---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 16 اسفند :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سهام عدالت

معاون وزیر کار: سهام عدالت از هفته آینده به دستور رئیس‌جمهوری آزادسازی می‌شود

شتوکا

در شفاف سازی خود اعلام نموده است در نظر دارد بلوک 51 درصدی خود را به سرمایه گذار خارجی در آینده واگذار کند و در این خصوص در حال مذاکره است

کاشی اصفهان

کاشی اصفهان که قدیمی ترین نماد متوقف بورس بود بعد از حذف ، در تابلوی ج بازار پایه فرابورس(بدترین تابلو فرابورس)درج نماد شد.

سمگا

صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر و بانک شهر چهارشنبه جاری در ۴ بلوک سهام عادی و حق تقدم سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را عرضه می کنند.

سرمایه گذاری بهمن و صنعتی بهشهر

در پایان معاملات امروز نماد دو شرکت سرمایه گذاری بهمن و صنعتی بهشهر برای برگزاری مجمع سالانه چهارشنبه جاری 18 اسفند و تصویب صورت های مالی 30 آذر بسته می شود.

پژو سیتروئن

منابع انگلیسی روز دوشنبه عنوان کردند که گروه خودروسازی فرانسوی پژو سیتروئن در جریان توافقی بالغ بر 2.2 میلیارد یورو' (1.9 میلیارد پوند) با جنرال موتورز آمریکا، مالکیت واحدهای اروپایی این غول خودروسازی یعنی 'واکسهال' انگلیس و 'اوپل' آلمان را بدست می آورد.

وصنعت

نماد سرمایه گذاری صنعت و معدن برای مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه متوقف خواهد شد اما این شرکت بدون دریافت مجوز سازمان بورس ، اعلام کرده ساعت 12 ظهر چهارشنبه جاری ، مجمع فوق العاده ایی را تشکیل خواهد داد.

بانک دی

بانک دی ۲۵ درصد سهام نیروگاه دماوند که بزرگترین نیروگاه خاورمیانه بشمار می رود را به ارزش ۱.۵ هزار میلیارد تومان در آخرین روزهای سال جاری عرضه می کند.

افتتاح حساب آمریکایی‌ها در ایران

معاون اداره تامین اعتبارات ارزی بانک مرکزی از صدور مجوز خزانه داری آمریکا برای افتتاح حساب آمریکایی‌ها در ایران خبر داد.

سایپا

گروه خودروسازی سایپا در اجرای برنامه های توسعه ای و تکمیل سبد محصول و نیز پاسخ به سلائق مشتریان برای طراحی و تولید خودرویی جدید مجهز به گیربکس تمام اتوماتیک اقدام کرده است.این خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک ساخت داخل است که در مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا طراحی شده است و به زودی وارد بازار خواهد شد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی