارد تومان بصورت نقد پرداخت شده و مابقی بصورت اقساط پرداخت خواهد شد.

افزایش دسته سفارش ها و براساس قیمت سهام

معاون بازار شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه ایی به فعالان و کارگزاران ، تغییرات اعمالی را اعلام کرد که در این میان مهمترین بخش مربوط به افزایش دسته سفارش ها و براساس قیمت سهام است.دسته سفارش خرید یا فروش برای سهام دارای قیمت یک ریال تا 500 تومان معادل 400 هزار سهم ، بیش از 500 تا هزار تومان معادل 200 هزار سهم ، بین هزار تا 10 هزار تومان معادل 100 هزار سهم و بیش از ده هزار تومان 50 هزار سهم تعیین شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی