---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 15 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه "شفا"

فردا چهارشنبه 16 اسفند ماه 10 درصد سهام از "شفا" معادل 117 میلیون و 943 هزار سهم در بازار دوم معاملات بورس تهران واگذار می شود.حداکثر سهام قابل خرید برای هر کد حقیقی و حقوقی 1500 سهم تعیین شده که باید در دامنه قیمت: 400 تا 415 تومانی هرسهم ، سفارش های خرید ارایه شود.

فایرا

امروز بلوک ۱۹.۵ درصدی آلومینیوم‌ ایران‌ برای چهارمین بار توسط سازمان خصوصی سازی به وکالت از صندوق فولاد انجام می شود.

 خاور

در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت ایران خودرو دیزل به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شنبه آینده بسته می شود.

فلات
سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 69 درصدی گروه صنایع و معادن فلات ایرانیان را صادر کرد تا سرمایه خود را از 23 میلیارد تومان به 38.9 میلیارد تومان برساند."فلات" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده مصرف می کند.

اتکای
نماد معاملاتی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 1396/12/17، در پایان معاملات امروز سه شنبه مورخ 1396/12/15 متوقف می گردد.

خکاوه

"خکاوه" که ، 165 ریال زیان برای هر سهم پیش بینی کرده بود ، از زیان تازه 462 ریالی هر سهم خبر داد و در عملکرد 9 ماهه هم 110 درصد معادل 510 ریال زیان را محقق کرد.این زیرمجموعه سایپا، عدم تحقق افزایش سرمایه و متعاقب آن افزایش 12 درصدی هزینه مالی و عدم تحقق پیش بینی فروش و تولید 4000 و 4654 دستگاه را از جمله دلایل افزایش زیان دانست.

درازک

در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت دارویی‌ رازک‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شنبه آینده و افزایش سرمایه 45 درصدی بسته می شود.

بورس

پیرو برگزاری جلسه هیات مدیره بورس تهران در 9 اسفند جاری،افزایش سرمایه 20 درصدی از دو محل سود انباشته (معادل 18.4 میلیارد تومان) و سایر اندوخته‌ها (معادل 6.6 میلیارد تومان) به تصویب رسید."بورس" سرمایه 125 میلیارد تومانی را به 150 میلیارد تومان می رساند تا قادر به تکمیل پروژه ساختمان سعادت آباد، تأمین مالی احداث ساختمان بورس زنجان و طراحی و تکمیل دیتاسنتر ساختمان مرکزی شود.

پژو ۵۰۸ اتوماتیک

ایران خودرو از آمادگی شرکت ایکاپ برای فروش محدود نقدی و اعتباری پژو ۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین مدل 2017 را به مبلغ نهایی 224 میلیون تومان و با موعد تحویل 10 روز خبر داد. در طرح فروش اعتباری، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 144 میلیون تومان و مابقی 24 ماهه و طی چهار چک 6 ماهه به مبلغ هرکدام 26 میلیون  و153 هزار تومان ثبت نام کنند .

ثاژن 

در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت سخت‌ آژند  به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شنبه آینده بسته می شود.

وساپا

سرمایه گذاری سایپا برای دومین بار اقدام به مزایده زمین ایزد شهر (جاده محمود آباد - نور) کرد. این زمین "وساپا" با کاربری خدماتی ، تجاری و مسکونی ، شامل 99 هزار و 725 متر مربع و با مساحت 153 هزار متری است که ارزش پایه آن 111 میلیارد تومان تعیین شده است.

گل گهر

گل گهر مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه خود را به 4.8 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی "کگل" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف تامین سرمایه در گردش،توسعه بخش شرقی معدن  شماره یک،مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و اجرای طرح توسعه اعمال می شود.

حتوکا

در پایان معاملات امروز ، نماد حمل‌ و نقل‌توکا به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شنبه آینده بسته می شود.

چفیبر

فیبر ایران که اخیرا" اقدام به افزایش سرمایه 100 درصدی کرده و 20 میلیارد تومانی شده، سود 20 ریالی هر سهم را با تعدیل منفی 485 درصدی به زیان 77 ریالی تغییر داد و در پایان آذر هم 206 درصد معادل 159 را پوشش داد."چفیبر" در این باره توضیح داد: به دلیل کمبود نقدینگی و عدم توان خرید مواد اولیه، مقدار تولید و فروش و به طبع آن مبلغ فروش شرکت در سال مالی اسفند جاری با کاهش همراه بود. همچنین افزایش ناگهانی و غیرعادی نرخ حمل در دریای خزر و نیز نرخ ارز از ابتدای سال تاکنون سبب افزایش بهای تمام شده واردات و تعدیل بودجه اعلامی این شرکت شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی