---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مقررات بازگشایی و توقف نماد ها
اجرای مقررات بازگشایی و توقف نماد ها در ۹۰ دقیقه تا 5 روز دیگر

ایران خودرو

معاون وزیر صنعت گفت: شرکت پژو فرانسه غرامت 427 میلیون و 600 هزار یوروی به ایران خودرو را بابت قطع همکاری یکطرفه در دوران تحریم می دهد.

توتال

شرکت توتال برای هماهنگی با دولت آمریکا بر سر تحریم ایران، اقدام به تاسیس دفتردر واشنگتن کرده و مدیرعامل آن گفته تهران می داند به دلیل تصمیم آمریکا ممکن است نتواند قادر به ادامه کار باشد.

دسبحا

در پی صدور مجوز افزایش سرمایه و اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده گروه دارویی سبحان برای صبح دوشنبه جاری 15 آبان، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."دسبحا" 137.5 میلیارد تومانی در صورت تصویب افزایش سرمایه 21 درصدی، 167 میلیارد تومانی خواهد شد

تایدواتر

مدیرعامل تایدواتر خاورمیانه با بیان عدم نگرانی از تحریم های آمریکا ، از عدم وابستگی این شرکت بورسی به سپاه خبر داد

فاراک

فاراک برنده مناقصه احداث فاز یک سوخت رسانی فرودگاه بین المللی کیش شد.

عرضه اولیه
یکی از سه شرکت آسیاتک ، نفت و گاز پرشیا و تامین_سرمایه_امید این هفته عرضه اولیه می شوند

واگذاری پرسپولیس و استقلال به ایران خودرو و سایپا

مشاور رییس مجلس با اشاره به تعداد هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ، پیشنهاد واگذاری این دو باشگاه به ایران خودرو و سایپا را داد.

کیسون

شرکت کیسون در نظر دارد با افزایش سرمایه 50 درصدی سرمایه فعلی را به 576 میلیارد تومان برساند."کیسون" 384 میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس، این تامین مالی را از 2 محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی جهت افزایش توان مالی و اصلاح ساختار مالی صورت می دهد.

قرارداد انرژی ایران و روسیه

مدیر شرکت روسنفت با اشاره به امضای ۳۰ میلیارد دلار قرارداد در زمینه انرژی بین ایران و روسیه گفت: همکاری ها با ایران شامل انجام عملیات سواپ، عرضه نفت و فرآورده های نفتی، آموزش کارکنان و نوسازی پالایشگاه های نفتی خواهد بود.

دسانکو
داروسازی سبحان انکولوژی،درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 22 درصدی،سرمایه فعلی را از 45.1 به 55.1 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 10 میلیارد تومانی "دسانکو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی از طریق جلوگیری از خروج سرمایه در گردش و افزایش سودآوری انجام می شود.

دجابر
در پی صدور مجوز افزایش سرمایه و اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده داروسازی جابر ابن حیان برای بعد از ظهر دوشنبه جاری 15 آبان، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."دجابر" 37.8 میلیارد تومانی آماده افزایش سرمایه 200 درصدی معادل 75.6 میلیارد تومانی خواهد شد.

خرید سهام بیمه های آسیا و دانا توسط شرکت های بیمه خارجی
آلمان و ایتالیا با انجام مذاکراتی بدنبال خرید سهم شرکت های بیمه خصوصی در ایران هستند

شتران
شرکت پالایش نفت تهران قصد دارد هفت دستگاه آپارتمان خود را واقع در منطقه پاسداران را بصورت یکجا و یا تک واحدی واگذار کند.
این واگذاری از طریق مزایده صورت می گیرد و متقاضیان شرکت در این مزایده فرصت دارند تا 24 آبان درخواست های خود را تحویل بدهند و شرکت در 27 آبان 96 نسبت به باز کردن پاکت ها اقدام خواهد نمود.
کاهش تعرفه صادرات پتروشیمی ایران به ترکیه

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در ترکیه، افزود: در حاشیه این نمایشگاه مذاکراتی برای حل مسائل تعرفه صادراتی صنایع کشور میان رایزن وزارت صنعت، معدن و تجارت و مقامات ترکیه‌ای انجام شد که بر مبنای آن قراردادی تنظیم خواهد شد که در پیوست آن، تعرفه اکثر محصولات پتروشیمی به جز ۲ محصول با گرید خاص که در ترکیه تولید می‌شوند، کاهش می‌یابد.
قرارداد حفاری شمال با شرکت فرانسوی آلتیا

این شرکت اعلام کرد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد "حفاری" با حضور نمایندگان شرکت آلتیای فرانسه تفاهم نامه و عقد قرارداد همکاری امضا کردند.
فولاد
فولاد سازهای آلمانی در حال خرید ظرفیتهای متوقف تولید کننده الکترود گرافیتی هستند. یک تولید کننده الکترود گرافیتی با ظرفیت ۳۰,۰۰۰ تن در سال توسط فولاد ساز آلمانی Achier خریداری شده است. آخرین قیمت خرید نقدی الکترود در بازار ۲۵,۰۰۰ تا ۲۶,۰۰۰ دلار بر هر تن گزارش شده است.در سال ۲۰۱۶ قیمت الکترود در بازار نقدی ۳۰۰۰دلار بوده است.

عرضه اولیه"زبینا"

این شرکت با سرمایه اولیه 4 میلیون تومانی در سال 73 به ثبت رسیده و طی 8 مرحله افزایش سرمایه درحال حاضر دارای 40 میلیارد تومان سرمایه است.شرکت گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس با 51 درصد و بنیاد مستضعفان با 49 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند که شرکت گسترش کشاورزی نیز تابعه 100 درصدی بنیاد محسوب می شود.موضوع فعالیت "زبینا"، انجام کلیه امور مرتبط با فعالیت های کشاورزی و زراعت،باغبانی،دامپروری،پرورش و نگهداری طیور،زنبور عسل و آبزیان حلال گوشت،بهره برداری از محصولات کشاورزی و باغبانی و سایر فراورده ها،تهیه ،نگهداری،بسته بندی،فروش، صادرات و ... است که البته 77 درصد فعالیت به تولید شیر برمی گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی