---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 آبان ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کاما
شرکت باما مجوز افزایش سرمایه 900 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد. "کاما" سرمایه فعلی را از 100 به هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌پذیر و سرمایه‌ گذاری های جدید شود.

بنو

شرکت بیمه تجارت نو مجوز افزایش سرمایه 91 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی "بنو" از 157 به 300 میلیارد تومان می رسد. 118 میلیارد تومان از تامین مالی این بیمه از محل سود انباشته و 25 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها صورت می گیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 300 به 600 میلیارد تومان از دو محل سود انباشته (270 میلیارد تومان) و سایر اندوخته ها (300 میلیارد تومان) موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

خپارس

شرکت پارس خودرو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 418 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."خپارس" در صدد است سرمایه فعلی را از 2.2 به 11.7 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این خودروساز بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف  اصلاح ساختار سرمایه اعمال خواهد شد.

قچار

شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال با برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه 300 درصدی از محل سود انباشته تصمیم گیری می کند. این شرکت در صورت تصویب سهامداران می تواند سرمایه فعلی را از 14 به 56 میلیارد تومان برساند تا صرف جبران مخارج سرمایه‌ ای انجام شده، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی شود.

سجام
شرکت سیمان غرب آسیا از برنامه افزایش سرمایه 225 درصدی خبر داد."سجام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 205.1 به 666.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت سیمانی حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

کاما
شرکت باما از خرید و فروش سهام ذوب روی اصفهان و کسب سود 11.1 میلیارد تومانی خبر داد "کاما" اعلام کرد: 712 هزار و 150 سهم شرکت ذوب روی اصفهان را به مبلغ 2.8 میلیارد تومان خریداری و دو میلیون و 370 هزار سهم این شرکت را به مبلغ خالص 11.3 میلیارد تومان با سودآوری 11.1 میلیارد تومانی به فروش رسانده است.

نفت پارس،سپاهان،بهران و ایرانول
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان راز تصویب افزایش 40 و 53 درصدی قیمت روغن موتورهای بنزینی و دیزلی خبر داد. این مصوبه شامل حال چهار شرکت نفت پارس،نفت سپاهان، نفت بهران و ایرانول بوده که از 17 آبان اعمال شده است .

نوری
شرکت پتروشیمی نوری مجوز افزایش سرمایه 200درصدی را از سازمان بورس گرفت."نوری" سرمایه فعلی را از 300 به 900 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

پخش
شرکت پخش البرز از برنامه افزایش سرمایه 810 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات و آورده نقدی سهامداران خبر داد."پخش" اعلام کرد: جلسه هیات مدیره طبق دستور جلسه افزایش سرمایه برگزار و پس از بحث و بررسی مقرر شد در راستای شفافیت ارزش دارایی ها و بهبود ساختار مالی، مدیرعامل درخصوص تهیه طرح توجیهی افزایش سرمایه 810 درصدی شامل 763 درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (طبقه زمین) و 47 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران ، چگونگی اجرا و مراحا انجام آن اقدامات لازم را پیگیری کند.

بساما
شرکت بیمه سامان از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 43 درصد خبر داد."بساما" پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 25 دی سال گذشته مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 150 به 250 میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 175 به 250 میلیارد تومان اقدام کند.تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال می شود .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی