---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 15 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فولادمبارکه

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه با اعلام آخرین آمار تولید و فروش گفت: هدف سال جاری، فروش ۷ میلیون تن انواع محصولات فولادی تخت است که با تحقق آن رکورد جدیدی در فروش ثبت خواهد شد.

همراه اول

همراه اول در اطلاعیه ای در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر عدم پرداخت مطالبات اعلام کرد: تاکنون تمامی مطالبات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را از پیش از موعد، پرداخت کرده‌ایم.همچنین برای حضور روی لباس‌های فصل جدید استقلال و پرسپولیس، فعلاً به توافق نرسیده‌ایم.

کاهش قیمت سکه و ارز

 فعالان بازار سکه و ارز امروز (یکشنبه) شاهد ریزش قیمت انواع سکه و ارزهای عمده در بازار آزاد بودند به شکلی که دلار 40 ریال و سکه تمام 32 هزار ریال نسبت به دیروز عقبگرد داشت.

کماسه

شرکت تامین ماسه ریخته گری در عملکرد سه ماه اول سال ، سود هر سهم را با 216 درصد افزایش از 88 به 278 ریال افزایش داد. افزایش 216 درصدی این شرکت ناشی سود غیر عملیاتی و از فروش ساختمان اداری (جهت تامین منابع مورد نیاز پروژه جابجایی محل کارخانه) به ارزش دفتری 2.3 و با قیمت پایه 5.5 میلیارد تومانی بود که 9 مرداد هم رسما" افشا شده بود.بنابراین به دلیل غیر عملیاتی بودن تعدیل سود "کماسه" و تعریف شدن این مورد در سیستم خودکار توقف نمادها ، نماد این شرکت بسته نشد.
وخاور
عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه از افتتاح شعبه این بانک در ایالت باواریای آلمان تا پایان ماه سپتامبر (هشتم مهرماه) خبر داد.

صعود قیمت جهانی مس
روند صعودی قیمت جهانی مس تکرار شد و بهای هر تن این محصول در آخرین روز هفته به ۶.۳ هزار دلار رسید.

صعود قیمت جهانی آهن

گرانی مواد اولیه و نوسانات قیمت جهانی باعث شده تا قیمت آهن در سطح بازار از ابتدای تیرماه تاکنون ۴۰ درصد افزایش پیدا کند
فلوله
مجمع فوق العاده «فلوله» به افزایش سرمایه رای منفی داد
اوان
معارفه سهم عرضه اولیه " اوان " آغاز شد. با توجه به معارفه اوان کیش، سهم اوان یک گام به عرضه اولیه، نزدیکتر شد.

پتروشیمی
وزیر کاروامور اجتماعی از توافق برای صادرات محصولات پتروشیمی به کرواسی خبر داد و گفت: کرواسی یکی از مشتری‌های محصولات پتروشیمی ایران خواهد بود و توافقات اولیه در این زمینه انجام شده است.

مالیات شرکت های زیانده
طبق رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری که رئیس سازمان امور مالیاتی ابلاغ کرده، تقبل زیان انباشته شرکت‌ها از سوی صاحبان سرمایه، مشمول مالیات بر درآمد نمی‌شود.

پارسان
خبرها از واگذاری بلوک 7 درصدی پتروشیمی شرکت مارون توسط شرکت نفت و گاز پارسیان حکایت دارد باتوجه به اینکه  قیمت تمام شده مارون برای پارسان حدود 400 تومان است و قیمت فروش 3300تومان  تعدیل مثبت مناسبی  برای  پارسان خواهد داشت و همچنین اثر مثبت اندکی نیز بر روی  وغدیر سهامدار عمده پارسانخواهد داشت
تکشا
شنیده ها از برنامه افزایش سرمایه 100درصدی این شرکت از محل سود انباشته و آورده نقدی در سال 96 حکایت دارد

رئیس جدید اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس
در پی تغییر و تحولات اخیر مدیریتی سازمان بورس از جمله عزیمت علی بیگ زاده از ریاست اداره نظارت بر ناشران بورسی به مدیریت نظارت بر بازار اولیه ، رئیس جدید اداره مهم نهاد ناظر معرفی شد.وحید روشن قلب با حکم سعید فلاح پور (که جانشین عراقچی و معاون اجرایی جدید سازمان بورس شده) به عنوان رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس معرفی شد.

ایران بزرگترین قرارداد خودروسازی را امضا می کند

پس از ماه ها مذاکره و با گذشت بیش از ده ماه از امضاء توافق أولیه در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶، قرارداد بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران بین رنو فرانسه و ایدرو به عنوان نماینده بخش دولتی و شرکت نگین خودرو نماینده محصولات وارداتی رنو در ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی به پایان رسید و آماده امضاء بین طرفین شد.  قرار بود این قرارداد روز پنج شنبه به امضا برسد، اما وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران اصرار کرد که امضای قرارداد را به روز بعد از تحلیف موکول کنند.

پالایشگاه تبریز

با امضای توافق نامه ای، شرکت SK کره جنوبی از طریق فاینانس اگزیم بانک کره، 1.6 میلیارد یورو در پروژه بهینه سازی پالایشگاه تبریز سرمایه گذاری می کند.   هدف از امضای این توافق نامه، تبدیل نفت کوره تولیدی پالایشگاه تبریز به فرآورده های با ارزش بالاتر مطابق استاندارد یورو 5 است. قراردادی که مقرر شده در آینده ای نزدیک به امضا برسد، 48 ماهه بوده و به موجب آن نفت کوره از 20 درصد ظرفیت فعلی پالایشگاه تبریز به کمتر از 2 درصد خواهد رسید. همچنین به موجب این قرارداد ارتقای کیفی فرآورده های پالایشگاه نفت تبریز از جمله بنزین، گازوئیل، تأسیسات گوگردزدایی و دیگر تأسیسات این پالایشگاه وارد فاز اجرایی و عملیاتی می شود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی