---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 16 اردیبهشت 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

توقف سه دقیقه‌ای معاملات فرابورس

به احترام جان‌باختگان حادثه معدن یورت که یکی از معادن شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در نماد معاملاتی کشرق است؛ انجام معاملات در تمامی بازارهای عادی فرابورس ایران از ساعت 10:00 لغایت 10:03 به مدت سه دقیقه متوقف می شود.     

ادغام تولید کنندگان لوازم خانگی

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت از آغاز تجمیع واحدهای تولید لوازم خانگی سراسر ایران با هدف ادغام خبر داد.

عرضه اولیه سهام "پرداخت "

عرضه اولیه سهام "پرداخت " که قرار بود در آخرین روزهای سال گذشته انجام شود، به سال 96 موکول شده و احتمالا" ماه آینده و در اولین فرصت، 5 تا 10 درصد سهام آن به عموم واگذار می شود.به پرداخت ملت با سرمایه 95 میلیارد تومانی که بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین 25 شرکت برتر دنیا و از زیر مجموعه های وابسته به بانک ملت است، سود هر سهم سال مالی جاری را با 111 درصد افزایش نسبت به سود قبل، 2672 ریال اعلام کرده است.

محصولات رنو

با فروش ۳۸ هزار دستگاه از محصولات رنو طی سه ماه اول سال میلادی، ایران ششمین بازار بزرگ این خودرو ساز در جهان شناخته شد.
تولید خودرو
طبق جدیدترین ویرایش برنامه راهبردی وزارت صنعت، ایران باید در سال ۱۴۰۴ به اولین تولید کننده خودرو در منطقه و پنجم و یازدهم آسیا و جهان تبدیل شود.
ولملت
شرکت واسپاری ملت که 10 خرداد سال گذشته به عنوان نخستین شرکت بورسی و چهارمین شرکت جدید، با کشف قیمت 106 تومانی هر سهم وارد بازار سهام شده ، در پایان معاملات امروز با توقف نماد روبرو می شود."ولملت" در نظر دارد مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفند 95 را روز دوشنبه جاری برگزار کند.

بالاترین و پایین ترین سود گروه ها

صنعت محصولات شیمیایی بیشترین تغییر مثبت سود را نسبت به اسفندماه 1395 برآورد کرده و در مقابل محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر بیشترین تعدیل منفی را در آخرین پیش بینی هایش اعلام کرده است.

قیمت نفت

در پی افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت برای اولین بار از زمان توافق اوپک برای کاهش تولید در ماه نوامبر، به زیر 45 دلار در هر بشکه رسید.

تعاونی میزان

بانک صادرات که از 10 ماه پیش تاکنون از تابلوی معاملات بورس دور است، از سپرده گذاران بیش از 500 میلیون تومانی تعاونی منحل شده میزان دعوت کرد.

پارس خودرو

شرکت رنو فرانسه برای دومین سال متوالی مجوز ارزشیابی محصول نهایی را به پارس خودرو داد.

مفاخر
 شنیده می شود که مناقصه شعب بانک آینده به مفاخر رسیده است و این سهم به زودی تعدیل مثبت خواهد داد
ترکیب سهامداری معدن یورت

معاون وزیر صنعت در خصوص ترکیب سهامداری معدن زمستان یورت آزادشهر گفت: 23 درصد سهام این معدن با واسطه متعلق به صندوق مهر اقتصاد ایرانیان و 10 درصد هم متعلق به شرکت های تکادو و احیا سپاهان است. بقیه سهام نیز بین بازنشستگان معادن زغال منطقه تقسیم شده است.

قند ارومیه

قند ارومیه که از 20 دی سال گذشته تا کنون با توقف نماد در بازار پایه ب فرابورس روبرو است، در نظر دارد سرمایه اسمی 1.6 میلیارد تومانی را  به 12 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه 641 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، اندوخته طرح و توسعه و با هدف اصلاح وضعیت ساختار مالی و درصورت صدور مجوز سازمان بورس عملی خواهد شد.
فولاژ
قدیریان مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژى ایران از برنامه ریزى براى تولید ٤٥٠ هزار تن محصول در سال ٩٦ خبر داد و اظهار کرد که طبق برنامه ریزى انجام شده امیدواریم امسال به رکورد ١٠٠ هزار تن صادرات دست پیدا کنیم .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی