---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 11 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه ترانسفور ماتور توزیع زنگان

عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام ترانسفور ماتور توزیع زنگان نه تنها در این هفته نخواهد بود بلکه به یک دلیل ، به زمان نامعلومی موکول شد.

بازگشایی نماد بانکها

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس با اعلام شروط بازگشایی نماد بانکها گفت: فرایند اخذ گزارش حسابرسی و ارائه به بانک مرکزی برای دریافت مجوز مجمع در حال انجام است و در صورت صدور مجوز ، بانک ها مشکلی برای برگزاری مجمع ندارند.
عرضه اولیه

شنیده میشود که دو شرکت ولشرق و کرمان خودرو تا چند روز آینده در فرابورس عرضه میشود .

کرمان

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 15/07/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

افزایش قیمت خودرو

رییس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو با اشاره به افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی قیمت فولاد،از رایزنی و مذاکره با خودروسازان مبنی بر لزوم افزایش قیمت خودرو و عدم موافقت خبر داد.

بشهاب
شنیده ها از شرکت لامپ پارس شهاب حاکى از افزایش فروش قابل توجه و کاهش حاشیه سود عملیاتى میباشد .
پیش فروش هایما ۵S
ایران خودرو از اتمام پیش فروش هایما ۵S در همان ساعات اولیه و تلاش برای پیش فروش مجدد خبر داد
بانک
بانک هایی که بالاتر از نرخ مصوب، سود بدهند، مشمول مالیات می شوند
ونیرو

برنامه افزایش سرمایه ۲۴۰۰ درصدی سرمایه گذاری نیرو رسما" اعلام و با اظهار نظر حسابرس، فرایند آن آغاز شد."ونیرو" که دارای سرمایه 40 میلیارد تومانی است ، در نظر دارد از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به سرمایه 1000 میلیارد تومانی برسد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تسویه مطالبات سهامداران شود.

فملی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:پارسال سود شرکت ۱۸۰۰ میلیارد تومان بود و امسال که متوسط قیمت مس به ۶۰۰۰ دلار رسیده است سود خوبی خواهیم داشت. سال قبل که رکورد تولید را زدیم، ۲۸۳ هزار تن تولید داشتیم و امسال برنامه ما تولید ۲۸۵ هزار تن مس محتوی است و تا پایان سال ۹۸ امکان تولید ۴۰۰ هزار تن مس خالص را خواهیم داشت.
فولاد
میزان تولید فولاد ایران در 8 ماهه 2017 نشانگر افزایش 15.7 درصدی است در حالی که تولید فولاد جهان در این مدت رشد 4.9 درصدی را تجربه کرده است.

خنصیر

مهندسی نصیر ماشین که مهر گذشته اقدام به تعدیل مثبت 22 درصدی سود کرده بود ( از 403 به 491 ریال) ، در عملکرد سه ماه اول سال برخلاف سال گذشته عمل کرد و درآمد هر سهم را 56 درصد کاهش داد."خنصیر"سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 442 ریال پیش بینی کرده بود اما درآخرین گزارش، این متغیر مهم را به 194 ریال کاهش داد و در سه ماه اول سال هم قادر به پوشش 33 درصدی معادل 64 ریال شد.

آذرآب

تولید در کارگاه های این شرکت مادرتخصصی روز دوشنبه با بیش از هشت هزار میلیارد ریال قراردادهای سنگین صنعتی از سرگرفته شد. قراردادهای کاری جدید آذرآب با شرکت های فرآب تهران، تولید بویلر برای طرح توسعه پالایشگاه اصفهان، طرح توسعه پتروشیمی گچسازان، بویلر کاویان آبادان و ساخت چندین مخزن صنعتی است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی