---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 دی ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"سپیدار"
چهارشنبه، بازار دوم فرابورس میزبان شرکت سپیدار سیستم آسیا است. 13 درصد از سهام "سپیدار" معادل 26 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 15 سهم و دامنه قیمت 3800 تا 3980 تومانی هر سهم، عرضه می شود. همچنین 2 درصد دیگر معادل 4 میلیون سهم روز شنبه 20 دی با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد.
غگرجی
بیسکویت گرجی از برنامه افزایش سرمایه 347 درصدی خبر داد."غگرجی" درصدد است سرمایه فعلی را از 75 به 334.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها با هدف اجرای مفاد تبصره 2 ماده 161 اصلاحیه قانون تجارت و بخشنامه سازمان مالیاتی اعمال خواهد شد.
ذوب
شرکت ذوب آهن از انعقاد قرارداد ۴.۳ میلیون دلاری صادرات ریل به افغانستان خبر داد.
کرمان

هیأت مدیره سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان افزایش سرمایه ۴۵٧٧ درصدی از مبلغ 1,110,300,000,000 ریال به مبلغ 51,930,673,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به تصویب رساند.

سصفها
شرکت سیمان اصفهان از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."سصفها"  در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت سیمانی از محل سود انباشته اعمال خواد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

قشیر
قند شیروان، قوچان و بجنورد از برنامه افزایش سرمایه 140 درصدی خبر داد. "قشیر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 33 به 79 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به بهبود ساختار مالی شود.

وآفری

شرکت بیمه کارآفرین از برنامه افزایش سرمایه 443 درصدی خبر داد."وآفری" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 175 به 950.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

دامین
داروسازی امین از برنامه افزایش سرمایه 190 درصدی خبر داد."دامین" درصدد است سرمایه فعلی را از 135 به 392 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

زشریف
شرکت کشت و صنعت شریف آباد مجوز افزایش سرمایه 362 درصدی را از سازمان بورس گرفت."زشریف" سرمایه فعلی را از 52 به 240.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

تمحرکه در بازار پایه

ماشین سازی نیرو محرکه که از تیر سال 81 در بازار دوم معاملات بورس حضور داشته ، پس از 18 سال به دلیل شمولیت ماده 141 قانون تجارت برای سه سال متوالی به فهرست شرکت های اخراجی اضافه شد.

خدیزل

شرکت بهمن دیزل از برنامه افزایش سرمایه 1500درصدی خبر داد."خدیزل" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 100 میلیارد تومان به 1.6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

سمگا

سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از دو محل خبر داد."سمگا"در نظر دارد سرمایه فعلی را از 450 به 900 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

کلر
شرکت کلر پارس از برنامه افزایش سرمایه  100 درصدی خبر داد. "کلر" درصدد است سرمایه فعلی را از 32.7 به 65.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و باهدف ایجاد خط جدید تولید پرکلرین اعمال خواهد شد.

مادیرا
مجمع فوق العاده شرکت صنایع ماشین های اداری ایران برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 156 درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "مادیرا" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 320 به 820 میلیارد تومان رساند.

شیران
سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران مجوز افزایش سرمایه 20 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "شیران"سرمایه فعلی را از 806.6 به 964 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

ثتران
شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران که در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد با لغو پذیرش و انتقال به بازار پایه مواجه شده است .به دلیل عدم خروج این شرکت از شمول ماده 141 در صورت های مالی سالانه حسابرسی شده منتهی به شهریور، پذیرش اوراق بهادار شرکت از فهرست اوراق پذیرفته شده در فرابورس لغو می شود. لذا در پایان معاملات سه شنبه 30 دی (حداکثر مهلت اعلام شده در اطلاعیه) نماد معاملاتی "ثتران" جهت انتقال به بازار پایه متوقف خواهد شد.

دپارس
شرکت پارس دارو از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه 81 درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.

شسپا
نفت سپاهان از برنامه افزایش سرمایه 58 درصدی خبر داد. "شسپا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 600 به 950 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به بهبود ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده طی یک مرحله شود.

حریل
شرکت ریل پرداز سیر از انعقاد قرارداد ۳۰ میلیارد تومانی خبر داد.این شرکت اقدام به انعقاد قرارداد حمل و نقل بین المللی( فورواردری) ریلی در ۲ دی به میزان ۵۰ هزار تن گوگرد به وسیله واگن های لبه بلند ۵۵ و ۶۸ تنی از ایستگاه سرخس ترکمن تا ایستگاه بندرعباس با نرخ حمل به ازای هر تن و بر اساس واگن‌های فوق به مبلغ ۲۴.۵ و ۲۵ دلار کرد. مبلغ کل قرارداد با توجه به تناسب نرخ قرارداد حدوداً ۱.۲ میلیون دلار (معادل ریالی آن براساس نرخ آزاد حدوداً ۳۰ میلیارد تومان) و مدت این قرارداد از ۲۶ آذر تا ۲۶ اسفند است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی