---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت ملی نفت

وزیر نفت با اشاره به تشریح ارتباط وزارت نفت و دولت، گفت:۱۰۰ درصد سهام شرکت ملی نفت براساس اصل ۴۴ دولتی بوده و دولتی می‌ماند.

پراید ۱۱۱

سایپا اعلام کرد آخرین خودرو پراید ۱۱۱ در سایپا سیتروئن کاشان تولید شد و بعد از ۳۱۲ هزار دستگاه ، تولید این خودرو رسما" به پایان رسید.

آپ
شنیده ها از برنامه این شرکت جهت اضافه  کردن  خدماتی همچون خرید بلیط هواپیما، قطار و همچنین رزرو هتل به اپلیکیشن آپ در آینده نزدیک حکایت دارد

سیمان فارس و خوزستان

در پایان معاملات امروز سیمان فارس و خوزستان، موقتا" از تابلوی بورس خارج می شود.این توقف نماد به دلیل برگزاری مجمع سالانه "سفارس" 562.5 میلیارد تومانی است که چهارشنبه جاری برگزار خواهد شد.

پرداخت
شایعات از  تعدیل  مثبت به پرداخت با  توجه به گزارشات  تولید و فروش این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد
بجهرم

شایعات از عرضه اولیه نیروگاه جهرم در آینده نزدیک حکایت دارد

رنو کوئید

رنو کوئید یکی از بندهای قرار تولید خودرو در ایران است که طرف فرانسوی متعهد شده این خودرو را در ایران و با همکاری بخش خصوصی و ایدرو به تولید برساند.

وکادو

نماد معاملاتی شرکت تکادو  جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 15/06/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.
فباهنر
شایعات از برنامه این شرکت جهت افزایش سرمایه  از محل تجدیدارزیابی  درآینده  نزدیک حکایت دارد

خمحور

سایپا هم یک روز بعد از عرضه ۲۳ درصد سهام تولید محور خودرو توسط ایران خودرو دیزل، ۱۰ درصد سهام این را با قیمت کمتر روانه میز فروش می کند.، سایپا به وکالت از شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنعتی نیوان ابتکار 27 مرداد بیش از 42 میلیون و 74 هزار سهم "خمحور" را به قیمت پایه هر 3291 ریال از طریق کارگزاری نهایت نگر عرضه خواهد کرد تا در صورت انجام معامله از این زیرمجموعه ایران خودرو خارج شود.
دقاضی
شایعات از برنامه افزایش سرمایه  جهت افزایش ظرفیت دو برابری تولیدات این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد
رشد سهام پالایشگاه ها

کارشناسان و تحلیل گران، از جمله دلایل رشد امروز سهام 6 پالایشگاه ها را ناشی از مسائلی چون برقراری ارتباط دپیماتیک ایران و عربستان در آینده ایی نزدیک و اعلام ورود اولین هیات سعودی به ایران توسط سخنگوی وزارت خارجه که می تواند منجر به رشد نفت شود، بهبود قیمت های جهانی نفت ، رشد روزهای اخیر دلار و جدی شدن ارز تک نرخی که می تواند منجر به بهبود و افزایش حاشیه سود پالایشگاه ها شود، ارایه صورت حساب مثبت سه ماه آخر سال گذشته و سه ماه اول سال جاری توسط شرکت ملی پالایش و پخش، مناسب بودن قیمت سهام و نسبت P/E شرکت های پالایشی اعلام کرده اند.

عرضه بلوکی بانک ملت

شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 (که مالک 3.23.4 و 2.3 درصد سهام بانک های صادرات و تجارت است ) در نظر دارد 1.63 درصد از سهام "وبملت" شامل 683 میلیون و 923 هزار و 757 سهم را به قیمت پایه هر سهم 123 تومان روانه میز فروش کند.این عرضه چهارشنبه جاری 15 شهریور توسط کارگزاری بانک کشاورزی انجام می شود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی