---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 مهر 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

غگل
شرکت گلوکوزان از برنامه افزایش سرمایه 3023 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."غگل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 624.5 میلیارد تومان برساند تا در صورت اعمال ، قادر به اصلاح ساختار مالی شود.
غپاذر
شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از برنامه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی زمین خبر داد.مبلغ افزایش سرمایه پس از تعیین قیمت کارشناسی توسط کارشناسان رسمی دادگستری باید مجدداٌ در هیات مدیره مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

دسانکو

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از برنامه افزایش سرمایه 12 درصدی خبر داد."دسانکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 86.1 به 96.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

سامان

بانک سامان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."سامان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 800 میلیارد تومان به 1.6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا قادر به افزایش سرمایه از محل سود ناشی از افزایش نرخ ارز، ایجاد زیرساخت رشد پایدار و اصلاح ساختار مالی شود.

وساخت

شرکت سرمایه گذاری ساختمان درخصوص سود حاصل از فروش سهام بانک اقتصاد نوین دست به شفاف سازی زد.بانک سپه تعداد ۳۷ میلیون و ۵۴ هزار و ۶۰۹ سهم از سهام مسدود شده بانک اقتصاد نوین متعلق به این شرکت که بابت تسهیلات اخذ شده شرکت تامین و توزیع کالای هنزا از زیرمجموعه گروه استراتوس پارس است، وثیقه کرده بود که به رغم اخطارهای مکرر از سوی بانک سپه به شرکت مزبور به دلیل عدم اقدام به موقع و توجه به اخطارها به فروش رسیده است.با توجه به اطلاعات موجود، آثار ناشی از فروش سهام مذکور سبب ایجاد سود به مبلغ ۱۶.۷ میلیارد تومان با تاثیر مبلغ ۱۲۹ ریال مثبت بر روی هر سهم این شرکت شده است.

پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش ۴۴۴ ریالی به دلار ۱۰۸۴۸۲ ریالی اعلام شد.

سهام عدالت

ارزش هر برگ سهام عدالت در صورت آزادسازی و انجام معاملات حدود ۵ میلیون تومان است.

عرضه اولیه"دتوزیع"

عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت توزیع داروپخش یکشنبه هفته آینده 21 مهر در بازار دوم معاملات فرابورس انجام خواهد شد.در این رویداد 60 میلیون سهم "دتوزیع" با دامنه قیمت 2250 تا 2300 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 150 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری صبا تامین عرضه اولیه شود.

بانک ملت

دولت انگلیس برای پرداخت ۱.۲ میلیارد پوند غرامت مصالحه شده به بانک ملت از یک کشور ثالث استفاده کرده تا بتواند تحریم‌های آمریکا را دور بزند.

غمینو

شرکت مینو شرق از برنامه افزایش سرمایه 217 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."غمینو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 17.8 به 56.5 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک مالی سرمایه و بهبود نسبت مالکانه شود.

بازار سرمایه ایران

بازار سرمایه ایران بر اساس رتبه بندی جدید با کسب بازدهی 73 درصدی در صدر بهترین و پربازده ترین بازار اوراق بهادار جهان طی یک سال گذشته قرار گرفت.

عرضه اولیه"کویر"

چهارشنبه هفته جاری 240 میلیون سهم شرکت فولاد سپید فراب کویر با محدوده قیمتی هرسهم 600 تا 625 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 600 سهم از طریق کارگزاری بانک آینده واگذار می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی