---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه لیزینگ ایران و شرق
شنبه آینده 15 مهر 10 درصد سهام "ولشرق" 30 میلیون سهم به روش ثبت سفارش در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.در این عرضه، حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 400 سهم با محدوده قیمتی 1433 تا 1570 ریالی سهم تعیین شده است.

خفناور

شایعات از برنامه شرکت برای ورود از بازار فرابورس به بازار بورس حکایت دارد

توتال

مدیر ارشد اجرایی توتال در حالی‌ که مشخص نیست رییس جمهور آمریکا به توافق هسته‌ای پایبند بماند، گفت: تحت هیچ فشاری از سوی آمریکا در تجارت با ایران قرار نگرفته و به همکاری ادامه می‌دهد.

ریشمک

آغاز بازارگردانی از شنبه تاریخ 15 مهر ماه با دامنه نوسان 10 درصد

تپمپی
شنیده ها از مذاکرات  این شرکت با یک شرکت  آلمانی جهت انتقال آب  خلیج  فارس حکایت  دارد
زگلدشت
خبرها  از راه اندازی  یک شرکت لبنیاتی با  برند نصف  جهان توسط  این شرکت حکایت دارد

بانک ها

تعداد بانک های فعال در ایران باید طی ۶ سال آینده حداقل نصف شود و برای نوسازی صنعت بانکداری ایران باید تعدادی از بانک ها تعطیل و ادغام شوند.

خبر مهم برای بورس

وزیر دفاع آمریکا و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح با حضور در سنا از برجام و پاپیندی ایران حمایت و اعلام کردند هیچ‌گونه نقض عمده توافق هسته‌ای از سوی ایران دیده نشده و ترامپ باید ماندن در توافق را بررسی کند.

عرضه اولیه
شنیده ها از عرضه اولیه شرکت پرداخت الکترونیک سامان طى ماه جارى میباشد
صندوق مکانیزه فروش
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای  به وزیر اقتصاد و دارایی خواهان تجهیز واحدهای خرده‌فروشی به صندوق مکانیزه فروش در کوتاه ترین زمان و در اولویت گرفتن اجرای این تصویبنامه هیئت وزیران شد.
خپویش
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت  با  توجه به  افزایش تولید و فروش و راه اندازی  خطوط تولیدی جدید در آینده نزدیک حکایت دارد
قیمت روی
قیمت روی روز سه شنبه در بازارهای جهانی با یک درصد رشد به۳۲۷۵دلار رسید. قیمت‌ها هم اکنون در اوج ۱۰ سال گذشته قرار داردقیمت روی در بازارهای جهانی همچنان روندی رو به رشد دارد.
فولاد
در پی افزایش قیمت فولاد که ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش نرخ ها در بازار جهانی مطرح می شود، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران پیش بینی کرد که این روند افزایشی قیمت حداقل تا شش ماه آینده ادامه داشته باشد و از درخواست وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشکیل ستاد زنجیره فولاد برای بررسی چالش ها خبر داد.
دارو
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، دارو های ساخته شده برای بیماری‌های‌ خاص، مزمن و صعب العلاج و داروهای مشمول یارانه از فهرست کالاهای یارانه‌ای حذف شد.

فایرا

در پی عدم انجام عرضه 15 درصد از سهام آلومینیوم‌ ایران‌ در 12 شهریور به دلیل احراز نشدن صلاحیت خریداران ، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران امروز مجددا" اقدام به این واگذاری می کند.بلوک فوق شامل 780 میلیون سهم است که امروز به قیمت پایه هر سهم 139 تومان ( در عرضه قبلی 861 ریال) به صورت یکجا در بازار دوم معاملات بورس تهران و توسط کارگزاری فیروزه آسیا عرضه می شود.

دستورالعمل اصلاحی نحوه توقف و بازگشایی نماد ها

از این پس اصل بر این است که نماد ها طی 60 الی 90 دقیقه بازگشایی شوند و در شرایط عادی نمادی بیش از 90 دقیقه متوقف نخواهد بود. در عین حال، بر اساس اصلاح برخی مفاد ۶ دستور العمل مرتبط با نحوه توقف و بازگشایی نماد های حاضر در بازار سرمایه حداکثر زمان پیش بینی شده برای توقف نماد ها 20 روز است.بعد از 20 روز توقف نماد، ناشران می توانند تنها 10 روز دیگر درخواست مهلت کنند و پس از گذشت 30 روز توقف نماد امکان پذیر نخواهد بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی