---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 14 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکتهای قندی

واردات شکر ممنوع شد .معاون وزیر کشاورزی از ممنوعیت واردات شکر و بی نیازی از آن تا پایان سال جاری خبر داد.

عرضه اولیه"وشوینده"

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در بورس تهران درج نماد شده و در صف عرضه اولیه سهام ایستاد.این شرکت از دیروز به عنوان پانصد و نوزدهمین شرکت بورسی و با نماد "وشوینده" در صنعت ساخت سایر محصولات شیمیایی و در بازار دوم معاملات بورس درج شده است.

های وب
های‌وب اعلام کرد گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین را به ارزش ۸۸۲ میلیارد تومان خریداری کرده‌است. با این معامله EPS این شرکت ۲۰ تومان افزایش می‌یابد.یک مقام ارشد هم از بازگشایی امروز نماد این شرکت خبر داد.

عرضه اولیه"زشگزا"

مدیران بنیاد مستضعفان،هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بعدازظهر دیروز  در هتل استقلال به معرفی آخرین وضعیت مالی و عملیاتی"زشگزا" با سرمایه 8 میلیارد تومانی که بازار دوم معاملات فرابورس درج شده پرداختند تا در هفته های آینده آماده عرضه 20 درصدی معادل 16میلیون سهم باشد.
ریشمک
شایعات از افزایش سرمایه  500 درصدی این شرکت از محل  سود انباشته حکایت دارد
کاغذسازی
حسن یونس سینکی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت،معدن و تجارت:برای تنظیم بازار کاغذ 5 تصمیم گرفته شد که به آرامش بازار خواهد انجامید، بر این اساس اعلام می کنم که اجازه افزایش تعرفه واردات کاغذ داده نمی‌شود.  ارز مبادلاتی به میزان مورد نیاز برای واردات کاغذ تخصیص داده می شود.
شرکت‌های بیمه
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: واگذاری شرکت‌های بیمه آسیا، البرز و دانا قطعی است.

میدکو
هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه مجور افزایش سرمایه 24 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد. 

سکرما
روابط عمومی سیمان کرمان گفت: با قرارگرفتن سیمان سفید درسبد محصولات این شرکت، نام گروه صنایع سیمان کرمان در ” بالاترین سطح تنوع محصولات سیمانی ” قرار گرفته است.
چنوپا
نماد معاملاتی شرکت نئوپان 22 بهمن جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 19/09/1396، در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.
بیمه البرز
مدیر عامل بیمه البرز: در حال رایزنی با بورس برای عرضه نخستین اوراق بهادار بیمه به بازار سهام هستیم .
رتاپ
بانک سپه هم به بانک‌های مبدا سرویس کارت به کارت تاپ اضافه شد و به این ترتیب تعداد بانک‌های طرف قرارداد با این اپلیکیشن به ۱۴ بانک رسید.
خزامیا
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از همکاری این سازمان با شرکت زامیاد به منظور تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خبرداد.

پتروشیمى نورى
مدیرعامل شرکت پتروشیمى نورى از اجراى تعویض مولکولارسیو و تعویض پانل هاى برج هاى جذاب واحد ٧٠٠ با مشارکت دو شرکت فرانسوى سکا و اکسنس به ارزش ٦٠ میلیون یورو خبر داد .

ثباغ

نماد معاملاتی شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 19/09/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

ثفارس

شرکت عمران و توسعه فارس درخصوص انعقاد قراردادی مهم شفاف سازی کرد ."ثفارس" با توجه به خرید کل سهم پروژه باران از شرکت رویال ساختمان آریا به ارزش 38.5 میلیارد تومان در 28 مرداد سال جاری،جهت افزایش سطح کیفیت پروژه و افزایش زیربنای مازاد بر مقدار مندرج در پروانه ساختمانی،قرارداد جدیدی با سازنده به مبلغ 20 میلیارد تومان منعقد کرده است.

بر این اساس،مقرر شد بهای معامله به صورت پرداخت 10 میلیارد تومان نقدی و مابقی فروش 80 واحد از واحدهای پروزه آسمان صدرا به ارزش 14.1 میلیارد تومان تهاتر و مازاد بر مبلغ قرارداد به این شرکت بورسی پرداخت شود.
فروس

قیمت فروسیلیسم، طی ۸ ماه اخیر، رشد فراوانی داشته است. بازار فروسیلیسیم، پس از رو‌به‌رو شدن با وضعیت دشوار در اواخر سال ۲۰۱۵ و ادامه یافتن آن در سال ۲۰۱۶، بالاخره در فصل آخر سال گذشته، شروع به رشد کرد. علت اصلی این افزایش قیمت، رشد بازارهای کروم و منگنز بود که به‌دلیل رشد قیمت فولادهای آلیاژی رخ داد.
سیمان سپاهان

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت سیمان سپاهان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی و حق تقدم شرکت سیمان سپاهان(سپاهاح)با توجه توقف نماد اصلی متوقف خواهند شد.
تغییر سیستم قیمت گذاری طلای جهانی توسط روسیه و چین
از آنجایی که کشورهای گروه بریکس شامل روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی همگی یا تولیدکننده یا مصرف کننده و یا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده طلا هستند، احتمال زیادی وجود دارد که بتواند شبکه تجارت بین المللی خود را بر اساس معاملات تحویل فوری طلا ایجاد کند.

سنگ آهن

قیمت سنگ آهن در چین روز دوشنبه با افزایش ۱٫۹۵ دلاری به حدود ۷۲٫۴ دلار رسید .به گزارش معدن ۲۴،نرخ سنگ آهن روز دوشنبه در چین با افزایش ۱.۹۵ دلاری به حدود ۷۲.۴ دلار رسید. همچنین سنگ آهن عیار ۶۵درصد استرالیا نیز با همین میزان افزایش ۸۸.۵۵ دلار معامله شد.شمش فولاد در چین با ۱۳ دلار افزایش ۶۰۱ دلار معامله شد.شمش روی با افزایش ۲۰ دلاری ۳۲۳۶ دلار معامله شد.زغال‌سنگ در چین با ۳ دلار افزایش ۱۸۴ دلار معامله شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی