---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 اردیبهشت ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

ثتران
سرمایه گذاری مسکن تهران از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داد."ثتران" درصدد است سرمایه فعلی را از 120 به 180 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به تامین نقدینگی و اصلاح ساختار مالی شود.
کویر

شرکت فولاد سپید فراب کویر پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 10 فروردین ماه مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 240 میلیارد تومان به 1.08 هزار میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه معادل 200 درصد اقدام کند."کویر" درصورت موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی را از 360 میلیارد تومان به 1.08 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور تامین مالی طرح توسعه ذوب و ریخته گری اعمال خواهد شد.

شستا،شگویا،صبا و غگیلا 

معاملات در نمادهای معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) پتروشیمی تندگویان (شگویا)،سرمایه گذاری صباتامین (صبا) و شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) تا اطلاع بعدی صرفا از ساعت 12:35 تا ساعت 13:30 به صورت حراج پیوسته انجام خواهد شد.جلسات معاملاتی در نمادهای مذکور بدون برگزاری پیش گشایش خواهند بود.

افزایش قیمت خودرو
خبرگزاری فارس در گزارشی اعلام کرد : ظاهراً رایزنی خودروسازان و مذاکره مدیران شرکت های خودروساز به ویژه ایران خودرو و سایپا با مسئولان دولتی برای افزایش قیمت به نتیجه رسیده و توانسته اند موافقت دولت را با افزایش 30 درصدی قیمت خودرو جلب کنند.

کفپارس
شرکت فرآورده های نسوز پارس 17 اسفند مجوز افزایش سرمایه 1520 درصدی را گرفت اما نتوانست در مهلت قانونی 60 روزه اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند و درخواست تمدید کرد . به همین دلیل سازمان بورس با تمدید 30 روزه مهلت استفاده از این مجوز و تا 15 خرداد ماه موافقت کرد."کفپارس" می تواند در مجمع فوق العاده نسبت به این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اقدام کند تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

غویتا
شرکت ویتانا که درخواست افزایش سرمایه 141 درصدی داده بود، مجوز افزایش سرمایه 119 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را گرفت."غویتا" سرمایه فعلی را از 60 به 131.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.
میدکو
هلدینگ میدکو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 69 درصدی خبر داد."میدکو" در نظر دارد به سرمایه فعلی 2.45 هزار میلیارد تومان بیفزاید. تامین مالی این هلدینگ 3.55 هزار میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر اعمال خواهد شد.
حکشتی
شرکت کشتیرانی مجوز افزایش سرمایه مجوز افزایش سرمایه 32 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد."حکشتی" سرمایه فعلی را از 1.6 به بیش از 2.1 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.
سهام عدالت

وزیر اقتصاد پیرو ابلاغیه مهم رهبری درخصوص آزادسازی سهام عدالت، دستور داد برای همه دارندگان سهام عدالت، کد بورسی صادر شود.

غصینو

شرکت صنعتی مینو،مجوز افزایش سرمایه 332 درصدی را از سازمان بورس گرفت."غصینو" سرمایه فعلی را از 100 به 431.9 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و صرف  اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک مالی سرمایه و بهبود نسبت مالکانه می شود.

غدام

شرکت خوراک دام پارس از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته خبر داد .

ختوقا

مجمع فوق العاده شرکت قطعات اتومبیل ایران با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور 50 درصد سهامداران برگزار شد.در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 464 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."ختوقا" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 110 به 620.1 میلیارد تومان رساند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی