---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

همراه اول و نوکیا
با امضای قرارداد همکاری بین همراه اول و شرکت نوکیا، توسعه و پیاده سازی نسل پنجم شبکه های موبایل موسوم به 5G را در کشور پیاده خواهد شد.

تایر

با تصمیم وزارت صنعت، خودروسازان ملزم به استفاده از تایرهای تولید داخل شدند .

نصیر ماشین‌

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم مهندسی‌ نصیر ماشین‌ و ناشی از افزایش سرمایه 50 درصدی مربوط به مجمع 28 فروردین سال جاری ( از 8.7 به 12.7 میلیارد تومان ) است.

ایران خودرو و سایپا

فرانس پرس با اعلام شرط سرازیر شدن سرمایه گذاران خارجی به ایران ، گزارش داد: قرارداد پژو با ایران خودرو و سایپا قطعی اما قرارداد رنو با سایپا آزمایشی است.
خکمک
شنیده ها از مذاکرات با یک شرکت آلمانی برای انتقال تکنولوژی حکایت دارد

کیمیا

نماد معاملاتی شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 17/04/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

ایران خودرو و سایپا

عضو ناظر شورای رقابت از موافقت با افزایش قیمت محصولات دارای قیمت کمتر از ۴۵ میلیون تومان دو شرکت ایران خودرو و سایپا خبر داد.طبق مصوبه امروز شورای رقابت قیمت پراید و تیبا حدود 150 هزار تومان و قیمت پژو و سمند حدود 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت. شرکت‌های خودروساز بر اساس دستورالعمل شورای رقابت قیمت جدید محصولات را به مردم اعلام خواهند کرد.

کی بی سی

شرکت کی بی سی درصدد است با موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 26 درصدی، سرمایه فعلی را به 24 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 5 میلیارد تومانی "کی بی سی" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی از طریق جلوگیری از خروج سرمایه در گردش و افزایش سودآوری انجام می پذیرد.
ذوب
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سهام ذوب آهن به وکالت از صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد در فرابورس عرضه شد، گفت: این سهام پس از بررسی های مجدد کارشناسی بار دیگر به بازار سرمایه عرضه می شود.
شلیا
شنیده میشود قراردادى با یک شرکت چینى به ارزش ١٥ میلیون یوان چین بسته شده و تجهیزات لازم هم خریدارى شده است .
فاهواز
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی  از لغو عرضه بلوک 45.31 درصدی سهام شرکت نورد و لوله اهواز که قرار بود به صورت وکالتی در فرابورس انجام شود، خبر داد.این میزان سهام شامل یک میلیارد و 706 میلیون و 380 هزار و 135 سهم بود و فروشنده قصد داشت 25 درصد مبلغ را به صورت نقد و بقیه را قسطی در مدت 4 سال و به قیمت پایه هر سهم 715 ریال از طریق فرابورس واگذار کند.سبحانی، علت لغو این واگذاری را تصمیم فروشنده سهم اعلام کرد و گفت که احتمال دارد این عرضه پس از بررسی بیشتر بازار انجام شود.
آکنتور
یک کارشناس بورس گفت: پرونده کنتورسازی به نهادهای قانونی بالاتر نیز ارجاع شده است و تجمع و اقدامات غیر قانونی مشکلی از سهامداران کنتورسازی حل نمی کند. 
چکارن
شایعات ازافزایش سرمایه این شرکت  حکایت دارد

حخزر

نماد معاملاتی شرکت کشتیرانی دریای خزر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 17/04/1396 در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی