---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

فولادمبارکه

واحد کورۀ پاتیلی جدید فولادمبارکه با هزینه بالغ بر ۱۰.۳ میلیون یورو و ۷ میلیارد تومان در دو بخش خارجی و داخلی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وتوسم
سرمایه گذاری توسعه ملی در نظر دارد 12 واحد آپارتمان با مالکیت 6 دانگ از مجتمع مسکونی واقع در نیاوران تهران را بصورت یکجا از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.بهای تمام شده این دارایی بالغ بر 24.5 میلیارد تومان و قیمت پایه فروش معادل 29.9 میلیارد تومان است.

خساپا
شرکت چانگان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو تهران از دو محصول جدید CS55 و CS95 رونمایی کرد.
مدیر بازرگانی حوزه خاورمیانه چانگان گفت: محصول جدید  CS95 در فروردین ماه امسال وارد بازار جهانی شده است و خودرویی جدید در کلاس شاسی بلند(suv )است.

آکنتور

خبرها از  آمادگی دو بانک ویک کارگزار برای خرید سهام آکنتور حکایت دارد
های وب
علیزاده مدیریت نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس خبر داد : سهم های وب این هفته بازگشایی می گردد

ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام اینکه تنها ۳ درصد از تمام تولید خودروهای دنیا هیبریدی برقی است،گفت: خودروهای هیبریدی ایران خودرو طی ٣ الی ۴ سال آینده با پلت فرم جدید تولید می شود.
وخارزم
خبرها حاکى از توافقنامه فاینانس ١٠٠ درصدى پروژه ساخت کارخانه فرآورى طلا و مس شادان بین شرکت کارند صدر جهان ( از زیر مجموعه هاى سرمایه گذارى خوارزمى ) با کنسرسیومى شامل دو شرکت چینى به ارزش ٤٨ میلیون یورو امضاء شد .

سیمان شرق

در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت سیمان شرق به دلیل برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده سه شنبه جاری و انتخاب هیات مدیره بسته می شود.
پژو301
مدیرعامل شرکت ایکاپ گفت: مراحل راه اندازی خط تولید پژو ٣٠١ طبق قرارداد در حال انجام است.
صندوق سرمایه گذاری
انتشار اطلاعات پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری اجباری شدرییس اداره بازرسی نهادهای مالی سازمان بورس اعلام کرد : سازمان بورس همه ۱۷۵ صندوق سرمایه گذاری فعال بازار سرمایه را مکلف به انتشار مانده حساب‌های سرمایه‌گذاری به صورت ماهیانه کرد.

برنامه روس ها برای ورود به بازار سرمایه ایران

روس ها در راستای افزایش همکاری های سیاسی و اقتصادی با ایران، برنامه جامعی را برای ورود به بازار سرمایه طراحی کرده اند.
شاوان
واحدهای تصفیه پساب‌های صنعتی (واحد۵۴۰۰) و گوگرد سازی (واحد ۱۷۰۰) پالایشگاه لاوان با اهداف زیست محیطی و افزایش تولید گوگرد طی یک آیین رسمی به بهره‌برداری رسید.

هرمز
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

بانک آینده

بانک آینده که در فرابورس حضور دارد ، به‌عنوان بانک سال ایران در سال ۲۰۱۷، انتخاب و معرفی شد وطی مراسمی در لندن با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از مدیر ارشد بانک‌ها از ۱۴۰ کشور جهان ، تندیس و گواهی مربوط اعطا شد.
زغال سنگ
بازار زغالسنگ به حرکت صعودی خود در روز پنج شنبه بدون نشانی از کاهش ادامه می دهد. ارزیابی پلتس افزایش ۲.۵ دلار بر مکعب تن زغالسنگ FOB پرمیوم استرالیا را نشان می دهد که قیمت را به ۲۱۳.۵ دلار بر مکعب تنی FOB استرالیا رسانده است در حالی که قیمت CFR چین در ۲۰۸.۵ دلار بر مکعب تن ثابت ماند.

زاگرس
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

تاپیکو
امروز آخرین مهلت داد وستد سهام حق تقدم شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تاپیکو است .
کاشی و سرامیک
رئیس انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با بیان اینکه کارخانجات کاشی در کشور به طور میانگین با ۵۰ تا ۵۵ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند، گفت: به دلیل محدودیت‌های بانکی و باز نشدن ال سی برای حضور در کشور‌های اروپایی با مشکل مواجه هستیم و تا این مانع برطرف نشود، صادرات با سختی ممکن خواهد بود.

پتروشیمی نوری

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری از اجرای تعویض مولکولارسیو و تعویض پانل‌های برج‌های جذب واحد 700 با مشارکت دو شرکت فرانسوی سکا و اکسنس خبر داد.

سایپادیزل با تنوع محصولات جدید

سایپا دیزل این بار در میان سایر رقبای تجاری ساز خود بسیار پررنگ تر و قدرتمندتر درخشید. این خودروساز با ارائه ۹ محصول متنوع در سگمنت های کار و تجاری کاملا متفاوت قدرت خود را به رخ سایر رقبا کشید.  محصولات سایپا دیزل شامل رنو تراکس میدلام. کامیونت فوتون، کشنده دانگ فنگ، کشنده های ولوو و غول مرحل آخر کشنده های کلاس جهانی یعنی کشنده ۷۵۰ اسب بخاری ۳۵۵۰ نیوتون. متری ولوو FH16 است که در حال حاضر قدرتمندترین کشنده جهان به شمار می آید که با رونمایی سایپا دیزل از آن در اولین رور نمایشگاه، پای آن نیز به کشور باز شد تا هیچ نوع نیاز به خودروهای تجاری و کار از سوی سایپا دیزل بی پاسخ نماند.

تایرا

قرارداد ایجاد شرکت مشترک با حضورابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و وزیرکشاورزی نامیبیا امضا شد. این شرکت مشترک که از هشت ماه پیش کار مطالعاتی راه‌اندازی آن با همکاری سفیر ایران در نامیبیا شروع شده بود، قرار است قطعات محصولات تراکتورسازی ایران به صورت  skdاز ایران به نامیبیا انتقال و در این کشور آفریقایی مونتاژ شود. شایان ذکر است، سرمایه‌گذاری در این شرکت به صورت ۷۰ به۳۰ بوده و۳۰ درصد آورده تراکتورسازی از ارایه تکنولوژی حاصل می‌شود. اهمیت نامیبیا به‌ واسطه دسترسی به بازارهای جنوب و جنوب غرب آفریقا است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی