---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 15 فروردین 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سهگمت

سیمان هگمتان اعلام کرد یک باب زمین با کاربری تجاری و اداری به مساحت 1200 متر و دارای ساختمان نیمه کاره با پروانه ساخت 4500 متر واقع در خیابان مهدیه همدان را تا 19 فروردین به مزایده گذاشته است.

تلگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تلگرام راهزن است و میلیون‌ها نفر را بیکار می‌کند، از دستور رئیس جمهور برای خروج از انحصار پیام‌رسان‌های خارجی خبر داد.

صنایع‌ خاک‌چینی‌

امروز آخرین روز داد و ستد سهام "کخاکح" است

صندوق های فروشگاهی

ظرف سه سال آینده همه اصناف به صندوق های فروشگاهی مجهز خواهند شد

غاذر

شرکت کشت و صنعت پیاذر با توجه به عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت تعلیق شد.

آپ 

شرکت آسان پرداخت پرشین که معاملات آن در بازار دوم بورس پیگیری می‌شود، سود هر سهم در ۹ ماه منتهی به آذرماه سال ۹۶ را معادل ۱۰۰۴ ریال اعلام کرد.

سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری روسیه در بخش انرژی ایران

دستیار رئیس جمهور روسیه، یوری یوشاکوف اظهار داشت: شرکت های پیشروی نفت و گاز روسیه نظیر گازپروم، گازپروم نفت، روسنفت، لوک اویل، زاروبژنفت و تات نفت به صورت سیستماتیک در حال کار بر روی توسعه میادین در ایران هستند. انتظار می رود سرمایه گذاری ها به بیش از 50 میلیارد دلار برسد.

باما

شرکت باما درحالی 2 اسفند سال گذشته برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را اعلام کرد که با اصلاحیه هیات مدیره در 27 اسفند ماه این پیشنهاد از 100 به 200 درصد افزایش پیدا کرد.با اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی،صدور مجوز افزایش سرمایه"کاما" در انتظار مجوز سازمان بورس قرار دارد تا سرمایه فعلی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 150 میلیارد تومان برساند.این شرکت معدنی تامین مالی مذکور را با 4 هدف اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای، اجرای طرح توسعه و مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر اعمال خواهد کرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی