---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 دی 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"زدشت"
یکشنبه 23 دی در بازار دوم معاملات فرابورس، 103 میلیون و 500 هزار سهم "شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره" در محدوده قیمتی 185 تا 195 تومانی هر سهم و سهمیه 1200 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بورس بهگزین روانه میز فروش می شود.
بانک آینده
یک مقام مسئول در بانک مرکزی شایعه ورشستگی بانک آینده حاضر در فرابورس را تکذیب کرد.
غاذر
کشت و صنعت پیاذر از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."غاذر" اعلام کرد در نظر دارد سرمایه 7.5 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 22.5 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی ، کاهش هزینه های مالی و بدهی های بانکی و افزایش سود سالانه و سود هرسهم کند.
 فایرا
سود شرکت  آلومینیوم ایران در عملکرد 9 ماهه  604 ریال  اعلام شد که نسبت به دوره مشابه قبل ، هزار و 185 درصد جهش کرده است .این رشد ناشی از افزایش 71 درصدی فروش و شناسایی بیش از 125 میلیارد تومان سایر درآمدهای غیرعملیاتی- اقلام متفرقه است .
خوساز
مجمع فوق العاده شرکت محورسازان ایران خودرو  با حضور 69.4 درصد از سهامداران در محل شرکت برگزار و طی آن با افزایش سرمایه 348 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت شد."خوساز" جهت اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت تا زمان برگزاری مجمع سالانه سرمایه فعلی را در رقم 111.9 میلیارد تومان به ثبت می رساند.
پارسان
مجمع سالانه هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان بعد از تصویب صورت های مالی منتهی شهریور با تقسیم سود ۴۰ تومانی هر سهم برگزار شد.
بانک پاسارگاد

وزیر کشتیرانی، حمل و نقل و بزرگراه های هند ،در دیدار با محمد جواد ظریف گفت: دولت هند مجوز فعالیت یک بانک ایرانی در بمبئی را صادر کرده و بانک پاسارگاد تا سه ماه آینده اقدام به تاسیس شعبه در بمبئی خواهد کرد تا برای انجام نقل و انتقالات مالی استفاده شود.
حذف ۴ صفر از پول ملی

رئیس کل بانک مرکزی رسماً احتمال حذف ۴ صفر از پول ملی را تایید کرد و گفت: این تصمیم باید هر چه زودتر عملی و به جای ۱۰ هزار تومان باید ۱۰ تومان گفته شود.

سود سهام عدالت

معاون برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی گفت: 13 میلیون روستایی و عشایر از سه شنبه سود سهام عدالت را از طریق 4 بانک دریافت خواهند کرد.

قیمت نفت

در پایان معاملات دیروز پس از قرار مذاکرات تجاری آمریکا و چین ظرف هفته جاری مقداری از نگرانی های مربوط به آهسته شدن آهنگ شدن اقتصاد جهان کاهش یافت و قیمت نفت بیش از ۲ درصد رشد کرد.

شدوص

شرکت دوده صنعتی پارس که هفته گذشته مجوز افزایش سرمایه 295 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را از سازمان بورس گرفت برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ساعت 11 روز سه شنبه 25 دی در هتل هما به مجمع فوق العاده می رود.

هپکو

شرکت هپکو از برنامه افزایش سرمایه 909 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد .هپکو بنا به پیشنهاد هیات مدیره درنظر دارد سرمایه فعلی را به 2.35 هزار میلیارد تومان برساند.تامین مالی "تپکو" با هدف افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد.

غمینو

صنایع غذائی مینو شرق از برنامه افزایش سرمایه 80 درصدی خبر داد."غمینو" درصدد است از محل سود انباشته و به منظور  اصلاح ساختار مالی با هدف بهبود سرمایه در گردش، کاهش هزینه های تامین مالی و تقویت جریان سودآوری، 8 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

خوساز

در پایان معاملات امروز نماد شرکت محورسازان ایران خودرو به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه 348 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بسته می شود."خوساز" در مجمع دوشنبه جاری می تواند جهت اصلاح ساختار مالی و خروج از ماده 141 قانون تجارت، سرمایه فعلی را از 25 به 111.9 میلیارد تومان برساند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی