---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 16 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه به پرداخت  ملت و فولاد کاوه جنوب  کیش

شایعات از عرضه سهام دو شرکت  به پرداخت  ملت  و فولاد کاوه جنوب  کیش طی روزهای آتی  حکایت  دارد

حفجر

رئیس اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی با اعلام آمادگی صادرات انواع محصولات کشاورزی و غذایی به قطر از امکان ارسال محصولات توسط شرکت پذیرفته شده در فرابورس و زیرمجموعه کشتیرانی خبر داد.

خریخت

در پایان معاملات امروز نماد شرکت صنایع ریخته گری ایران برای مجمع فوق العاده و تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت متوقف خواهد شد."خریخت" که 67 درصد سهام آن متعلق به گروه بهمن است، پیش از این با سرمایه 40 میلیارد تومانی، برای سال مالی گذشته و جاری سود پیش بینی کرده اما دارای زیان انباشته است.

آسیا/البرز
شایعات از تعدیل مثبت این دو شرکت درصورت واگذاری بلوک  فروشگاه  رفاه حکایت دارد
رکیش
لغو آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه
شسینا
شاایعات ازافزایش سرمایه این شرکت از محل اورده نقدی در آینده نزدیک حکایت دارد.
غگل
گلوکوزان، مجوز افزایش سرمایه 163 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 7.6 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان برساند تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به میزان 9.4 میلیارد تومان و اندوخته طرح و توسعه به میزان 3 میلیارد تومان و با هدف تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی انجام خواهد گرفت.
چکارن
شنیده ها از خرید کارخانه کاغذسازی الموت درآینده نزدیک حکایت دارد گویا قرار است جایگزین کارخانه اصلی شرکت شود
غصینو
شرکت مینو، مجوز افزایش سرمایه 47 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 68 میلیارد تومان به 100 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "غصینو" از محل جذاب سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد انجام می گیرد.

کنیلو

کاشی نیلو عنوان اولین شرکت اخراجی سال 96 را ازآن خود کرد. کاشی نیلو به دلیل عدم احراز شرایط در جلسه هیات پذیرش لغو پذیرش شد این شرکت حداقل سرمایه لازم برای ماندن در بازار دوم بورس را نداشت. همچنین سهام شناور آزاد این شرکت نیز کمتر از حد مجاز بود.نسبت حقوق صاحبان سهام به کل دارایی و سودآوری شرکت نیز کمتر از حد قانونی بورس بود. به زودی کاشی نیلو از تابلو دوم بورس خارج و به بازار پایه فرابورس منتقل خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی