---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 14 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

توتال

معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با شرکت توتال فرانسه برای ساخت ۳ مجتمع پتروشیمی گفت: در صورت توافق نهایی، توتال ۱.۵ تا ۲ میلیارد دلار در صنایع پتروشیمی ایران سرمایه گذاری خواهد کرد.

پتروشیمی جم
در پایان معاملات امروز نماد پتروشیمی جم برای برگزاری مجمع سالانه یکشنبه آینده بسته می شود.

بانکی
رئیس کل بانک مرکزی از آمادگی برای ابلاغ دستورالعملهای مربوط به تک نرخی شدن ارز خبر داد و گفت: امیدواریم این سیاست در طول سال 96 عملیاتی شود.

عرضه اولیه ولشرق

شرکت لیزینگ ایران و شرق با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.این شرکت با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی، به عنوان هشتاد و نهمین شرکت بازار دوم معاملات فرابورس و در گروه سایر واسطه گری مالی و نماد "ولشرق" درج شده است.
نفت
نوبخت سخنگوی دولت: تولید نفت از سه میلیون و ٩٠١ هزار بشکه در روز فراتر رفته است که نوید روزهای بهتر را برای اقتصاد ایران بهمراه دارد
تابا
نماد معاملاتی شرکت تابان نیرو سپاهان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 18/04/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.
فولکس واگن

قرارداد فولکس واگن و ماموت امضا شد

چادرملو
چادرملو در حالی یکشنبه آینده مجمع سالانه را برگزار می کند که هیات مدیره این شرکت هم در مورد افزایش سرمایه 24 درصدی معادل 678.5 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی تصمیم می گیرد تا سرمایه "کچاد" از 2.8 به 3.5 هزار میلیارد تومان برسد.
سرمایه‌گذاری‌ صنعت‌ نفت‌
در پایان معاملات امروز نماد شرکت بورسی سرمایه‌گذاری‌ صنعت‌ نفت‌ برای برگزاری مجمع سالانه یکشنبه آینده بسته می شود.

کاسپین

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال پرونده موسسه مالی کاسپین در صورت موافقت نمایندگان در صحن علنی به قوه قضائیه خبر داد.رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به‌تازگی دارایی‌های موسسه کاسپین در نقاط مختلف کشور کشف و دستگاه‌های قضایی و وزارت اطلاعات وارد این پرونده شده‌اند که در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد.

قیمت نهایی پژو 2008

مدیرعامل ایران خودرو، هاشم یکه زارع درباره قیمت نهایی پژو 2008 که ثبت نام آن از روزهای گذشته همراه با بروز برخی مشکلات آغاز شده گفت: درصورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییری نکند، این محصول در آغاز تحویل با قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
بپاس
نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 18/04/1396 در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می گردد.
شکربن

شنیده ها حاکی از خرید زمینی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به متراژ ۱۰ هکتار برای انتقال کارخانه بدلیل الزام زیست محیطی برخروج صنایع از محدوده شهری ٬تغییر کاربری زمین فعلی کارخانه به تجاری و فروش یا تهاتر با کارخانه تولید دوده صدف(فام)،افزایش سرمایه و تعدیل مثبت بدلیل افزایش تولیدات میباشد
خبر مثبت برای گروه حمل و نقل

کمیسیون عمران معافیت حمل و نقل جاده‌ای و ریلی مسافر درون و برون شهری از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را تصویب کرد.
براساس مصوبه کمیسیون حمل و نقل جاده‌ای و ریلی مسافر درون و برون شهری و همچنین صدور بلیط از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند.
تایر
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران با اشاره به تاثیر نرخ تعرفه در روند واردات تایر گفت : هم اکنون تعرفه واردات تایرهای سبک و سنگین به ترتیب 32 و 20 درصد است این در حالی است که امروز تعرفه 20 درصد برای تایرهای سنگین نمی تواند از تولیدات داخلی در مقابل جریان واردات حمایت کند.
مس
بنا بر گفته رئیس کمپانی آنتوفاگاستا، بازار مس در اواخر سال جاری احتمالاً در تعادل خواهد بود یا کسری اندکی را تجربه خواهد کرد. معادن «اسکوندیدا» و «گراسبرگ» که دو معدن بزرگ دنیا به‌شمار می‌آیند در سال جاری با وقفه‌های تولیدی همراه بوده‌اند و این مسأله می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی مازاد فعلی مشاهده‌شده را کاهش دهد. در همین زمینه، «گروه بین‌المللی مطالعات مس» به‌تازگی اعلام کرده که بازار مس طی دو ماه ابتدایی سال جاری شاهد مازادی برابر با 150هزار تن بوده است.
ارزان‌ترین تعرفه مکالمه سیمکارت دائمی در ایران

اپراتور دوم تلفن همراه کشور با معرفی پیشنهادهای جدید سیمکارت دائمی (آی‌سیم) از ارزان‌ترین تعرفه سیمکارت دائمی در ایران رونمایی کرد. «هزینه اشتراک و تعرفه» مکالمه سیمکارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این 499 ریال در دقیقه بود، به 333 ریال در دقیقه به هر مقصدی در همه خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و همراه کشور کاهش یافت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی