---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 15 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ریشمک

اعمال دامنه جدید نوسان 10درصدی قیمت سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک از امروز

ولشرق

 امروز سهام شرکت لیزینگ ایران و شرق برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به روش ثبت سفارش عرضه می شود. دوره ثبت سفارش ازساعت 10:00 لغایت ساعت 12:00 می باشد.دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 1,433 ریال تا مبلغ 1,570 ریال می باشد.حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد 400 سهم می باشد.

حفاری

شنیده ها از برنامه این شرکت جهت انعقاد  قرارداد جدید با شرکت های  خارجی  حکایت دارد

مهمترین دستاورد در صنعت خودرو

به گفته کارشناسان، قرارداد اخیر منعقد شده با مرسدس بنز برای انتقال تکنولوژی و تولید مشترک خودرو در ایران مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو است.

کبافق
شایعات از افزایش سرمایه  این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

سهام عدالت

اگر مشمولین مابقی سهام تا یک‌میلیون تومان را نپردازند، تنها به‌اندازه همان میزان کنونی سهام سود دریافت می‌کنند و باقی سهام پس از اتمام مهلت مقرر (پایان مهرماه) به مالکیت دولت خواهد رسید.

فهرست نمادهای جدید انتقال به تابلوی "پایه ج"

خصدرا، وشمال، فاهواز، سفارود، آرمان، ساذری، دتهران، وسنا، سنوین، سلار، فبیرا، فوکا، رفاه، بتک، بایکا، آبین، غیوان و تکنار

فولاد
بر اساس تصمیمات جدید اتحادیه اروپا، واردات محصولات فولادی از کشورهای ایران، برزیل، روسیه و اوکراین به اتحادیه اروپا مشمول تعرفه های ۱۷.۶ تا ۹۶.۵ یورویی در هر تن خواهد شد.که برای هرتن ورق گرم فولادی ایران شامل پرداخت 57.5 یورو تعرفه مالیاتی است.

مقابله نفتی آمریکا با ایران

وزیر انرژی آمریکا با تأکید بر اهداف ترامپ برای تسلط بر بازار انرژی اعلام کرد: اولین محموله نفت خام آمریکا به هند رسیده است.وی افزود: ایران یک تهدید جدی است. و بهتر است گزینه‌هایی برای مقابله با ایران نه‌صرفاً از نظر نظامی بلکه از نظر اقتصادی هم داشته باشیم.اهرم فشار اقتصادی آمریکا تلاش خواهد کرد تا قطره قطره نفتی را که ایران تولید می‌کند متوقف کند... و طرح تسلط آمریکا بر بازار انرژی بخشی از آن است.

ولشرق با 157 تومان کشف قیمت شد 

 حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 400 سهم بود اما با توجه به ورود تقاضای 119,299 نفر از سرمایه گذاران، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 251 سهم خواهد بود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی