---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شتران

شایعات از  تعدیل مثبت  این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

رتاپ

در پایان معاملات امروز نماد تجارت الکترونیک پارسیان بسته می شود تا این شرکت اقدام به برگزاری مجمع سالانه چهارشنبه جاری کند.

قرارداد توسعه طرح‌های بزرگ نفت و گاز

امروز طلسم اولین قرارداد توسعه طرح‌های بزرگ نفت و گاز پس از رفع تحریم‌های هسته‌ای با امضای کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال شکسته و زمینه برای دوره‌ای جدید از سرمایه‌گذاری‌های خارجی فراهم شود.

وایران
خبرها حاکى از فروش سهام زیرمجموعه شرکت به صورت مزایده جهت اصلاح ساختار مالى میباشد .
سرچشمه
شنیده ها حاکى از سود ١٢٠ تومانى براى سال ٩٦ و ان اى وى ١٠٠٠ تومانى این شرکت سرمایه گذارى میباشد ضمن اینکه رشد حاشیه سود شرکت در سه سال اخیر قابل تحسین بوده است .

بیمه نامه شخص ثالث

آیین نامه نحوه توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث توسط هیات وزیران تصویب شد.

سرود

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم سیمان‌شاهرود است .
ایران‌خودرو
براساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفیت خودرو مرتبط با خردادماه سال جاری که توسط شرکت بازرسی و استاندارد ایران منتشر شد، دنا پلاس ایران‌خودرو در اولین حضور این ارزشیابی، با سه ستاره در شماره باکیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل قرار گرفت.
قرارداد خط اعتباری
بانک توسعه صادرات از انعقاد قرارداد خط اعتباری کوتاه‌مدت ری فاینانس ٢٥‌میلیون‌ یورویی با بانک تجارت پاریس برای واردات کالا و خدمات از فرانسه خبر داد.

جم
شنیده هااز  مذاکراتی برای طراحی و ساخت یک واحد جدید PDH با ظرفیت تولید سالانه 550 هزار تن با یک شرکت آمریکایی  حکایت دارد
پخش
شایعات از  تعدیل مثبت این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

شرانل
خبرها از مجمع عمومى شرکت نفت ایرانول حاکى از برنامه تولید روغن هاى دریایى ( با توجه به گشایش هاى ایجاد شده ناشى از برجام ) مورد بررسى قرار گرفته و ایده اجراى آن به صورت همکارى مشترک با شرکت هاى اروپایى در دست بررسى و مذاکره میباشد .
بهپاک
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

بسویچ
شنیده ها از افزایش سرمایه این شرکت جهت آغاز پروژه های جدید  حکایت دارد
بترانس
شنیده ها از  نهای شدن  قرارداد این شرکت با زیمنس آلمان در آینده نزدیک حکایت دارد
فولاد
بهره‌برداری از مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو به ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن، طرح توسعه فولاد مبارکه با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن و صنایع فولاد کرمان با ۴۰۰ هزار تن از برنامه‌های امسال است. همچنین اصلاح کردن ظرفیت واحدها و پیوستن همه واحدهای فعال بخش خصوصی با ظرفیت پایین (کوره القایی و...) در این برنامه به چشم می‌خورد.

ثباغ

شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه در نظر دارد با موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 32 درصدی سرمایه فعلی را به 132 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 32 میلیارد تومانی"ثباغ" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی،کاهش ریسک و هزینه مالی انجام می پذیرد.

داده پردازی ایران

داده پردازی ایران که طی سال جاری با رشد 33 درصدی قیمت سهام از 280 به 374 تومان مواجه شده ، امروز از برنده شدن زیرمجموعه فرعی در مناقصه 15 میلیارد تومانی خبر داد و با رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید بیش از 2 میلیون سهمی روبرو شد.جلسه کمیسیون معاملات شرکت پخش فراورده های نفتی در خصوص مناقصه پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت در تاریخ 11 تیر ماه 1396 برگزار شد و شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران (شرکت فرعی) به دلیل ارائه بهترین پیشنهاد قیمت در انتظار ابلاغ رسمی از طرف شرکت پخش فراورده های نفتی به عنوان برنده مناقصه شد.








نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی