---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

سایپا
نماد سایپا بعد از گذشت حدود ۱۱۰ روز توقف ، تا ساعتی دیگر مورد داد و ستد قرار می گیرد.

گکوثر

امروز 16.5میلیون سهم "گکوثر" به روش ثبت سفارش و محدوده قیمتی 1110 تا 1220 تومانی و با سهمیه 300 سهمی هرکد حقیقی و حقوقی واگذار می شود،

شکربن

شایعات از برنامه افزایش ظرفیت و طرح توسعه در این شرکت  حکایت دارد
پسهند
شایعات از برطرف شدن مشکل زمین این شرکت  حکایت  دارد  و  گویا قرار است بزودی  فعالیت های عملیاتی در این زمین آغاز خواهدشد

خمحور

ایران خودرو دیزل بعد از واگذاری ۲۶ درصد سهام تولید محور خودرو به ایران خودرو ، ۲۳ درصد دیگر از سهام این شرکت را عرضه می کند.برهمین اساس، مقرر شده بیش از 97 میلیون و 330 هزار سهم "خمحور" به قیمت پایه هر سهم 4044 ریال به صورت نقد روانه میز فروش شود.

کهمدا

درپی بروز آتش سوزی اول اردیبهشت، مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بود این حادثه تغییری در سود 1303 ریالی سال جاری ایجاد نخواهد کرد.

فایرا

سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران که 7 مرداد سال جاری از برنامه عرضه بلوک 15 درصدی "فایرا" خبر داده بود،امروز این برنامه را عملی می کند تا در صورت وجود مشتری و انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.به این ترتیب ، 78 میلیون سهم "فایرا" به قیمت پایه هر سهم 861 ریال ، توسط کارگزاری فیروزه آسیا به صورت یکجا در بازار دوم معاملات بورس تهران روانه میز فروش می شود.

نفت

معاون وزیر نفت استقبال شرکت‌های خارجی برای حضور در صنعت نفت ایران را بی‌نظیر خواند و گفت: ظرف ۲ سال آینده رونق بی‌سابقه‌ای در صنعت نفت شکل می‌گیرد.

سدور
طبق شنیده ها سدور در  مرحله پایانی قرارداد خود بابت حضور در بخشی از پروژه عظیم  سد بختیاری می باشد.

بانک ملت

بانک ملت از امضا تفاهم نامه ایی 3 ساله با سازمان نظام پزشکی و با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل و افزایش مراودات بانکی خبر داد.

بمپنا
شایعات از تعدیل  مثیت این شرکت با توجه به  گزارش های تولید و فروش در آینده  نزدیک حکایت دارد

کهمدا

شیشه همدان 28.8 میلیارد تومانی که در بورس حضور دارد،درصدد است با موافقت سازمان،افزایش سرمایه 300 درصدی داده و 115.2 میلیارد تومانی شود.تامین مالی"کهمدا" از دو محل جذاب سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 3 هدف اصلاح ساختار مالی،جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تکمیل و اجرای طرح توسعه انجام می پذیرد.

آپ
افزایش سرمایه 100 درصدی " آپ" از سود انباشته تصویب شد،محل هزینه کرد افزایش سرمایه، خرید 150 هزار دستگاه پوز و در راستای سودآوری شرکت خواهد بود.
وخارزم
شایعات از فروش یک ساختمان 10هزارمتری این شرکت در بزرگراه  اشرفی اصفهانی در آینده نزدیک حکایت دارد

سنگ آهن

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از کشف معدن سنگ آهن با ذخیره ۲ میلیارد تن و عیار ۷۰ درصد در یزد خبر داد. وی اظهار داشت: معدنی با ذخیره ۲ میلیارد تن و عیار ۷۰ درصد در عمق هزار و ۵۰۰ کیلومتری زمین کشف شده است.
لکما
شایعات ار واگذاری بلوک این شرکت در قیمت  های حوالی 140 تومان حکایت دارد
گکوثر

طبق اعلام قبلی ، سهمیه 300 سهمی هرکد حقیقی و حقوقی تعیین شده بود اما با توجه به خرید 58 هزار و 110 سهامدار ( شامل 488 سهامدار حقوقی)، به هر کد 284 سهم تعلق گرفت .

فایرا

در جریان معاملات امروز قرار بود 15 درصد از سهام آلومینیوم‌ ایران‌ از سوی سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران عرضه شود اما این عرضه انجام نشد. علت آن شایعاتی مبنی بر عدم تایید صلاحیت خریداران است

قیمت مس

قیمت هر تن مس با تحویل سه ماهه در بازار لندن به ۶۷۸۵ دلار رسید تا نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد رشد را ثبت کند. قیمت مس در بازار نقدی لندن نیز با رشد ۳٫۳ درصدی در آخرین روز از هفته ی منتهی به سپتامبر به ۶۷۹۲ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از اواخر ۲۰۱۴ محسوب می شود. با این وجود، خوش بینی فعالان این بازار از انتظار برای قیمت های بالاتر خبر می دهد. این خوش بینی موجب شده است تا معدن کاران نیز به فکر افزایش تولید باشند. اقدامی که می تواند در آینده نه چندان دور به توازن بازار و کند شدن روند صعودی قیمت ها بیانجامد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی